Už zase mi zvonil ten otravný budík, jak já ho nesnáším. Má to jediné pozitivum a to to že dneska bude moje první tajné cvičení. Teď bych si přála ať už je 22:00, ale to bohužel není. Je 7:00 a proto jsem se rozhodla, že si pujdu dát raní sprchu.
Po sprše jsem šla ke skříni, kde jsem si vybrala černé legíny, tílko a jednoduchý svetřík. Po tom co už jsem se zkontrolovala jak vipadam jsem zamířila do kuchině, kde jsem si na snídani dala lupínky s mlékem.
Po jednoduché snídani jsem už si jen nachystala věci, protože jsem se namalovala ješte před oblíkáním. Když už mám v kabelce vše potřebné, nazuji si své nové černé vansky. Po chvíly jsem se už chystala jít sama, protože Sophi moc nestíhala, ale když už jsem otevírala dveře tak za mnou přiběhla a šli jsme spolu.
Celých šest hodim co jsme měli byla příšerná nuda a tak jsem si jem malovala a přemýšlela.
Když už jsme byly komečně znovu na pokoji tak jsme se Sophi rozhodli, že si na sebe uděláme čas a popovídáme si. Povídáním jsme zabrali hodinu a půl. I když jsme si se Sophi povídali dost dlouho, je pořád brzo.
Jelikož mám pořád ten nejaký čas a nemám co dělat, rozhodla jsem se učit. Škola mi moc nejde, no jako nejsem šprtka, ale jako ani tak co propadá. Jsem něco mezi a take mi to vyhovuje.
Nad učen jsem ztrávila 2 hodiny. Myslím si, že to umím aspoň na dvojku, takže jsem spokojená. Už není tak brzo, je osm hodin, ale pořád je čas.
Ze šuplíku jsem si vyhrala sluchátka, zapojila je do mobilu a nakonec si je dala do uší a zapla si svoji oblíbenou písničku tittanium.
,já jsem usla' pomyslela jsem si když jsem otevřela oči a podívala se na mobil, který ukazoval 22:23. Ihned jsem vyskočila z postele a začla si oblíkat svoje sportovní oblečení, na které jsem si však dala ješte to normální, kdyby náhodou. Pak už jsem si jen udělala drdol, aby mi vlasy v ničem nepřékaželi.
Už jsem si vzala jen klíče, mobil a šla. Když už jsem stála před tělocvičnou, zmocnil se mně strach, ale nedovolil mi nevejít dovnitř. Když už jsem za sebou zavírala dveře, musela jsem se usmát. Už jsem tam stála jen ve sportovním oblečení a zapínala si hudbu.
Jelikož jsem už asi necelí měsíc necvičila, tak jsem se rozhodla že se dneska jenom pořádně rozcvičím a roztáhnu si znovu svaly.
Udělala jsem párkrát šnůru, roštěp, most, přemety a nějaké ty základy z baletu. Vím že měsíc je celkem málo, ale i když jen měsíc necvičíte tak vám svaly dokážou stuhnou dost a pak to nesmíte přehánět, tamže to dneška už balím. Oblékla jsme si na sebe legíny a volné triko. Uklidila js po sobě aby nikdo nic nepoznal a šla na pokoj. Pomalu a potichu jsem šla chodbou až na pokoj, kde mně čekal Sophi, která se mě hned vyptávala. Já ji na všechno odpověděla a šla do říše snů.
____________________________
Ahoj, máme tu po týdnu další kapitolu. Omlouvám se, ale bohužel musela jsem se učit.
Doufám, že se vám i tato kapitola líbí a zase mě můžete podpořit hlasem nebo komentářem.
Vím že pro vás je možna 58 přečtení málo ale pro mně je to neuvěřitelně moc a moc vám děkuji.Omlouvám se za chyby.
*Anet*
ČTEŠ
VISIT IN THE GYM/ H.S.
Teen FictionAriana Berlin je velice talentovaná mladá dívka pro kterou znamená balet a gymnastika vše. Co se stane když začne chodit na střední a do života ji vstoupí velice pohledný kluk Harry Styles? Nejlepší umísťení: #174 v kategorii Teen fikce #171 v kate...