פרק17:

101 7 5
                                    

"אני אוהב אותך"מזל הייתה בשוק היא הסיטה את מבטה אל גיהופ וראתה שהוא יוצא מהחדר היא החזירה את מבטה על קוקי והוא שאל אותה"את רוצה להיות חברה שלי?"
מזל לא ענתה בגלל שהיא לא רצתה להגיד כן בגלל שהיא התביישה היא ממש רצתה להיות חברה שלו היא קמה ובאה לצאת מהחדר אך קוקי תפס בידה ואמר לה"מזל נמאס לי לשחק איתך משחקים בואי ניהיה פשוט זוג את מסכימה?"
מזל:"טוב אבל.." היא רצתה להמשיך את המשך משפטה אבל בדיוק קוקי נישק את שפתיה מזל נבהלה אבל היא נישקה אותו גם אחרי כמה דקות של נשיקה ארוכה מזל אמרה "אני צריכה לסדר משהו אני תכף אחזור אל תזוז מפה"
קוקי:"אוקיי"
מזל יצאה וכולם המשיכו לרקוד ולשיר.
מזל ראתה את גיהופ הולך בכעס אז בהתחלה עקבה אחריו כי היא לא ידעה איך לדבר איתו ואז היא שמעה בכי אז היא לא יכלה לעקוב אחריו בשקט היא תפסה בידו ואמרה"גייהופ אני מצטערת באמת לא רציתי לפגוע בך אבל אני מחבבת מישהו אחר וזה קוקי"
גיהופ:"הבנתי את לא צריכה להגיד לי את זה" מזל ראתה את דמעתו של גיהופ וניגבה אותו
מזל:"אופה תפסיק לבכות צאבל אם תמשיכי לבכות אני אבכה גם"
גיהופ:"אל תקראי לי אופה אני לא האופה שלך וגם אל תגידי לי מה לעשות"מזל הייתה בשוק מתגובתו של גיהופ אבל בכל זאת הבינה אותו.
גייהופ שיחרר את ידה והלך.
מזל:"לאן אתה הולך?"
גיהופ המשיך ללכת ולא ראה שהרמזור הוא בצבע אדום ושמכונית מתקרבת מזל רצה אליו ודחפה אותו המכונית העיפה את מזל ומזל איבדה את הכרתה.המכונית ברחה גיהופ הסתכל על מזל היא הייתה על הכביש מסביבה כולה דם "מזל ,סליחה זה אשמתיי😢"אמר והתחיל לבכות "ג'יי..הופ תסל..ח לי..."אמרה מזל את מיליותיה האחרונות ואיבדה את הכרתה.
"לא...מזל תתעוררי בבקשה"התחנן ולא הפסיק לבכות.הוא חייג לאמבולנס"הלו...בבקשה תעזרו לי..יש פה מישהי שנדרסה..."אמר בגימגום"קודם כל תירגע איפה אתה אנחנו נבוא מהרר"אמרו מהקו השני,גייהופ הסביר להם וניתק את השיחה.

ביינתים ג'ונגקוק תהה איפה מזל ויצא לחפש אותה"תחכה אני אבוא איתך"אמרה איה ויצאו
הם ראו המון אנשים מצלמים ומתקהלים סביב משהו,הם רצו לראות מה קרה,קוקי ואיה ראו את ג'ייהופ בוכה כמו משוגע סביבו דם ומזל מחוסרת הכרה," יא אוני מה קרה?"אמרה איה בצרחות קוקי לא עיכל את מה שהוא רואה ומתחיל לצרוח"היונג ...מה קרה לה?"אמר וכולו דמעות.
"אנ..אני היייתי..ב..."גייהופ לא יכל להוציא מילה מפיו, האמבולונס בא והעלה את מזל באלונקה
וגאנגקוק עלה איתה בדרך לבית החולים.
ביינתים כל השאר רואים שהם לא באים
ויוצאים בחוץ ושומעים סירנות.
הם ראו את גייהופ ואת איה עוזבים ברכב,הם התקדמו וראו דם על הכביש ,שירן נבהלה והתקשרה למזל ,היא לא ענתה ,התקשרה לאיה היא גם לא ענתה היא התחילה לדאוג ולהלחץ,היא שמעה אנשים מדברים"וואי איך היא עפה מהרכב"לחשושים מכל עבר,היא הלכה ושאלה שתיי אג'ומות מה קרה"רכב דרס איזה נערה צעירה בזמן שהצילה את הבחור שהיה איתה ,היא הופנתה באמבולנס"ענתה לה אחת מהם.עכשיו שירן כמעט התעלפה,נאמג'ון רץ מהר והחזיק אותה "בייבי את בסדר?"שאל בדאגה,"תתקשר לגאנגקוק ותשאל אותו איפה הוא ,מהר!!!!"

BTS! When We Met[בהקפאה]Where stories live. Discover now