Çok saçma... Yani nasıl olur da sırf saray diye adlandırdığı villadan çıkmamak içinbukadar inat edilir ki. Max hiçbir zaman anlamayacak.
Yukarıya çıktım ve valizimi toparladım. Tatil valizindeki kıyafetler de dahil tüm kıyafetlerimi toparlamıştım. Sığmıyordu ama bastırarak kapatabildim. Elsa odaya geldi. Belli ki benimle konulmaya çalışıyordu.
-Alex napıyorsun sen böyle
-Neden istenmediğim yerde kalayım?
-Ben istiyorum. Abim biraz eski kafalıdır. Anlamaz ama sen de alttan alsan keşke.
Kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Sinirdendi bu.
-Ağla Alex. Kendine gelirsinMax odaya sinirli bir şekilde geldi. Elinde bir kağıt vardı. Buruşturup sinirle üzerimize attı. Ona sert bir şekilde baktım.
-Bu ne!
-Sana saraydan ayrılamayacağımı söyledim. Aç oku aptal
-Aptal.
Kral Max'eHaftalar önce öldürüp yaktığınız oğlum Brad'in yanmış cesedini bulduk. Umarım bir ordunuz vardır ve kellenizi koruyabilirsiniz.
Taylor HanedanıOkuduktan sonra Max'e baktım
-Bu ne Max
-Savaş olacak.
-Sende katılacaksın
-Katılmak zorundayım. Askerlerim benden destek alacak.
Biraz üzülsem de belli etmemeye çalıştım. Kağıdı Elsa'ya uzattım. Yataktan kalktım ve ona yaklaştım.
-Sana zarar gelsin istemiyorum Alex,dedi
-Bende sanaErtesi gün rezervasyon iptalinden sonra Max ordu karargahına gitti. Adamlarına emir verdi ve savaş hazırlıklarını başlattı. Şehri basmaları an meselesiydi ve biz hazırlıksızdık...
O hafta Max benimle neredeyse hiç ilgilenmedi. Önde gelen adamlarıyla savaş taktikleri geliştirmeye çalışıyordu. Her gece yalnız uyuyup yalnız uyandım. Benim için de çok zordu.
Sabah sularıydı. Çan sesiyle uyandım. Tehlike çanıydı. Max yanımda uyuyordu. Onu kaldırdım. Hızla kalktı.
-Alex geliyorlarMax'e zırhını ben giydirdim. Bir yandan ağlıyor bir yandan zırhını giydiriyordum. Çocuklar ve Elsa odaya geldi. Max beni son bir kez öptü.
-Seni çok seviyorum Alex
-Duymayalı aylar oldu. Ama bende seni çok seviyorum. İyi şanslar
Max çocuklara döndü:
-Hiçbir şekilde bu odadan çıkmanızı istemiyorum. Savaş bitene kadar burada olacaksınız. Elsa sen de. Ve Alex. Sen de
Hepimiz onayladık ve öylece Max'in gidişini izledik.Ve o gün,Max'i izlediğim son gün olduğunu bilmiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm:Bir Vampir Hikayesi
Ma cà rồngAlex sıradan hayatı olan sıradan bir kızdır.Bir vampire aşık oluşu ona tüm sıradanlığını kaybettirir. Keyifli okumalar..