' Giriş '

42 5 2
                                    

Herkes herkesi sevebilir. Bir insan; bir insanı, bir böceği.. Önemli olan gönülden sevmek.. Sevmek de kolay seviyorum demek de.. Önemli olan hissettirebilmek. Bir kadın sevildiğini hissediyorsa eğer ondan güzeli yoktur.
Birini çok seversiniz hemde çok. Canınızdan bile çok sevip onu canınız yerine koyabilirsiniz ki yapmayın.
Her şey bir sohbetle başladı. Zaten ne gelirse insanın başına hep iki çift laftan gelir. Gözleri sözleri sizin içinize işler. Hiç bitmeyecek gibi gelir. Hiç gözlerini senden almayacakmış gibi bakar. En önemlisi de aşık gibi yapar da anlamazsınız. Ya da anlamak istemezsiniz..
Kimilerinin yeri farklıdır. Hissettirdikleri duygular yaşattırdıkları.. Zaman öyle bir geçer ki bir bakmışsınız daha dün hayatınızda olmayan insan bir anda canınızın içi olmuş. Ne ara böyle oldum dersiniz de geç olur hep..
Sen çok seversin. Hemde çok. Akıl sır erdiremezsin nasıl bu kadar sevdiğine..Hiçbir şeyinken bir anda her şeyin oluverir. Sonra da bir bakmışsın hiçbirşeyin.
Zaman acımasız. İnsanlar daha da acımasız. Zalim olan onca şeyin içinde hep bir mutluluk aradık. Çok zordu bulmak. Olmadı da zaten..
Unutmayın..Her şey geçicidir bu hayatta.. Yeterki siz siz olun. Kendiniz olmaktan asla çıkmayın.

Bulutları Az GeçinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin