4.KAPITOLA

72 7 0
                                    

,,Take it or leave i, baby take it or leav it..."
Zase ten otravný budík, úplně ho nesnáším, nejradči bych spala dál, ale bohužel musím jít do školy. Na druhou stranu je dneska tělocvik, takže se i docela těším. Já do třídy dneska dneska nejdu, protože je mi ,blbě'.

,,Ahoj, tak já jdu nezapomeň v 10:45 před záchodkama" řekla mi Sophi. ,,Jojo nezapomenu a Ahoj" řekla jsem ji a ona odešla.

Je 10:00 akorát čas se připravit, abych to stihla. Jen co si dodělám drdol, jdu se převléct. Beru si na sebe uplé světle modré džíny a šedí svetřík.(viz.obr.)

 Je 10:40 takže popadám kabelku, nahážu do ni všechni věci které by se mi mohli dneska hodit a jdu si obout bíle conversky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je 10:40 takže popadám kabelku, nahážu do ni všechni věci které by se mi mohli dneska hodit a jdu si obout bíle conversky.

POHLED SOPHI

Zrovna zvoní na přestávku před tělocvikem.Moje chvíle...šla jsem do tělocvičny dříve než obvykle, aby mně neviděl žadný žak. Učitelka zrovna těcvičnu otevírala a klíč položila na švédskou bednu spolu s ostatníma papírama. Učitelka odešla a tak jsem šla k bedně. Opatrně jsem vzala svazek klíčů a ten od tělocvičny oddělila od odstatních a zbytek položila spátky.

Po cestě jsem nepotkala žádného učitele a tak jsem se vydala na cestu k záchodkám. Když už jsem tak skoro byla  uvidela jsem tam stojící osobu. Koho jiného než Arianu.. Opírala se tam o dveře a čekala na mně. Šla jsem k ní.

,,Ahoj" pozdravila mně ,,Ahoj" pozdrav jsem ji oplatila. ,,Máš ho?" zeptala se mně. ,,No......" ,,Jo nebo ne?" zeptala se a já se šibalsky usmála ,,No... jo mám"

POHLED ARIANY

,,No jo mám" řekla mi a klíč mi ukázala a usmála se. Já neváhala a hned ji klíč vzala z ruky, obejmu ji a při tom poděkovala a šla.

Šla jsem městem a hledala železářství... Pa zhruba dlouhých dvaceti minutách hledáni jsem ho našla.

,,Dobrý den, co potřebujete?" zeptal se mně prodavač jakmile jsem vstoupila do obchodu. ,,Ano, mohl by jste udělat kopii tohoto klíče a co nejrychleji, prosím?" řekla jsem mu a podala mu klíč od tělocvičny. ,,Aho, pro takovou nádhernou dívku jakk jste vy to bude do deseti minut" řekl a šibalsky se usmál.

Musím uznat že na to že mu bylo tak 28 let byl vážne hezký. Měl nebesky modré oči a vypracované tělo.

,,Děkuji mockrát" řekla jsem s usměvem na rtech.

Klíč už mám teď už mi zbívá jen se dostat co nejrychleji do školy.

POHLED SOPHY

,Kde jen ta Aeiana je? Má deset minut spožděmí z toho bude problém' pomyslela jsem si. Najednou se ve dveřích oběví Ariana. ,,No konečne" neřeknu zrovna mile. ,,Promiň, ale dlouho to trvalo" řekla mi a usmála se. ,,Máš ho?" zeptám se ji na větu kterou pred zhruba hodinou položila ona mně. ,,Jo mám" řekla a ukázala mi ho. ,,Super tak teď mi dej ten originální , musím ho co nejrychleji vrátit." klíč mi dala a já co nejrychleji bežela do tělocvičny.

,,Kde jste byla Benson?" zeptala se mně naštvaně učitelka. ,, Přece na záchodě“ snažila jsem se to říct co nejvíc přesvědčivě. ,,Byla jsi tak 15 min!" řekla důrazně. ,,No já...já byla na velké, promiňte mi to" řekal jsem a cítila se trapně, jelikož chned co jsem to dořekla propukla celá třída v záchvat smíchu.

Přestali hned co jsem na ně mrkla a naznačila jin ústy, že to byla jen pouhá lež. ,,No tak dobře a teď cvičit" rozkázala mi a já tak udělala. Když jsme běhaly a učitelka šla do šatny jsem opustila kolečko běhajících spužáků a bežela vrátit klíč. Když už jsem tak udělala vrátila jsem se pak k předešlě činosti a byla ma sebe pyšná, že jsem to zvládla.

________________________
Ahojte všichni, tak máme tu dalši novou kapitolu.
Tato už je delší než ty předešlé, tak doufám že jste rádi.
Od poslední kapitoli přibilo 10 zhlédnutí což je pro vás možná málo, ale pro mně to moc znamená a tak vám moc děkuji :* .
Další kapitolu čekejte tak za tři dny. A doufám že mezití zase přibydou nějaké ty zhlédnutí :*
Opět se omlouvám za chyby.

*Anet*

VISIT IN THE GYM/ H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat