פרק -4-

149 5 3
                                    

נקודת מבט של הסופרת:
יום למחרת בבוקר מזל מתעוררת והדבר הראשון שרץ לה בראש זה אתמול בלילה.
התחילה לקפוץ על שירן ולהעיר אותה,"שירן נו קומי שירןן!!!" "שירן קמה בעצבים "נו מה את יודעת שאני שונאת שמעירים אותי!!!" "את זוכרת מה קרה אתמול?" אמרה מזל.
"פתאום רצים לשירן פלאשבקים מאתמול
"אהההההההה!!! אני לא מאמינה תגידי לי שלא חלמתי " שירן אמרה בצעקה ושתיהם התחילו להתלהב.

"רגע לאיפה נעלמת אתמול"? שאלה את מזל
"סיפור ארוךךך"
"טוב תספרי לי עוד מעט אני חייבת להתקלח "
"טוב ביינתים אני מזמינה אוכל" צעקה מזל לשירן שכבר נכנסה למקלחת "טובב"השיבה לה שירןן.

נקודת מבט של שירן:
יצאתי מהמקלחת עם מגבת עליי,*צלצול פעמון* פתחתי את הדלת"האוכל שהזמנתם" אמר הבחור שהביא לנו את האוכל "תודה" אמרתי באתי להכניס את האוכל לחדר והרגשתי שהמגבת משתחררת לי מהגוף"את בסדר "הוא שאל אותי, הרגשתי שעוד תזוזה נופל לי הכל הוא בטעות זזתי מחוסר שיווי משקל וכל המגבת נפלה לי , הייתי בשוק שלא יכלתי לזוז מזל רצה מהר הרימה את המגבת וטרקה לו את הדלת בפרצוף.

נקודת מבט של מזל:
שירן פתחה את הדלת ושמתי לב שהמגבת לא הייתה כל כך מהודקת,היא באה לקחת את האוכל ופתאום.בוםם!!
נפל לה המגבת הייתי בשוק לא האמנתי שדבר כזה קרה.
רצתי אלייה מהר טרקתי את הדלת.

נקודת המבט של השליח:
אישה יפה פתחה לי את הדלת,היא יצאה עם מגבת לא יכלתי שלא לשים לב לגוף היפה הזה, הבאתי לה את האוכל שהזמינה , ומשום מקום המגבת נפלה לה משום מקום,הייתי בשוק שהסטתי מבט הצידה ופתאום הדלת נסגרה.
"הגוף שלה פשוט מהמם"חשבתי לעצמי,
ופתאום הסמקתי כולי על המחשבה הזאתי.....

נקודת מבט של שירן:
התחלתי לבכות ופשוט לא האמנתי שדבר כזה קרה, ודווקא לי!!! רצתי לשירותים הסתגרתי ופשוט לא רציתי לצאת משם "שירן את בסדר"נשמעה מזל מהצד השני של הדלת, "כן אני צריכה קצת זמן לחשוב" אמרתי "טוב תצאי מהר ונלך לקנות קצת בגדים" מזל אמרה. היא יודעת שזה הדבר היחיד שמנחם אותי.

*חצי שעה עברה*
לבשתי גינס קרעים כחול, חולצת בטן שחורה עם איקסים מאחורה ונעלי פומה חדשות
מזל לבשה שורט שחור נעלי אדידס לבנות וטוניקה שחורה מעלפתתת..

"טוב יוצאים"? שאלתי
"כן יאללה בואי" מזל אמרה הלכנו להרבה חנויות וקנינו הרבה דברים יפים
הזמן חלף מהר ,בדרך הביתה מכונית שחורה עצרה לנו וצפרה,לא התייחסנו ופתאום המכונית עצרה מולינו
"אני לא מאמינה" צעקתיי...

פרק קצר סורי!!
אז נוו אהבתם עד עכשיו?
אל תשכחו להצביע!!
למעלה יש את השיר DNA של ביטיאס תיהנוו😘😘

BTS! When We Met[בהקפאה]Where stories live. Discover now