Je 8:23. ,Já zaspala' pomyslím si.
Ten včerejšek mi dal asi dost zabrat ale to byl jen začátek .Sophi tady není a ani mně nevzbudil, to je teda kamarádka ,cc'. Rozhodla jsem se, že půjdu až na druhou hodinu, protožr tu první nemám šanci stihnout.
Jelikož jsem ještě dost unavená, kašlala jsem na sprchu a jakékoliv líčení. Šla jsem ke skříni, kde jsem vytáhla první věci co se k sobě hodily a šla si je obléct.
Na snídani mi čas nevíjde a tak si beru jedno z červených jablek co tu se Sophi máme a jdu si pro kabelku a obout si boty.
,,Kde jste byla Berlin?" zeptala se mně učitelka docela naštvaně. ,,No já zaspala, omlouvám se paní učitelko" řekla jsem a už jen čekala na její odpověď. ,,No tak dobře, ale stalo se to naposled!" ,,Ano" řekla jsem a přikívla ,, Tak teď sednout" už jsem ji neodpověděla a šla jsem si sednou.
Moje místo je vedle Sophi, takže jsem mířila přímo za ní. ,,Čau zaspalče" řekla mi pobaveně Sophi. ,,Čau" řeknu ji hnusně. ,,Proč tak hnusně?" zeptá se mně. ,,Můžes hádat"
,,To že jsi zaspala není můj problém, lásko" řekne mi zase pobaveně ,,Jo? Mohla jsi mně aspoň vzbudit" nevím jestli je to tím, že jsem rozespala, ale jsem dost protivná. ,,Já tě ale budila, to že jsi pak znovu usla, to já už nevěděla" řekla na svoji obranu. ,,Jo jasně, to ti věřím" řekla jsem ironicky. ,,No to bys měla" řekla mi a po zbytek hodiny už se mnou nepromluvila.
Pravdou je, že semnou nepromluvila zbytek dne. ,jsem blbá' pomyslela ksem si. Měla jsem ji věřit, je to přece moje nejlepší kamarádka.
Musím to napravit, takhle to nemůžu nechat. ,,Hele Sophi?" ,,Co je Ariano?" řekla mi pořád hnusným tónem. ,,Já jsem se ti chtěla omluvit, neměla jsem právo ti to nevěřit, byla jsem blbá, už se to nestane, slibuju." řekla jsem smutně.
,,No, pro dnešek ti to odpustím, ale příště mi prosím věř"
,,Budu lásko" řekla jsem a objala ji. ,,Dobře, jo a měla by ses učit zítra píšem test" ,,A proč o tom nic nevím?" zeptala jsem se zvídavě. ,,Asi protože jsi spala?" řekla a začla se smát. ,,Jo aha, díky",,Nemáš zač"
,,Jo a ještě něco" ,,Co ještě potřebuješ, Ari?" řekla už znudeně. ,,Jsi ta nejlepší kamarádka kterou jsem mojla kdy mít" řekla jsem a ona mně objala a řekla: ,,Ty taky" řekla a obě jsme se usmáli. ,,Ale teď už mus jít" řekla, protože má jít na kafe s jejím kamarádek ze základky. ,,Jojo, a užij si to" řekla jsem a mrkla ,,To se neboj, pa" ,,Pa"Jakmile jsem to řekla byla už na dveřma. Jelikož jsem tu sama a nemám co dělat, rozhodla jsem se, že si zapnu televizy. Co jiného taky dělat, když se nudíte že?
_____________________
Ahojte, tak máme tu opět další kapitolu. Děkuji vám moc za 89 zhlédnutí a hlasy. Moc mě to těší když mi přibyde hlas nebo přečtení a ani nevíte jak.
Doufám, že vás to baví číst, jako mě psát.Jako vždy omlouvám se za chyby.
Mám vás ráda. 💚*Anet*
ČTEŠ
VISIT IN THE GYM/ H.S.
Teen FictionAriana Berlin je velice talentovaná mladá dívka pro kterou znamená balet a gymnastika vše. Co se stane když začne chodit na střední a do života ji vstoupí velice pohledný kluk Harry Styles? Nejlepší umísťení: #174 v kategorii Teen fikce #171 v kate...