16.KAPITOLA

15 1 7
                                    

,, Prosím 1× vaší specialitu" ano, chci se opít a na vše zapomenout aspoň na tu chvíli. Fuuuj to je hnus, jsem si pořád říkala při každé půlce, ale stalo mi to za to. ,, Prosím další *škit* specialitku." prosím barmana už o asi desátou specialistu. Hlavně z toho důvodu, že tady není nikdo kdo by mně kontroloval, Sophi se totiž nějak vypařila.

,, Už by jsi neměla pít" ozvalo se za mnou. Zajímalo mně kdo mi to řekl, protože Sophi to rozhodně být nemohla, protože tam tančila s nějakým sexy klukem. ,,Ty mi nebudeš *škit* říkat co mám a co nemám dělat" řekla jsem a koukla na něho. Ano jeho. Krásného, sexy, vysokého kluka.

,, Ahoj, já jsem Louis" natáhl před sebe ruku a představil se. ,,Ariana" byla jsem tak opilá, že jsem byla ráda, že si pamatuju svoje jméno. Potřásli jsme si rukama a on se posadil na židli vedle mně. Vzal do ruky moje pití a někam ho vylil. Nechápu, že jsem se nebránila ale moje myšlenky byli u jeho krásných očí.

,,Pro dnešek toho bylo už dost" poznamenal. ,, Proč vůbec tak krásná holka jako ty se tady opíjí??!" *Škit* ,, Víš ono to je delší příběh, ale zkráceně, zamilovala jsem se do kluka a když i on do mně poslala jsem ho do prdele a teď si našel náhradu"

POHLED LOUISE
,, Víš ono to je delší příběh, ale zkráceně, zamilovala jsem se do kluka a když i on do mně poslala jsem ho do prdele a teď si našel náhradu" připomělo mi to případ mojeho kamaráda, ale řekl jsem si že by to byla velká náhoda. Celou dobu co jsme tam tak seděli mi to vrtalo hlavou.  ,, Ty jsi Berlin?" Už mi to prostě nedalo.  ,, Myslím že jo" odpovědělo dost opilím hlasem a tím mi to potvrdila. Ariana Berlin. První holka kvůli které Harry brečel a očividně není sám.

Bylo už dost hodin a tak jsem si řekl že ji odvezu domů. Nevěděl jsem sice který má pokoj ale počítal jsem s tím že bude mít po ruce klíče s vysačkou čísla pokoje.

Měl jsem pravdu, pokoj 207. Donesl jsem ji do auta protože její stabilita se nedala ani stabilitou popsat.

Odnesl jsem ji do postele a klíče ji položil na psací stůl a potichu odešel z pokoje z domněním že se ráno vrátím  a všechno ji vysvětlím.

POHLED ARIANY
Probudila jsem se u sebe v posteli, což jsem absolutně vůbec nechápala. Deset minut jsem přemýšlela, ale jediné na co jsem přišla je, že si absolutně vůbec nic nepamatuju.
,,Ťuk ťuk ťuk" ozvalo se. S obří bolestí hlavy jsem se zvedla a šla  otevřít.

,, Ahoj" s úsměvem mně pozdravil mně nějaký pohledný kluk. ,,Ahoj?" Váhavě jsem mu pozdrav opětovala. ,,Kdo jsi?" Nechápala jsem co tady dělá a už vůbec kdo to je. ,, Louis, strávili jsme spolu večer na diskotéce a pak jsem tě hodil domů" teď jsem vůbec nechápala, jakože jsem se s ním vyspala? Co já už nejsem panna? Hodila jsem na něho vystrašený pohled ,, Neboj, nespali jsme spolu" pochopil co myslím a hnedka mi odpověděl ,,Jsi si jistý?" ,, Naprosto" úplně mi spadl kámen se srdce. To jsem chtěla slyšeti. ,, Takže co se včera stalo?" ,, Byla jsi opilá a já tě odvedl domů, není co víc na tim vysvětlovat" řekl a jelikož jsem myslela že za chvíli asi umřu na kocovinu, řekla jsem si že více se tím zabývat nebudu.

,,Tady máš prášek" řekl a podal mi růžovou tabletku. ,,Jo a kdyby něco jsem od Harryho spolubydlící, najdeš mně tam, teď už musím" další otázka zodpovězena. ,, Dobře, děkuju ti moc, ještě se uvidíme že?" ,, Můžeme, tak ahooj" zamával mi. "Oki, ahoj" odpověděla jsem a zavřela dveře. Spolkla tabletku a šla dále spát.

___________________
Po hodně dlouhé době. Zajímá vás to ještě vůbec nebo mám přestat? Omlouvám se, ale nemám vůbec čas. Prostě hrůza, ale jestli mi ukážete že máte zájem udělám si ten čas. Můžete dát hvězdičku a komentář. Děkuju a předem se omlouvám za chyby.

*Anet*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

VISIT IN THE GYM/ H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat