Prolog

202 20 6
                                    

12. leden 1612

Probouzí ji pronikavý zvuk, který nedokáže identifikovat. Narušuje její bezesné bdění. Víčka ztěžklá a ať se snaží sebevíc, nezvládá svůj zrak rozostřit do takové míry, aby viděla víc než  pouhé šmouhy.

Smrt. Bolest. Láska. Radost. Smrt. Konec. Stále se opakující slova v její hlavě, nedávající smysl stejně jako to, jak se sem dostala, do tmavé špinavé díry plné hnilobného vlhka a pískajících myší.

Trhne úlekem, neboť se těžké železné dveře konečně otevřou. Stojí v nich silueta, vysoká a široká. , co bude následovat. I tak v hlavě ale šrotuje poslední zbloudilá myšlenka jak uniknout. Utéct, zmizet z povrchu zemského, najít ho, naposledy obejmout. Její špinavé hubené nohy ale jakoby k ani nepatřily, bezvládné, stejně jako zbytek jejího zchátralého těla. Není zkrátka schopná dát jim pokyn k pohybu.

Postava se k přibližuje, něco nesrozumitelně mumlá. Několikrát do dokonce kopne, avšak tím ničeho nedocílí, jen stenu, deroucího se z úst.

Zničehonic se začne pohybovat. Není to však její zásluha, nýbrž jeho, muže s černou kápí, který ji podpírá pod rameny.

Tehdy jakoby zcela procitala do reality. Její tíže na ni padá, se chvílemi zdá, že se každou chvíli znovu skácí na zem.

Ten moment, jdoucí vstříc svému osudu, se zdá tak dlouhý, tak tragický. I přes to všechno nelituje, ba udělala by to znovu. Možná pouze sžírá skutečnost, že to nevykonala dřív a lépe. Vše obětovala lásce a to svým způsobem nadnáší, nese do oblak, ačkoli její cesta vede zcela opačným směrem. Přestává se obávat hrůzné temnoty, dokonce vychází vstříc.

To už jsou na konci chodby a před ní se otevřou další dveře. Oslní ji slunce, nevypomůže jejímu tak mizernému zraku. Oslepí ji, leč její smysly zpozorují něco jiného, čímž ji jako lusknutím prstu opět zachvátí strach

Hlasy. Výkřiky. Všude kolem ...

Trvalo mi to docela dlouho, než jsem se odhodlala něco znovu zveřejnit, ale jsem zpátky! :-D tentokrát s něčím trochu jiným a snad pro Vás, čtenáře, i něčím o trochu zajímavějším. Už nepůjde o žádné pletky na dvoře, ale o čistě anglickou záležitost, jež se bude odehrávat na venkovském panství. Víc pro začátek prozrazovat nebudu :-D Nezbývá mi tedy než doufat, že tenhle prolog není úplný propadák :-)

S láskou Lilien21


NedosažitelníKde žijí příběhy. Začni objevovat