Podyum vs Kerem Sayer

740 15 0
                                    

Çok mutluyum. Keremle bakisirken adeta onun gözleri parliyo. Ben ne durumdayim hiç bilmiyorum.

Elimi tuttu disari dogru ilerledik.

Yagmur saf saf siritiyo.

-Biliyodun dimi o yüzden böyle siritiyosun.

Y: Ee birazcik.

Çok mutluyum yaaa uçuyorum.

Iskeleye yürüdük. Elele. Yaaa suan öyle bi sey yasiyorumki anlatamam süper yaa.

Vapura bindik öntarafina geçtik.

-Ya Kerem okadar mutluyumki karnimda kelebekler uçuyo.

K:Bende öyleyim güzelim.

ya yarin annenlere söyleyelim hemen evlenelim.

-Oldu baska, ne dicez anne biz evleniyoruz yarin mi dicez?.

K:Evet nolcakki?

-Nemi olcak ben söylim canim. Annem önce evlencem dedigim için gelinlik giydirir,sonra altili biçak setiyle 84 yerimden biçaklar sonra kafami koparip valize sokar,Onu konteynira atar. Daha sonrada vücüdumun geri kalanini ormana götürüp ormanla birlikte yakar....

Iste böyle canim hiçbisey yapmaz yani melektir annem melek..

Kisa bi duraksadi agizi bes karis açildi.

K: waaaooovv..

-Yaaa Sen Demet sulatani daha tanimadin.

Sustuk.Eee böyle paranormal activityden firlamis bi annen olursa olcagi bu. Ama saka degil yapar annem gerçekten yaaa.

Vapurun uç kismina geçtim. Bi süre bekledim. Sonra arkamdan biri sarildi. Tabiki Kerem oldugunu anladim. Sonra kollarimi yavasça kaldirdi kollarimdan tutu.

-Titanic?

K:Evet sevmezmisin?

- Yaaa bayilirim (!) Yagmur sayesinde 1000 defa izledim nerdeyse sirf su Leonun hatrina yoksa pehh.

K: Himm aslinda biliyomusun bende Victoria Secreti izliyorum ama sirf Adriana askina yaanii . Asigim o kadina.  :D offf hele bir bacagi varr fiuuuu tam 79 santim.

(Salladim)

-Ohaa Kerem onudami ölçün birak yaaa.

Kolumu çektim hemen.

K: Gel bebegim gel saka yaptiim. Sen öyle diyince. Ama biliyomusun kizmak sana çok yakisiyo anlindaki çizgi dahada beliriyo.

-Onudami biliyosuuun ?! :D

K: Tabiki

Yaklasti tam öpecektikki ayagim kaydi. Haybin leylek rezil olduuuum

Belimden yakaldi.

K: Gel sakar sevgilim gel... :D

-Offff , Gülme yaa.

Dudaklarini bastirdi.

K: Taam hadi gel yaklastik zaten gidelim.

-Taam..

Vapur iskeleye yanasti. Kerem önden indi. Elini uzatarak inmeme yardim etti.

-Tessekür ederim. :D

K:Nedemek görevimiz. :D

Yagmurlar yanimizda. Birlikte yürüyoruz.

K: Ya Zeynep ne zaman söyicez annenlere?

-Kerem, arkandan atlimi kovaliyo. Heralde senin bana bunlari yasatmaya hevesin var hi?

YENİDEN ZeyKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin