♤תזכור קטן♤אחרי 20 דקות הם חזרו הביתה וראו את איה ושוגה בחדר האוכל ואת טאה,קוקי ומזל צוחקים ומדברים הם אמרו להם"לילה טוב" והאחרים החזירו להם"לילה טוב".
------------------------------
"איה רוצה נעשה סיבוב על החוף?" איה התרגשה כל כך שאמרה"כן,כןכן אופה" שוגה חייך את החיוך המפורסם שלו ואמר לאיה"סבבה תחכי כאן כמה דקות" איה הנהנה את ראשה לחיובי ושוגה הלך לחדרו כדי להחליף בגדים בזמן שהוא מחליף היא קמה לשבת עם מזל טאה וקוקי יותר נכון היא ישבה עם מזל והן דיברו בינהן
"איה איפה שוגה?"שאלה מזל
"אנחנו יוצאים לחוף"השיבה איה מזל חייכה ותוך כמה דקות שוגה ירד לסלון ואמרה"בייב את באה?" איה אמרה"כן"ומיד הוסיפה לדבריה"ביי נתראה עוד מעט" מזל השיבה לה"ביי".
שוגה ואיה יצאו מהבית אל עבר המכונית שוגה פתח לה את דלת המכונית והיא נכנסה היא אמרה"קומאו" ושוגה נכנס גם למכונית הם נסעו ואחרי כשעה הם הגיעו לחוף הם יצאו מהמכונית שוגה החזיק לאיה את היד והם התהלכו על החוף ,לאחר מכן הם ישבו שוגה רצה להכיר יותר טוב את איה,אז הוא שאל"איה למה באת אחרי שירן ומזל לקוריאה ולא ביחד איתן?" איה השיבה "אני לא באתי אחריהן לקוריאה אני ברחתי מהבית שלי קוריאה תמיד הייתה החלום שלי הן פשוט היו פה בזמן שאני ברחתי מהבית,ההורים שלי בחיים לא היו נותנים לי ללכת ככה כי הם צריכים את העזרה שלי בגלל שלאמא שלי יש גן תינוקות והם צריכים שאני יהיה איתם כל הזמן ולי נמאס כי גם לי יש חלומות והחלום הגדול ביותר שלי הוא קוריאה" שוגה היה בשוק כששמע את זה הוא אמר "וואו לא ידעתי את כל זה יש עוד מישהו שיודע את זה?" איה ענתה לו"לא זה רק אתה אז אל תספר לאף אחד במיוחד לא למזל אוני,שירן אוני ודניאלה אוני כשהן ישמעו את זה הן יהרגו אותי" שוגה השיב"בסדר אל תדאגי אני לא יספר" איה חייכה חיוך רחב ,שוגה שם עליה את ידו ואת ראשה הניח על הכתף שלו,לאחר שנחו קצת קמו שניהם והלכו בחזרה לאוטו שוגה בא לשים לאיה את חגורת הבטיחות ולפני שחגר אותה לגמרי מבטיהם נפגשו.. שוגה הסתכל על איה בלי הפסקה ואיה הסתכלה עליו בחזרה הוא נישק אותה והיא אותו בחזרה הם התנשקו בלי הפסקה שוגה שיחרר מאיה את חגורת הבטיחות והרים אותה עליו שניהם לא הפסיקו להתנשק שוגה הוריד מאיה את החולצה ואיה הורידה משוגה את החלוצה,לאט לאט שניהם נותרו בלי בגדים איה ושוגה נשמו חזק והתנשפו לפתע מהג'קט של שוגה שהיה באוטו נשמע צלצול של טלפון זה היה ראפמונסטאר איה אמרה תוך כדי נשימות "אופה אתה צריך לענות אולי זה חשוב?!"שוגה ענה לה תוך כדי שכולו מתנשף "שום דבר לא חשוב יותר ממך!!" לאחר שעה שניהם נחו יחד באוטו מחובקים לאחר חצי שעה שוגה התעורר הוא הסתכל על איה ועל השינה השלווה שלה וחייך איה הסתובבה והידקה את חיבוקה אל שוגה מתוך שינה שוגה גיחח ואיה פתחה את עינייה ואמרה "אופה התעוררת?!" שוגה ענה כן התעוררתי שוגה חיבק את איה חזק יותר ואז הושיט את ידו לגקט שלו וכיסה אותה איתו לאחר כמה דקות איה אמרה "נראה לי שהגיע הזמן לחזור לבית" שוגה אמר "כן גם אני חושב ככה"איה חזרה למושב שלה שוגה שם עליה את חגורת הבטיחות ושניהם נסעו הביתה כשהם מחזיקים ידיים אחרי כשעה הם הגיעו הביתה וראו את טאה בפלאפון ומזל מניחה את ראשה על כתפו של מזל קוקי שראה את איה ושוגה אמר"סוףסוף הגעתם!"מזל וטאה הסתכלו אל מי הוא מדבר וראו את שוגה ואיה מזל הקניטה את איה כשאמרה"איה תסדרי את החולצה" איה הסמיקה ואמרה"יאא אוני תחזרי לענייניך"שוגה צחק וטאה אמר"שוגה אתה כל כך ממזר מה עשית לה??" שוגה השיב"את מה שהייתי צריך לעשות מההתחלה לא ככה?" קוקי חייך ואמר"יאא ממזרים תעלו לחדר אייגו" מזל צחקה וגם כל כולם"לילה טוב"איה ושוגה אמרו ביחד והאחרים השיבו"לילה טוב" הם עלו לחדרו של שוגה ונרדמו.
בסלון נשארו רק טאה שנשאר כרגיל עד מאוחר,קוקי ומזל הם לא ידעו מה לעשות טאה הלך לשתות מים מהמטבח ובזמן הזה מזל שאלה את קוקי"מה קרה למה אתה שקט ככה?" קוקי השיב בפניו'לא יודע' מזל חיבקה את קוקי ואמרה"אתה כל כך חמוד אתה יודע את זה?"טאה חזר מהמטבח והספיק לשמוע את המשפט האחרון ואמר"הוא יודע את זה"מזל צחקה וגם שני הגבוהים שנשארו איתה,מזל אמרה"קוקי אני עולה שנייה לחדר כדי להטעין סבבה?" קוקי השיב"סבבה את כבר יודעת איפה החדר נכון?" מזל הנהנה עם ראשה לחיובי כשעלתה לבמדרגות היא חיפשה את החדר ופתאום גיהופ יצא מהחדר ומזל נרתעה היא פחדה שיעשה לה משהו אבל הוא ראה את זה ואמר"אני מצטער על הכל" מזל הופתעה ומהר נכנסה לחדרם של קוקי וטאה היא הטעינה את הפלאפון ותוך כדי חשבה על התנצלותו של גיהופ היא פחדה ממנו מאוד ולא רצתה להתקרב אליו יותר היא ירדה לסלון והתיישבה ליד קוקי עם הבעה מפותעת היא עדיין חשבה על מה שהוסוק אמר טאה שאל את קוקי"מה קרה לה למה היא ככה?" ואז קוקי שאל אותה"מזל את בסדר?" מזל חזרה לעשונותיה ואמרה"כן כן אז מה אתם רוצים לעשות?" קוקי השיב"יופי את בסדר חשבתי כבר קרה משהו" מזל חייכה ואמרה"מה כבר יכול לקרות אם אתה כאן!?"קוקי חייך וחיבק אותה טאה אמר"טוב מה אתם רוצים לעשות?" קוקי השיב"לא יודע" מזל אמרה"בואו נשחק קפה קפה" קוקי הסמיק ואמר"את זוכרת מה קרה בפעם האחרונה ששיחקנו"וטאה רק ציחקק והצדיק את קוקי,מזל אמרה"אייש טוב אז עם ככה טאה בוא תראה לי תמונות שלכם" קוקי חייך ואמר"את בכוונה גורמת לי לקנא?" מזל השיב בחיוך"אופה לא אנחנו לא משחקים קפה קפה בצדק אז פשוט רציתי לראות תמונות שלכם ביחד אז ביקשתי מטאה שיראה לי אתה מקנא?אל תגידי לי שאתה מקנא?"קוקי השיב"תזכרי את זה" מזל התקרבה אל קוקי ונתנה לו נשיקה קטנה על השפתיים וקוקי לא זרם היא התנתקה משפתיו ואז היא ראתה את קוקי מחייך טיפה היא התכופפה אליו ואמרה"אופה?!אופה?אופה" קוקי חייך פרוס ואמר"אייש רק שתדעי אני עדיין לא סולח לך" מזל חייכה ואמרה"מה שתגיד" היא הניחה עוד נשיקה על שפתיו ואמרה לטאה כשתפסה בידיו"בוא תראה לי" טאה אמר בצעקה"יאא רגע קוקי בוא גם אתה" מזל הסתכלה לעברו של קוקי וסימנה לו עם ידה הקטנות לבוא הוא קם מהספה ועלה איתם לחדר מזל התיישבה על מיטתו של טאה וקוקי על מיטתו בזמן שטאה מחפש את אלבום התמונות הוא התייאש ואמר"דונסנג לא מצאתי בטח גין לקח את זה"מזל אמרה"טוב לא נורא זה בסדר" טאה התיישב לידה ואמר בזמן שפרעה את שיערה"כשאני ימצא את זה אני אראה לך סבבה?" מזל הנהנה עם ראשה לחיובי ואמרה"טוב אז בואו נעשה לפחות תמונה ביחד פליז!!"קוקי חייך וחשב לעצמו•למה היא ממשיכה לעשות פרצופים כאלה חמודים אני יכול להרוג אותה•הוא התנתק לרגע ממחשבותיו וקם אל עבר מיטתו של טאה ולקח ממזל את הפלאפון שלה אחרי 10...תמונות מזל וקוקי התיישבו על מיטתו של קוקי וטאה שכב על מיטתו הוא הדליק את הטלוויזיה ופתאום היו שירים שמזל אוהבת אז היא התחילה לשיר להם את זה באנגלית הם צחקו ואמרו"יאא מזל ...תפסיקי לשיר את רק גורמת לנו לצחוק" מזל צחקה ואמרה"טוב טוב יאללה יש לכם מחר חזרות אז אתם צריכים להירדם"טאה כיבה את הטלוויזיה ונרדם וכך גם קוקי ורק מזל נשארה ערה היא הסתכלה על קוקי ולא חשבה פעמיים מרוב היופי והמתיקות של קוקי היא נתנה לו נשיקה קטנה על הלחי ואז עברה למצח ובסוף הניחה נשיקה קטנה על שפתיו קוקי חייך וליטפה את ראשה של מזל מיד מזל שיחקה אותה ישנה ונרדמה כשפניה מופנות אל טאה קוקי חייך וחיבק אותה חזק הוא אמר"יפה שלי יש לך מחר יום ארוך לילה טוב"מזל חייכה ואמרה"אופה גם לך אני אוהבת אותך" קוקי הניחה נשיקה קטנה על ידה של מזל והם נרדמו.למחרת בבוקר...
הנה עוד פרק תהנו ממנו
אגב הפרק נראה מאוד קצר אבל אל תדאגו הכל הולך
להתחיל שוב אז תמשיכו לקורא.
תצביעו ותגיבו
אוהבות אתכם💋💋
YOU ARE READING
BTS! When We Met[בהקפאה]
Fanfictionאני שירן וחברה מזל טסות לקוריאה שאנחנו מגיעות לשם מתחיל לנו שם כל האקשן🙊 זאת הפעם הראשונה שלנו אז תגידו לנו מה דעתכם👌 (18+) יהיו הרבה תכנים מינים ושפה גסה! *זה הסיפור הראשון שלנו אז תהיו עדינים ותהיו אמיתים ותגידו לנו מה דעתכם*