פרק 1

275 10 2
                                    

-נקודת מבט שלי-
היום אני ומזל טסות לדרום קוריאה. אמאאמא איזה התרגשות זו היה החלום של חיי להגיע לשם שהייתי קטנה כל המשפחה שלי אמרה לי שזה יעבור לי והנה הוכחה שזה לא. תמיד שנאתי את המשפחה שלי כי הם לא העריכו אותי מספיק ולא תמכו בי. אבל זה לא היה כלכך אכפת לי כי תמיד אמרתי ש"חברות זה המשפחה" את מזל הכרתי בחטיבת ביינים הכרתי לה את העולם הקוריאני והיא נפלה בזה עמוק, אני והיא אהבנו לראות דרמות קוריאניות ולשמוע קייפופ הלהקה שהכי אהבנו זאת ביטיאס הבטחנו שיום אחד אנחנו נגיע לשם.
כמובן שעברוכמה שנים עכשיו אנחנו בנות 19.
*חזרה להווה*
נחתנו בקוריאה כולי ריגושים הגענו לחדר שלו במלון פרקנו את הדברים שלנו והדבר הראשון שעשינו זה לצאת למועדון.
רצינו להשתחרר קצת, יצאנו מהמלון שאלנו אנשים ברחוב איפה זה המועדון הכי טוב באזור והגענו לשם.
נכנסנו והיה קטלני הדבר הראשון שעשינו זה לשתות רק שאני שותה אני משתחררת. אחרי כמה כוסות אני ומזל התחלנו לרקוד(מזל לא אוהבת לשתות אז היא השגיחה עליי) הייתי בסטלה אז לא כל כך ראיתי טוב אבל ראיתי מרחוק את ראפ מונסטאר רוקד לא האמנתי שזה הוא אז שאלתי את מזל ומזל הייתה בהלם....... זה היה הוא והוא היה עם ג'אנגקוק.
המשכתי לרקוד ולאט לאט התקרבנו אליהם ראפמונסטר שאל אותי"רוצה לרקוד? כן!!! אמרתי והתחלנו לרקוד
הרגשתי את כל האלכוהול זורם לי בגוף.
---------
-נקודת מבט של מזל-
הגענו למועדון ושירן ישר הלכה לבר לשתות. אני כמובן צריכה לשמור עלייה כי שהיא שותה אז היא כל מתעורר במקום אחר וגם אני לא שותה.
היא שתתה כמה כוסות והתחילה לרקוד, סוף סוף השירים זרמו לי רצח והתחלתי לרקוד~ פתאום שירן שואלת אותי אם זה ראפ מונסטאר מי שהיא רואה שם מרחוק,לא הבנתי מה היא רוצה הסתכלתי לראות והייתי פשוט בשוקקק.
אלה היו הםםםםם ביטיאסס.... הייתי בהלם לא ידעתי מה לעשות אז ראיתי ששירן רוקדת ומתקדמת אליהם אז הלכתי אחרייה עד שהגענו וזה ראפ מונסטאר שאל את אותה אם היא רוצה לרקוד איתו,*נו באמת זה בכלל לא צריכה להיות שאלה חחחח* שירן הלכה אותי ופתאום יד נוגעת הי הסתובבתי וראיתי את גאנגקוק . הוא לקח את ידי ומשך אותי לשירותים לא הבנתי למה והוא דחף אותי לקיר והתחיל לנשק אותייי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
טוב פה נגמר הפרק אני יודעת שהוא קצרר מאודדד זה רק הראשון אז תגידו לי מה דעתכם אם להמשיך או לא לא לשכוח להצביע👌

BTS! When We Met[בהקפאה]Where stories live. Discover now