Dneska jsme se Sophi rozhodly, že si uděláme nakupovací den. Jelikož už mám na cvičení rok stejný úbor, rozhodla jsem se, že si koupím nějaký nový.
,,Rychle se obleč a jdeme" zavolala na mně Sophi u koupelny, kde se právě převlíkala. ,,Jo, a co si mám na sebe vzít? Legíny nebo džíny?" ,,Já si beru džíny, tak si je vem taky a neépe ty černé!" zařvala na mně opět z koupelny. ,,Dobře, díky"
,,Tak kam půjdeme první?" zeptala se mně Sophi, když jsme vcházeli do velkého nákupního centra. ,,Nevím, tak třeba do New Yorkru?" ,,Jo super, potřebuju nový triko" ,,Jo nápodobně ,tak jdem je to v druhém patře"
,,Jo a pak půjdem do obchodu se sportovním oblečením, ok?" ,,Dobře, ale proč?" ,,Potřebuju nový úbor, ten co mám je už starý a hnusný" když jsem to Sophi řekla tak se ušklíbla. ,,Už se těším, vyberem ti něco sexi" no a teď už vím proč. ,,Bože Sophi" ,,Nebuď jak jeptiška!" řekla důrazně ,,No jo už" řekla jsem a zakroužila panenkama.
,,Co říkáš na tuto podprsenku?" řekne Sophi a ukáže mi pěknou sportovní podprdu. ,,Jo ta je pěkná, tu beru!" řekla jsem rozhodně. ,,Dobře a teď ještě kraťásky.
Po pár minutách jsem našla ideální kraťasy. ,,Sophi, co tyto?" otočila jsem se na ni a ukázala svůj oběv. ,,Jo ty jsou boží ,úplně luxusně se hodí k té podprsence" řekla a usmála se. Úsměv jsem ji oplatila a šli jsme k pokladně.
,,Řekla bych, že pro dnešek to už stačí, jdeme domů?" zeptala se mně Sophi když jsme popíjely kávu. ,,Jo jdeme"
,,Sophi, nevypadám v tom blbě?" zeptala jsem se Sophi s novýma věcma na cvičení na sobě ,,Blázníš? Však ti to sekne!" řekla Sohpi a celou jsi mně prohlídla. ,,Fakt?" ,,Být kluk tak už tě balím, stačí ti to za odpověď?" zeptala se mně ,,Jo, tak dobře"
,,Sophi?" zavolala jsem na Sophi z koupelny kde jsem se prohlížela v zrcadle.,, Nechceš jít se mnou dneska cvičit? ,,Jasně že chci" řekla a v očím měla nadšení. ,,Dobře tak v 22:15 tady a půjdem" ,,Jo dobře už se těším"
_________________________________
Ahojte, tak zase po 4 dnech nová kapitola! Doufám že se vám líbí.
Strašně moc vám děkuju za překonání hranice 100 přečtení, ani nevíte jakou mám z toho radost!!!
Jako vždy mně můžete podpořit hlasem a nebo komentářem. Byla bych moc ráda kdyby jsme mi napsaly názor na tento příběh.Omlouvám se za chyby.
*Anet*
ČTEŠ
VISIT IN THE GYM/ H.S.
TeenfikceAriana Berlin je velice talentovaná mladá dívka pro kterou znamená balet a gymnastika vše. Co se stane když začne chodit na střední a do života ji vstoupí velice pohledný kluk Harry Styles? Nejlepší umísťení: #174 v kategorii Teen fikce #171 v kate...