פרק20:

79 7 3
                                    

גייהופ חנק את מזל היא התחילה לבכות ולהגיד"בבקשה תעזוב אותי אני לא עשיתי לך כלום בבקשה"קוקי ששמע את השיחה יצא מהשירותים דחף את גייהופ ואמר בעצבים"איך אתה מתנהג לבנות?!" מזל נפלה התחילה לנשום במהירות להירגע והתחילה לבכות..
קוקי וגיהופ התחילו להריב ואז כולם שמעו ורצו אליהם והפרידו בינהם גימין וטאה תפסו את קוקי ושוגה וראפמון את גיהופ.הם שאלו"מה קרה?!" גיהופ לא הקשיב וברח מהבית שירן ראתה את מזל על הרצפה הרימה אותה ולקחה אותה לצד לבנתיים קוקי סיפר לכולם מה קרה והם היו בשוק דניאלה ואיה פערו את עיניהן וגם הבנים גין אמר"אני לא מאמין שגיהופ יעשה דבר כזה"
איה השיבה"אתה לא מאמין זה כמו שהוא התנשק אם מזל בבית חולים מול קוקי" דניאלה אמרה לאיה "את צודקת,אני בכלל לא מתפלאה ממנו"

בחדרו של קוקי:
מזל לא הפסיקה לבכות שירן שאלה אותה"מזל מה קרה?,למה הם רבו?" מזל ענתה בגמגום"בגלל...ג...יהופ" שירן נאנחה ואמרה"מה הוא עשה עכשיו?"
"הוא...חנק אותי"שירן הסתכלה עליה עם פה פתוח ולא ידעה מה לעשות"מזל את בסדר?"שאלה בדאגה ובדקה שהכל בסדר מזל השיבה לה"כן,מזל שקוקי היה שם אם הוא לא היה שם אני לא יודעת איך הייתם מוצאים אותי"..

תקתוק בדלת קוקי פתח את הדלת ואמר"מזל אני יכול לדבר איתך?"שירן קמה ואמרה"כן אתה יכול לדבר איתה" קוקי חייך ואמר לה"תודה" שירן יצאה וירדה למטה קוקי דיבר אם מזל ושם לב לזה שהיא רועדת ולא מפסיקה לבכות הוא חיבק אותה ואמר לה "אל תדאגי הוא עכשיו לא יכול לעשות לך שום דבר"מזל לא הפסיקה לבכות מאז המקרה קוקי שיחרר אותה מהחיבוק ונתן לה מים מזל תפסה את זה ורעדה היא לגמה מהמים והניחה את המים על השידה קוקי שאל אותה"מזל נרגעת?,למה לא סיפרת לי שהוא מתעלל בך?" "כן קצת אני חושבת. קוקי אני באמת לא יודעת מה עובר עליו הוא לא היה מתעלל בי זה התחיל מתי ששאלתי איפה אתה אז הוא הזהיר אותי ולא חשבתי שהוא יגיע למצב של חניקה"השיבה לו היא הניחה את ראשה על מיטתו של קוקי ונרדמה קוקי ישב לידה וראה שמזל נרדמה אז הוא כיסה אותה דניאלה דפקה בדלת וראתה את מזל ישנה קוקי אמר לה "דניאלה אתן יכולות ללכת אני אשמור על מזל אל תדאגי" דניאלה חייך ואמר לו"אוקיי אני בוטחת בך" קוקי חייך גם ואמר לה "לילה טוב"
"לילה טוב" השיבה השנייה.

למטה:
דניאלה ירדה ואמר לבנות שמזל נשארת לישון כולם חיבקו אותן גימין התנדב להסיע אותן בחזרה הביתה הבנות אמרו לבנים"לילה טוב ותשמרו על מזל!"
"אל תדאגו אנחנו נשמור אליה לא יקרה לה שום דבר,לילה טוב יפות"
הבנות הסמיקו.

הן עלו למכונית גימין ודניאלה מקדימה ,איה ושירן מאחור אף אחד לא דיבר עד שהם הגיעו הביתה הבנות ירדו וגם גימין איה ושירן עלו דניאלה אמרה להן שהיא תבוא בעוד כמה דקות..

"גימין תביאי לי את הפלאפון שלך"
גימין נתן לה ודניאלה התקשרה אל הפלאפון שלה ושמרה את של גימין בשלה ואת שלה בשל גימין.
הוא שאל אותה"למה את צריכה את המספר שלי?" דניאלה השיבה לו"אני צריכה שתשמור על מזל אני לא יודעת מה גיהופ הזה יכול לעשות לה אחרי היום"
גימין השיב לה"אוקיי אל תדאגי אנחנו נשמור עליה" דניאלה חייכה ונתנה לגימין חיבוק ליבו של גימין פעם שוב בחוזקה ודניאלה אמרה"אתה שומע את זה?"גימין הכחיש ואמר"ל...לא מה את שומעת?"
"נראלי אני מדמיינת את זה?"גימין נאנח אמר בליבו"מזל שהיא לא חשבה שזה הלב שלי"דניאלה אמרה לגימין"גימין לילה טוב" גימין חייך ואמר לדניאלה"לילה טוב גם לך" דניאלה נופנפה לו לשלום וגם הוא.
היא נעלמה מטווח ראיתו הוא נכנס למכונית וחזר הביתה שמח.

BTS! When We Met[בהקפאה]Where stories live. Discover now