פרק10:

98 7 2
                                    

נקודת מבט כללית:
טאה הציע למזל אמת או חובה וקרא לכולם להצטרף,כולם הצטרפו חוץ משוגה "היונג בו תשחק נו אתה כל הזמן לבד"צעק לו טאה"לא מה אני ילד קטן"החזיר לו שוגה,טאה חשב מה יגרום לשוגה לשחק עד שעלה לו חיוך ממזרי על הפנים"אז היונג בא לך לשחק קפה קפה?!!"🙄.

-הסבר מה זה קפה קפה:
קפה קפה זה משחק שכולם יושבים במעגל ויש לכולם שאטים של וודקה(במקרה הזה סוגו)שואלים בסבב את המשתתפים חובה לעשות ואם הוא לא עושה אותה אז הוא חייב לשתות את הכוס של הוודקה ואם הוא לא רוצה ויש מישהו שמתנדב לשתות אז הוא שותה במקומו.
**סוף הסבר קפה קפה.

שוגה קפץ מהספה והתיישב ליד איה"שאני אסרב למשחק האהוב עלי ביותר"אמר וצחק."אז רגע חכו אני אלך להביא סוגו מהמקרר"אמר גימין והלך להביא בקבוקים מהמקרר וכולם התיישבו במעגל,שירן מזגה כוסות לכולם,וגין פתח את המשחק הוא סובב את הבקבוק.....עד שזה נעצר על איה "אמת או חובה?"
איה:"אמממ...אמת"
"אוקיי.אז ככה את מי את מעריצה מי איתנו?"
איה:"אממ...שוגה"
אמרה בחיוך נבוך "וואו שוגה מעמיס!!"
צעקו לו הבנים"וואו סתמו כבר"אמר וכולו ניהיה אדום "מישהו ניהיה פה אדום"גימין אמר בצחוק"טוב מה נתפסתם"אמר שוגה בעצבים והמשחק המשיך איה סובבה עד שזה נעצר על מזל"אמת או חובה?"
מזל:"אמת"החזירה מזל
"אמת,עלייך להגיד למה היית עצבנית כל היום?"מזל שתקה ולא ידעה מה להגיד"לא אז אני רוצה חובה"אמרה מזל בלחץ😖"אוקיי חובה,עלייך לקום ולתת חיבוק לבן האדם שאת רוצה!"
מזל נהייתה אדומה ולא הייתה מוכנה לעשות את המשימה."אם את לא עושה את המשימה את צריכה לשתות את הכוס שהכנתי לך!!"אמרה שירן"נו,שירן אבל את יודעת שאני לא שותה"😔אמרה מזל בבכי"אני אשתה בשבילך אם אין לך בעיה"אמר גאנגקוק ושתה את הכוס בשאט אחד."וואו גאנגקוק נהיית גבר אה"😉אמר שוגה בצחוק וכולם צחקו😂 אחריו,"מסתבר שיש לך ביצים אהה!"😉גיחח נאמגון."טוב יאללה מה נתפסתם עליי כולה שאט של וודקה,יאללה בואו נמשיך"אמר עם לחיים סמוקות😖😖מזל סובבה את הבקבוק וזה נעצר על......נאמגון
"אמת או חובה?"
נאמגון:"חובה"
" עלייך לקחת את שירן ל-7 דקות בגן עדן."😏
נאמגון:"מה זה אומר?"
שירן הסמיקה כי היא ידעה מה זה אומר.
"אוקיי,אתה צריכה לקחת את שירן איתך לתוך ארון או חדר סגור ותעשו את מה שאתם צריכים,הבנת?"
נאמגון הסמיק תפס בידה של שירן ועלו למעלה נאמגון נעל את החדר "מה אתה עושה?"שירן שאלה "את החובה שלי!!"אמר נאמגון ותפס אותה מהמותניים התחיל לנשק אותה מהחזה נשיקות קטנות עד שהוא עלה לצוואר שלה ברכות ונשך את השפה התחתונה שלה החדיר את הלשון שלה לשלו והלשונות שלהם נפגשו לריקוד טנגו מסחרר הם עצרו שנייה לקחת אוויר לנשימה,נאמגון תפס לשירן בתחת "אההה נאמגי"שירן פלטה אנחה ונאמגון אמר "אני אוהב שאת קוראת לי כך!"שירן דחפה אותו על המיטה ונאמגון הוריד לה את החולצה ונישק אותה בפה בזמן הנשיקה שירן הורידה לו את החולצה ונישקה אותו בצוואר היא ירדה לבטן שלו נאמגון גנח והיא אמרה לו"אתה נשמע כל כך סקסי"😣😥נאמגון נגע לשירן בחזה ופתח לה את החזייה הוא המשיך לגעת ושירן פלטה גניחה עד שהיא עצרה ושאלה"שומעים מהחדר הזה דברים?" נאמגון השיב לה"אל תדאגי לא שומעים כלום"🙉🙉פתאום נשמע תקתוק בדלת "היונג מה נרדמתם שם?"גאנגקוק שאל מהצד השני של הדלת נאמגון השיב לו"לא אנחנו עכשיו מגיעים".......







איך יצא הפרק מעניין,מותח,אהבתם אותו?בבקשה להגיב ולהצביע🤗
אוהבות אתכם😻😻

BTS! When We Met[בהקפאה]Where stories live. Discover now