פרק5

131 7 4
                                    

נקודת מבט של הסופרת:
שירן אמרה למזל "אני לא מאמינה" ומזל הסתכלה לכיוון המכונית,מהמכונית יצאו ראפמון וקוקי,הם ניגשו אליהן "צריכות עזרה עם השקיות בנות?"קוקי אמר,שירן יתלהבה ולא היססה "כן,כן"ומזל אמרה לא אנחנו בסדר והתכוונה ללכת הם לקחו את השקיות מהיידים של שירן ומזל שמה את זה ברכב"נו מזל בואי כבר"שירן אמרה"לא אני אקח מונית תתקדמי"מזל אמרה"את בטוחה?" "כן"מזל אמרה "טוב"שירן אמרה והם נסעו.

נקודת מבט של שירן:
*באמצע הנסיעה קוקי וראפמון שאלו אותי"למה חברה שלך לא באה איתנו?"עניתי להם"לא יודעת" "איפה את גרה,איפה לעצור לך?"ראפמון שאל אמרתי לו"ליד בית הקפה יש בית מלון תעצור לי שם."הוא אמר לי"אוקיי אנחנו עוד 20 דקות נגיע לשם."אמרתי לו"טוב",הסתכלתי על קוקי והוא היה מבואס בגלל מזל היא לא באה איתנו "אוףף איזה מעצבנת"😬😠"מעניין אם היא הגיעה לבית המלון?"🤔🤔.
קוקי שאל אותי"היא הגיעה הביתה?"ואמרתי לו"אתה רוצה שאני אשלח לה הודעה?"הוא השיב לי"לא אני כבר אשלח לה הודעה." "טוב"אמרתי לו.

נקודת מבט של הסופרת:
קוקי:"את בסדר?"
מזל:"מיזה?
קוקי:"מה את לא שמרת את המספר שלי?איזה מעליבה."
מזל:"?אהה ג'אנגקוק,מה אתה רוצה ממני??"
קוקי:"לשאול עלייך..."
מזל:"אל תדאג לי הכל בסדר!!"
קוקי:"אנחנו צריכים לדבר!"
מזל:"על מה יש כבר לדבר??"
קוקי:"על אתמול.."
מזל:"אין על מה לדבר!!"
קוקי:"למה?"

*כעבור 5 דקות*
"נו מה היא מסננת אותי"אמר קוקי"מי"שאל ראפמון"אף אחת"החזיר.
"טוב הגענו לעזור לך לעלות את השקיות?"שאל ראפמון."אם באלך"
שירן ענתה.
קוקי וראפמון הרימו את השקיות ונכנסו עם שירן למעלית."איזה קומה?" "שביעית"שירן ענתה.
הם הגיעו לקומה שירן פתחה את הדלת הם הניחו את השקיות בצד,"מזל אני בבית"שירן צעקה"הגעת"מזל אמרה וראתה את קוקי וראפמון בצד,"רוצים להישאר לאכול?",שירן שאלה"כן,כן"ענו קוקי וראפמון,"תחכו בסלון עד שהאוכל יהיה מוכן".

*מטבח*
"שירן למה הבאת אותם את יודעת שאני עצבנית על קוקי!"מזל אמרה
שירן:"נו בסדר עכשיו תגיעו להבנה"
מזל:"הוא הביאס שלי ואני מעריכה את כל מה שהוא עושה ואני יודעת שהוא אדם טוב אבל מה שהוא אמר לי אתמול זה מאוד פגע בי ואני לא אוהבת שאומרים לי דברים כאלה אני לא של אף אחד אני של עצמי"
שירן:"נו בסדר תגידי לו את כל מה שאמרת לי ותסבירי לו שאת לא אוהבת שאומרים לך דבר כזה ותגיעו להבנה".
מזל:"טוב אני אנסה לדבר איתו"

*האוכל מוכן*
"טוב בואו לשולחן"שירן אמרה
וכולםהתישבו לאכול.
"וואו זה נראה טוב"ראפמון אמר והמשיך לאכול בשביעות רצון"תודה"מזל אמרה וכשהיא התכוונה לאכול קוקי הסתכל עליה היא הייתה נבוכה אבל היא התחילה לאכול.

*סיום הארוחה*
מזל אמרה "שירן אני עייפה אני עולה לישון"
שירן:"את בסדר?"
מזל:"כן למה?"
שירן:"את ניראת חיוורת מאוד!"
מזל:"לא אני בסדר"
שירן:"את בטוחה שאת בסדר?"
מזל:"לא יש לי קצת כאבי ראש, אולי יש כדורים נגד כאבי ראש??"🤔
שירן:"אני רצה לקנות לך טוב"!!
ראפמון אמר לשירן"אני אבוא איתך"
שירן:"טוב ומזל שלא תזוזי!!"
קוקי:"אל תדאגי אני אשאר איתה"
קוקי:"את בסדר?"
מזל:"כן אל תדאג יש לי כאבי ראש אחרי שאני אקח כדורים אני ארגיש טוב יותר"
קוקי:"טוב", "בואי תשבי בסלון"
מזל:"אוקיי"
קוקי:"את רוצה שאני אמזוג לך מים?"
מזל:"כן אם אתה יכול?"
קוקי:"הנה המים שביקשת"
מזל:"קומאו"
"לא נוח לי פה אני עולה לחדר אם אתה רוצה תחכה להם פה בסלון"מזל אמרה "טוב".
מזל באה לעלות ופתאום התעלפה.

נקודת מבט של קוקי:
ראיתי שהיא התעלפה רצתי מהר הרמתי אותה על הגב והנחתי אותה על המיטה, "את בסדר?" "תעני לי". רצתי להביא לה מגבת רטובה והנחתי לה את זה על המצח,היא התעוררה "מה קרה לי?"
לא יודע את התעלפת פתאום "את מרגישה טוב יותר?" "כן","אני מרגישה טוב יותר"."תודה שעזרת לי" היא אמרה.
"כאב לי הלב לראות אותה ככה היא הייתה כל כך שברירה"חשבתי."אנחנו יכולים לדבר עכשיו?"היא אמרה "בסדר".
"רציתי להתנצל על מה שקרה במועדון שתיתי יותר מידי וחשבתי בפזיזות אני רוצה לבקש ממך סליחה"
מזל:"אני מבינה אבל אני באמת שונאת שאומרים לי דברים כאלה זה באמת פוגע בי,אבל אני סולחת"
"באמת תודה ואני באמת מתנצל"אמרתי.
"טוב נראלי שאני נרדמת"היא אמרה,
"תישני אני אשגיח עלייך"אמרתי היא נרדמה והתבוננתי בה,היא הייתה כל כך יפה רציתי פשוט לנשק אותה אבל אני לא יעשה את זה בלי רשות,הרגשתי שאני עייף ופשוט נרדמתי..

הפרק היה מעניין?🤔
האהבתם את הפרק?🤔
אל תשכחו להצביע לנו ולעשות תגובות!
תחכו לפרק 6!!

הפרק היה מעניין?🤔האהבתם את הפרק?🤔אל תשכחו להצביע לנו ולעשות תגובות!תחכו לפרק 6!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

קצת מהיפים האלה❤❤😍

BTS! When We Met[בהקפאה]Where stories live. Discover now