26.- New member

114 7 1
                                    

Stiles

Opäť zmizla. Už ma to nebaví. Nebola doma dlhý čas a už je zasa preč. Scott ju nenašiel. Proste zmizla. Len tak. Lea sa vyparila.
Čoskoro je ďalší spln. Nič nevieme. Som unavený. Akoby bola malým dieťaťom. Proste utečie a nehlási sa.

,,Hej. Kľud, jasné?" Scott pozerá na moju nohu, ktorá sa od nepokoja začala opäť triasť. Zvolal celú svorku. Tu už potrebujeme pomôcť.
,,Takže si myslíte, že je vlkolak, ale nemáte to ako dokázať?" Liam nahodí extrémne nechápavý výraz.
,,Už to čiastočne spravili. Utiekla, keď bol spln. Avšak nenašli ju. Otázka je kam mohla ísť a prečo sa nevrátila?" Lýdia poukazuje správne.
,,Prázdno. Niečo opustené." Malia sa pridá.
,,Prečo?" Spýta sa Scott.
,,Ja som tiež chcela byť sama po tom ako som sa vrátila do života človeka." Rozhodí rukami. Dáva to zmysel. Ale... predsa len niečo nesedí.

,,Čo robila v meste?" Pozriem na Scotta.
,,Tie fotky... nemôžeš poprieť. Existujú. To znamená, že vie, čo robí. Má plán." Pokračujem a pozriem aj na ostatných. Lýdia sa tvári až príliš chápavo. Je na jednej vlne spolu so mnou.
,,Keďže bola uhryznutá Theom... jasné. Môže to byť pravda." Súhlasí.
,,Neznášam, keď vravíte v hádankách." Zavrčí Malia.
,,Lea je Theova beta. Mal plán. Čiastočne sme mu ho prekazili tým, že sme ho poslali za jeho sestrou. Čo ale Lea?" Lýdia pozerá na ňu a Liama, ktorý zrejme tiež nechápal.
,,Je tu, aby dokončila jeho prácu. V svorke je najsilnejšie puto medzi alfou a betou. Takmer dokonalé spojenie myslí. Deaton to tak vravel." Scott sa pridá.
,,Čo znamená...?" Malia je stále vedľa.
,,Že prišla aby nás zničila." Uzavriem.

V tom momente zazvoní zvonček. Nechápavo pozriem na všetkých pri stole. Všetci sú pripravení. Idem ku dverám už s pálkou v ruke.
Otvorím dvere. Vysoký chlap je v tme takmer celý v tieni. Zdvihne hlavu a pozrie na mňa.
,,Stiles?" Spýta sa hrubým hlasom.
,,Kto ste?" Opätujem otázku. Na chvíľu sa mi zdá, že vidím mierny úsmev na jeho tvári.
,,Stephen Mackenzie. Pracoval som s tvojou sestrou." Pozerá na mňa, skúma.
,,Kde presne?" Je ťažké odhadnúť z ktorej organizácie prišiel.
,,FBI." Rozmýšľam či ho pustiť dnu.
,,Čo tu robíte?" Stavím sa, že Lea nikomu nehovorila o jej rodine.
,,Asi pred pol rokom mi prišiel email. Lea mi vo videu všetko vysvetlila a požiadala ma aby som prišiel pomôcť." V skratke zhrnie.

,,Nie je tu, však?" Spýta sa hneď na to s povzdychom.
,,Bála sa toho. Bola uhryznutá, však?" Akoby presne vedel, očakával túto situáciu. Hádam to ale nebudeme riešiť vo dverách. Otvorím ich čím mu dám povolenie vojsť. Až teraz si všimnem tmavý Mustang, ktorý stojí na príjazdovej ceste. Má podobný vkus ako ona.

Stephena usadím medzi ostatných, kde sa predstaví a mierne ich vtiahne do jeho situácie.
,,Vravela, že sa to môže stať. Aj keď bola veľmi chorá, ešte stále jej to myslelo. Počkajte, veď vám ukážem to video." Nakloní sa a z tašky, ktorú som si doteraz nevšimol vytiahne čierny notebook. Niečo doňho naťuká a otočí ho ku nám.

,,Ehm... Ahoj Stephen. Musíš pre mňa niečo spraviť. Vrátila som sa k rodine, no situácia je celkom vážna. Neviem či prežijem a či nie.
Verím ti, poznám ťa a tajomstvá, ktoré zdieľame. Viem, že sa na teba môžem spoľahnúť. Dokážeš myslieť objektívne.
Ak zomriem, bude to v poriadku. Poslala som ti špeciálne kódované údaje. Viem, že ich dokážeš prelomiť, poprípade sa spýtať Daniela. Potrebujem, aby si ich vo vhodný čas dal môjmu bratovi. Väčšinu som mu vysvetlila.
Je tu však aj možnosť, že ma premenia. Teda, uhryznú. Premenu možno neprežijem. V tom prípade, teda mojej definitívnej smrti, osobne doruč kódy do Beacon Hills na meno Stilinski Stiles alebo Noah.
Sám si mi však navrhol život. Je možná aj táto možnosť. V prípade, že budem ďalej žiť, môžem byť nebezpečná. FBI bol prvý stupeň. To, čo som však robila predtým nebolo tak fér. Som vycvičený zabijak vďaka CIA. Nebezpečná pre seba a blízke okolie.
Daj mi prosím čas 5 mesiacov. Následne vyhľadaj môjho brata a rodinu. Možno nájdeš aj mňa, no je to podľa mňa viac než nepravdepodobné. Je možné, že moja rodina bude potrebovať tvoju pomoc.
Prosím zostaň s nimi tak dlho, aby som vedela, že v poriadku.
Nemusíš sa báť ich. Iba mňa.
Ďakujem. Lea."
Video končí jej úsmevom.

Všetci sú ticho, nikto nevie čo povedať.
,,Tu sú tie údaje." Stephen mi podá tenkú zložku.
,,To fakt všetko nesiete v zložkách?" Usmejem sa, snažím sa zľahčiť situáciu, nemyslieť na to ako Lea naozaj uvažovala. V tom videu vravela pravdu, na fakty sa pozerala zo všetkých uhlov. Určite má niečo v pláne. Zatiaľ nám to uniká. Musíme sa poponáhľať.
Čas hrá proti nám.

Lea

Studený vzduch sa mi derie do pľúc, prečesáva koruny stromov okolo. Ľahkým krokom sa dostávam ďalej medzi mŕtvych. Zopár uličiek...
Zastavím na konci radu sivých kameňov. Ten, na ktorý sa pozerám je čierny. Zlaté písmená na ňom žiaria aj v tme. Teda, normálny človek by ich nevedel ani prečítať. Pre mňa je to jednoduché. Prezerám si kameň, rozmýšľam nad všetkým. Prečo ja?

Náhly vietor ma zamrazí až do kosti. Nie je to až také zlé, teraz vydržím ešte viac ako človek.
Pri náhrobku si všimnem svietnik. Nemuseli ho tam dať. Prežíva nápor ľadového vzduchu. Veď to. Je príliš slabý, aby vydržal. Sviečka vnútri zhasne. Vietor zapíska. Pozriem na oblohu. Mraky sa až príliš rýchlo blížia mojím smerom. Mala by som odísť. Mala by som...
Namiesto toho si bundu zapnem až po krk. Písmená na náhrobku dávam dokopy.

Tu leží
Leonia Eleanor Stilinski

*
Život mŕtvych je navždy v spomienkach živých.
~
Marcus Tullius Cicero

Pekný citát. Sama by som lepší nevybrala.
Prvé kvapky dažďa dopadajú na ľadový kameň. Tento však neskrýva žiadne telo. Je to iba schránka. Pozostatok minulosti. Už som sa vyhla smrti veľakrát. Nabudúce to tak nemusí byť. Pre ten prípad je vhodné mať miesto pripravené.

Otočím sa a kráčam smerom ku stromom. Dážď zosilnel. Pochmúrny večer už neosvetlí mesačný svit.
Pridám do kroku, hlavu skloním.

Čaká ma ešte dlhá cesta.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 21, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Better Not Me /TW FF/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora