POHLED ARIANY
Neznámé číslo: AhojJá: Ahoj, kdo jsi?
Neznámé číslo: můžeš hádat :*
Já: jak to mám asi vědět?
Neznámé číslo: karamelové latté
Já: Harry?
Neznámé číslo: Ariano?
Já: odkud máš moje číslo? :|
Harry: to je na dlouho :)
Já: já mám času dost :)
Harry: ne!
Já: Stylesy!! :|
Harry: no tak dobře
Já: mluv...!
Harry: no... šel jsem s Nialem do kina a on s sebou vzal Sophii....
Já: já ji zabiju!
Harry: proč? :(
Já: ty jsi nepamatuješ to co jsem ti řekla...?
Na tohle už však neodepsal...
Což samozřejmě nemění nic na tom, že si to se Sophií pěkně vyřídím.
,,Sophie!" zařvala jsem na ni přes celý náš skromný byt. ,,Co je?" Zakřičela na mně na zpátek. ,,Pojď sem" ,,Nemůžu!"
,,Já jsem řekla pojď jsem!" Na tohleto mi už neodpověděla a rovnou z koupelny s mokrýma vlasama přiběhla za mnou.,,To hoří?" ptala se udiveně. ,,Jak vidíš tak ne, ale ten debil Harry má moje čísli a to díky tobě!" křikla jsem. ,,No.... Já nevěděla že mu ho nemám dávat, on mi říkal, že by se ti chtěl omluvit ..". Mestihla to ani doříct, protože jsem ji skočila do řeči: ,,To nic nemění"
,,Hele sorry, nevěděla jsem to, ok?" Řekla a odešla zpátky do koupelny. Upřímně byla jsem naštvana že má moje číslo, ale asi jsem moc vyváděla.
______________________________
Ahooooj, tak po dooost dlouhé době kapitola. Chci se vám mooc omluvit, že jsem skoro dva měsíce nic nenapsala, ale ... No nebudu vám lhát že nebyl čas, ono byl, ale ono už mám námět na lepší knihu ( která ale vyjde až za dlouho) a tak mi tato přijde už blbá, ale samozřejmě že ji dopíšu, protože nesnáším, když někdo načne knihu a pak ji nedopíše.
Takže se vám moc omlouvám a za to že delší dobu nevyšla žádná kapitola, tak dneska podle času jich vyjde víc.
To už bude asi všechno.Promiňte mi ty chyby.
*Anet*
ČTEŠ
VISIT IN THE GYM/ H.S.
Teen FictionAriana Berlin je velice talentovaná mladá dívka pro kterou znamená balet a gymnastika vše. Co se stane když začne chodit na střední a do života ji vstoupí velice pohledný kluk Harry Styles? Nejlepší umísťení: #174 v kategorii Teen fikce #171 v kate...