,,Hele Nialle platí to dneska?"
,,No kámo, já na to zapoměl a už jdu se Sophi "
,,Kdo je Sophi a jak si na mně mohl zapomenout?"
,,To ne jenom kamarádka a fakt sorry, ale jako jdeme jenom do kina tak bys jako mohl jít s náma, ona pak stejnak jde hnedka pryč"
,,Já nechci rušit kámo, ale jako rád bych šel"
,,Neboj nebudeš rušit" ujišťoval mně Niall.
,,Tak jo a v kolik?"
,,Ve dvě u kina?" ,,Ok, tak zatím kámo" ,,Čau" rozloučil se semnou a típl to.
Upřímě? Docela mně zajímá ta jeho kamarádka, nikdy jsem ji neviděl, třeba je to kus..
Když jsem na hodinách uviděl 13:46 docela jsem se zhrozil a uvědomil si že jako vždycky nestíhám.
,,Čau brácho" pozdravím. ,,Čau Harry" pozdraví tentokrát on mně. Hned co to řekne, pohled přesunu na holku stojící vedle Nialla. Sjel jsem ji pohledem od zhora až dolů a byla fakt pěkná.
,,Harry, toto je Sophi a Sophi, toto je Harry"
,,Těší mně" ,,Mně taky" řekla a věnovala mi jedem ze svých úsměvů.
Musím říct, že film byl docela nudný a nezáživný, ale stejně jsem hi moc nevnímal, uvažoval jsem ja se dostat pod kůži... všam vy víte komu...
,,Hele Nialle já už půjdu, Ariana na mně čeká" když řekla ,Ariana' jsem se musel zamyslet. Myslela tu stejnou dívku jako já?
,,Kdo je Ariana?" nevydržel jsem to a musel se jí na to zeptat. ,,Moje kamarádka" řekla. ,,Jak se jmenuje celým jménem?" ,,Ariana Berlin, proč?" doufám že jsem teď slyšel dobře. Řekla přesně to jméno které jsem chtěl slyšet.
,,Ehm...jen tak...a...no ... dala by jsi mi její číslo?" vypadala moji otázkou docela zaskočeně, ale upřímě se ji vůbec nedivím. ,,No to je na dlouhé vyprávění, dejme tomu ze jsem ji polil a chci se ji omluvit" ,,Nejsi ty náhodou ten blbec co ji polil jedno odpoledne v kavárně?" zeptala se a začla něco vytahovat z kabelky.
,,Jak vidím tak se nezapoměla zmínit" ,,Ne to nezapomněla" když z kabelky vytáhla mobil, jsem plně doufal že mi dá její číslo a taky se tak stalo. Pak už jsme se jen rozloučily a Sophi šla za Arianou a ja s Niallem... vlastně ani nwm kam.
,,Ty znáš Arianu?" zeptal se udiveně Niall ,,No dá se říct že jo, a ty?"
,,Dejme tomu že jsou Sophi a Ariana nejlepší kamarádky a bydlí spolu na pokoji tak o ní Sophi často mluví, je to podle vyprávění fajn holka"
,,Aha.."
,,Tak já už jdu tudy tak rád jsem tě viděl Harry"
,,Ja tebe taky, čau" rozloučily jsme se a každý šel svoji cestou.
__________________________
Ahojte, zase další kapitola, omlouvám se za menší zpoždění, ale podzimní prázdniny mluví za vše.... Doufám, že se vám tato kapitola líbila. Už nwm co bych tu měla psát, tak snad jako vždy,Omlouvám se za chyby.
Vaše *Anet*
ČTEŠ
VISIT IN THE GYM/ H.S.
TeenfikceAriana Berlin je velice talentovaná mladá dívka pro kterou znamená balet a gymnastika vše. Co se stane když začne chodit na střední a do života ji vstoupí velice pohledný kluk Harry Styles? Nejlepší umísťení: #174 v kategorii Teen fikce #171 v kate...