,,Co říkáš na tyto džíny?" Vytáhla jsem ze skříně úplé černé džíny a ukazala je Sophii. ,, Jo, ty budou fajn, ještě triko a budeme hotové"
Chvíli jsme hledali ve skříni a pak jsme našli skvělé padnoucí triko k džínům i k svetříku, který jsme vybrali ještě dřív nez džíny. Jelikož jsem si umívala vlasy a chci je mít rovné, tak jsem se rozhodla, že si je půjdu vyžehlit.
Když už moje vlasy byly krásně rovné, moje hodinky ukazovali 16:05, což značilo, že mám ještě dost času na menší svačinku.
Když už jsem dojedla tak mi nezbývalo ani 20 minut a tak jsem se rozhodla jít si na sebe obléct již předem nachystané oblečení.
Udělala jsem poslední přípravy a úpravy a byla jsem hotová. Rozhodla jsem se že ho půjdu čekat už před dveř, ale jakmile jsem je otevřela, spatřila jsem....ho.
,,Ahoj" podravila věnoval mi jeho úsměv. ,,Ahoj" pozdrav jsem mu opětovala a koukla se to těch jeho smaragdových oči, které byly tak nádherné. I když ho moc nemusím, tak nemůžu popřít to, že je sexy.
,,Můžeme jít?" Zeptal se mně. ,,Jo, ale kam to vlastně jdeme?" Musela jsem se zeptat, protože mně to doopravdy zajímalo. ,,Na jedno velmi pěkné místo, odpověděl. Jen jsem přikývla a šla za ním.
,, Už jsme tady" řekl a já se rozhledla. Bylo to tady vážně pěkně až překrásné. ,,Je to tady nádherný" pochválím ho. Voněly tady všude květiny, ro taky protože jich tady byla spousta a uprostřed byla i lavička. Jak jsem si všimla tak Harry k ní už mířil.
,,To ještě není vše" řekl a ukázal rukou před sebe. Ani chvíli jsem neváhala a koukla přesně tam, kam ukazoval. Měl pravdu, když jsem uviděla ten nádherný západ slunce, tak nsem si připadala jako v pohádce.
,,To je okouzlující" řekla jsem. ,, Děkuji Harry" ,,Za co princezno?" Cítila jsem jak mi drudli tváře. ,, Za to, že jsi mně sem vzal, je to tady přímo okouzlující a neříkej mi tak!" ,, Nemáš za co krásko" řekl a usmál se. ,,Harry!" Okřikla jsem ho. ,,Nemluv a koukej" napomenul mně.
Chtěla jsem si ruku položit na lavičku, ale zjistila jsem, že je neobvikle horka. Když jsem se však podívala dolů, zjistila jsem, že to lavička není. Byla to jeho ruka....
Hnedka co jsem si uvědomila kde moje ruka je, tak jsem ji dala pryč.
Podívala jsem se na něho, jak na tuto situaci reaguje, ale on se jen usmál a mou ruku........ položil spátky.Nevěděla jsem co mně to popadlo, ale vstala jsem a utekla. ,,Ariano!!" ,,Princezno!"
,,Ariano prosím, co jsem udělal?" Volal na mně, ale ja se nehodlala otočit. Neměla jsem ho ráda a tak jsem nechápala proč bych to dělala, to dělat neměl......_________________________
Třetí kapitola za dnešní den! To by chtělo vážně potlesk!
Já mám vlastně skoro celý příběh předepsaný v sešitě a teď když jsrm si to četla mi to připadá strašně urychlené, ske tak jako uvidíme co s tím ještě udělám. Pro dnešek to už podle mně stačí. Doufám, že se vám kapitoly líbí a dobrou noc.*Anet*
ČTEŠ
VISIT IN THE GYM/ H.S.
Teen FictionAriana Berlin je velice talentovaná mladá dívka pro kterou znamená balet a gymnastika vše. Co se stane když začne chodit na střední a do života ji vstoupí velice pohledný kluk Harry Styles? Nejlepší umísťení: #174 v kategorii Teen fikce #171 v kate...