גין נכנס לחדר ופתאום ראה את שירן ונאמגון שוכבים הוא הסתכל ששירן בלי חזייה וישר יצא מהחדר ואמר "אייש קאם ג'ה גה מה אתם עושים תתלבשו מהר אני צריך את הפלאפון!"אמרתי לו אתה יכול להיכנס "תודה רבה"השיב גין.
ראפמון אמר "היונג תכיר זאת שירן היא בת 19 והיא מעריצה גדולה שלנו"
גין:"שלום אני גין"
שירן:"שלום אני שירן"
גין:"אגב,מצטער על שהפרעתי לכם באמצע סולחים לי ?"
שירן:"ברור"
פתאום גין אמר "בפעם הבאה תנעלו את החדר!,תכף אכולים אני אקרא לכם או שאתם באים?"
ראפמון:"תכף אנחנו באים"נקודת מבט של שירן-
וואי איזה פדיחות אני לא מאמינה שזה קרה כרגע.
"את בסדר"שאל ראפמון "כע אני בסדר בוא נרד מחכים לנו"אמרתי
וירדנו למטה.
התישבנו בשולחן וגין הסתכל עלינו נהייתח אדומה והתביישתי שראו אותי במצב אינטימי.
"שירן את בסדר כולך אדומה"שאלה אותי מזל"כן חם לי קצת"אמרתי
"וואי האוכל יצא מצוין"אמרה איה
"תודה אמר גין
*סיום הארוחה*
"חברים אני צריך להגיד לכם משהו חשוב,"אמר ראפמונסטאר ושילב את היידים שלו עם שירן ,גין כבר ידע מה זה אז הוא ציחקק
כולם המתינו,"אני ושירן....חברים"אמרכולם היו בהלם וגיהופ אמר"מזל טוב לזוג החדש שלנו"צעק וחיבק אותנו"
מזל ואיה היו בשוק ואמרו "מזל טוב" וחיבקו אותנו.כל חברי הלהקה אמרו וואו מזל טוב התביישתי.
ראיתי שמזל דיברה עם גייהופ ואיה עם שוגה הייתי שמחה בשביל איה כי הוא הביאס שלה אבל פחדתי ששוגה יהיה איתה קשוח כמו בדרך כלל אבל לא אני הופתעתי הוא דיבר איתה ראיתי שגייהופ ומזל קמו שאלתי אותם "לאן אתם הולכים?" וגייהופ ענה לי "מזל רוצה לראות את הבית" "אוקיי"אמרתי ונשענתי על ראפמון הוא חיבק אותי והייתי נבוכה בזווית העין ראיתי את קוקי יושב עם וי גימין וגין הם צחקו ולא הבנתי למה אז התנתקתי מהחיבוק של ראפמון ושאלתי אותם "על מה אתם צוחקים?"
הם:"אל שום דבר" "טוב" השבתי.נקודת מבט של מזל:
הגענו לבית של ביטיאס עברנו את הבריכה הגדולה ונכנסנו לבית הסלון היה גדול הייתי בשוק, וי ושוגה ישבו בסלון.וי קם ושאל את קוקי "מי אתן?" "הן מעריצות שלנו" ,כולן הציגו את עצמן ואז קוקי שאל "איפה שאר הבנים?" וי השיב "גין וגימין עושים קניות לארוחת הצהריים וגייהופ יצא לעשות ריצה" פתאום ראפמון שאל "אתן רוצות להישאר לארוחת הצהריים?""כן בטח"איה ענתה אחרי כמה שניות ראיתי את ששירן וראפמון הולכים רציתי לשאול אותה לאן אבל הם התרחקו וגם לא רציתי להפריע להם.אני ואיה נשארנו עם שוגה וי וקוקי הייתי עצבנית על איה ומצד שני לא היה לי מה לעשות אז ישבתי בסלון והייתי בפלאפון ראיתי שאיה באה לשבת לידי קוקי התישב ליד איה.קמתי מהספה והלכתי אל טאה כי פחדתי משוגה הוא הפחיד אותי וחוץ מזה רציתי לדבר עם טאה הוא כזה חמוד ומצחיק התישבתי לידו ושאלתי אותו "מה אתה עושה?"הוא השיב לי "סתם משחק בפלאפון" "חח אוקיי רוצה לעשות משהו?"
"בואי נשחק אמת או חובה באלך "שאל טאהטאה.
קצת התמהמתי כי תמיד קורא לי משהו רע במשחר הזה."טוב בוא נשחק מה כבר יכול לקרות?"עד כאן פרק 9 מקווה שאהבתם
אל תשכחו להצביע .
אוהבת אתכם💙
YOU ARE READING
BTS! When We Met[בהקפאה]
Fiksi Penggemarאני שירן וחברה מזל טסות לקוריאה שאנחנו מגיעות לשם מתחיל לנו שם כל האקשן🙊 זאת הפעם הראשונה שלנו אז תגידו לנו מה דעתכם👌 (18+) יהיו הרבה תכנים מינים ושפה גסה! *זה הסיפור הראשון שלנו אז תהיו עדינים ותהיו אמיתים ותגידו לנו מה דעתכם*