Medyadaki Max
Koşarak okulun arkasına gittik.3 kişi birden Max'i yere yatırmış tekmeliyordu.Yüzü kan içindeydi.Benn'e döndüm.
-Bişeyler yapsana
-Yapamam.Max kavgasına karışılmasından hoşlanmaz.
-Ama onlar şuan 3 kişi.
Benn onlara doğru yürüdü.Adamlardan biri Benn le tarışmaya başladı.Bitanesi Max'i kaldırdı ve diğeri de söylenmeye başladı.Tam bişey diyecekken beni gördü.
-Bu kim Max?Sevgilin mi yoksa? Dedi gülerek.
-Brad bırak onu.Alex'in bununla hiçbir ilgisi yok.
-Yok canıım..Ben Alex'i istiyorum.
-Brad sakın ona dokunma.Yoksa seni pişman ederim.
-Ee ne bekliyorsun?Ah pardon sen bir eziktin dimi,tekrar kahkaha attı.Max adamın elinden kurtulamıyordu.Brad tam karşımdaydı.
-Asıl ezik sensin.Tek başına bir işi yapamıyorsun.Ezik!
Dedikten sonra ona bir tokat attım.Buna sinirlenmiş olmalı ki Max'in karnına sert bir yumruk daha attı.Ağlayarak yanına koştum.Bir adım kalmıştı ki Brad denen alçak beni tuttu ve Max'ten uzaklaştırdı.Beni bırakması için tepindim ama nafileydi.Ve birden titremeye başladı.Beni bıraktı.Gözleri renkten renge geçiyordu.Benn..
Benn onun boynunu ısırıyordu.Brad adamlarını da toplayıp koşarak uzaklaştı.Ben de Max'in yanına gittim.Heryeri kan içindeydi.Onu kollarıma aldım.Yüzüni temizledim.Bayılmıştı.Benn'in fikri üzerine onu evine bıraktık.Burası daha önce görmediğim bi malikaneydi.
Evin içi karanlıktı.Max'i yatağına götürdük.Perdeyi açmak için cama yöneldim.Benn ani hızla perdeyi geri kapadı ve açmamamı söyledi.Burda bişeyler dönüyordu.Max gözlerini açtı.Gidip yatağına oturdum.Bana olan biteni anlatmasını istedim.
-Max o adamların seninle derdi ne?
-...
-Max cevap ver bana.
-Alex..
-Neler oluyor?
-Sana doğruları söylersem burdan gidecekmisin.
-Kalmamı istiyorsan kalırım.
-Kal..
-Biyere gitmicem merak etme.
-Alex..Bak,ben,ben bir vampirim,dedi titreyerek."Benn de vampir."Öylece kalakaldım.Hala olanları sindirmeye çalışıyordum.Yani böyle birşey olamazdı.Vampir nedir yaa.
5 dk sonra Max'in yaralarının iyileştiğini gördüm.Benn gülümseyerek yanıma geldi.''Max Vampir Krallığının son varisi Alex''İşte ikinci şokumu da yaşıyordum.Bu çok mantıksızdı.Vampirdi ve üstüne üstlük vampir krallığının son varisi...
Benn odadan çıktı.Max'le bakışıyorduk.Ayağa kalktı ve bana yaklaştı.Onu teselli edercesine;
-Max?
-Alex.Ben hep burdayım demiştin.Şimdi gidecekmisin?
-Ben sözümü tutarım küçük bey,dedim gülerek.Nasıl olduğunu anlamadım ama bana sımsıkı sarıldı.Birbirimize baktık.Bana eğildiği an dudaklarını dudaklarımda hissettim.O anın büyüsüne kapılmıştım.Ve bir an geri çekildi.
-A-Alex ben bunun için üzgünüm..
-Kimin umrunda!
Koşarak kollarına atladım.Beni kaldırıp döndürdü.Okadar mutluydum ki..
Evet.Resmen aşık olmuştum.Bu anın bitmesini hiç istemedim.Beni yere bıraktı.Kollarımı boynuna doladım.Bu sırada Benn geldi.Utanarak birbirimizden ayrıldık.İkimiz de kızarmıştık.Öylece gülüyorduk.Benn bir şeyler olduğunu anladı ve bize güldü.
-Tebrik ederim sizi
Saat 7 olmuştu.''Annem beni merak eder''diyip kapıya yöneldim.Max hızla yanıma geldi ve ''seni ben bırakıcam''dedi.
Arabayla evin önüne geldik.Tam kapıyı açacakken beni tuttu ve kendine çekti.Salakça bakışıyorduk.Beni bir kez daha öptü.
-Alex seni seviyorum.
-Bende seni seviyorum
Neyseki trafik vardı deyince annem kızmadı.Akşam yemeğini yedikten sonra odama çıktım.Tam üzerimi çıkarıyordum ki camdan bi ses geldi.Korkak adımlarla cam yöneldim.Bir de ne göriyim:Max!
-Sevgilimi özledim ben,dedi gülerek.Onu aşağı itmeye çalıştım.Çok güçlüydü.
-Max annem görücek şimdi.Sabah görüşelim.
-Annen uyuyor.Ben de öpücüğümü almadan gitmem.
-Ama Max..
-Hadi canım,gülerek.Ona yaklaştım ve yanağından öptüm.Gülümsedi.Ve aşağı atladı.2.kattan atlamıştı gerizekalı.Bir şey olcak diye çok korktum.Hemen aşağıya baktım.Taşlarla yapılan bir kalp halkasının içinde bana bakıyordu.Gülümsedim.Ve hızla oradan uzaklaştı.
*******
Sabah uyandığımda ayrı bir mutluydum.Çünkü artık Max vardı.Üzerime dar kotumu giydim ve beyaz Amerika tişörtümün üstüne kırmızı kareli gömleğimi giydim.Saçlarımı saldım.
Max herzamanki gibi bahçede bekliyordu.Suratı asıktı.Beni görünce yapmacık bir gülümseme yaptı.Yapmacık olduğu çok da belliydi.Kim görse anlardı yani.Bir şey belli etmedim.Ve ona sarıldım.Okula doğru yürüdük.
-Max.Bir şey mi oldu?
-Hayır.
-Eminmisin?
-E-evet.Dalmışım.
Okulun kapanmasına son 1 hafta kalmıştı.Okula geldik.Max
-Seni çıkışta alırım.
-Tamam,dedim soğuklukla
Derste herkes balo hakkında konuşuyordu.Son haftasonumuzu birlikte geçireceğiz diye karar aldık.Kızlar herzamanki gibi heyecanlıydı.Yine 'en güzel olmak için'yarışacaklardı eminim.
Max çıkışta beni almaya geldi.Koluna girdim ve sordum
-Bana anlatmak istermisin?
-Neyi?
-Max bilmiyormuş gibi yapma.Bir derdin var.
-Alex ben gidiyorum.
-Nereye?
-Vampir krallığının tek varisiyim ya.Babam savaşta ölmüş.Ülkeyi annem yönetecek okul bitene kadar.Ve ben tahta prensesim olmadan çıkamam.
-Bu durumda prenses..Sözümü kesti
-Evet.Sen olacaksın.Beni yalnız gördüğünde üzerime saldıran 3 kişinin başı vardı hatırladın mı?Brad.O benim tahtımı istiyor.Ve ben kararlıyım vermemekte.
-Beni dönüştürecek misin?
-Sana bunu yapmak istemiyorum Alex.Benim için kendinden vazgeçmeni istemiyorum.
Gözleri dolmuştu.Gözlerine baktım
-Max ben seni seviyorum ve seni bırakmicam.
Bir sessizlik oldu..Tekrar seslendim;
-Max.Dönüşmeyi kabul ediyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm:Bir Vampir Hikayesi
VampireAlex sıradan hayatı olan sıradan bir kızdır.Bir vampire aşık oluşu ona tüm sıradanlığını kaybettirir. Keyifli okumalar..