Pohled Lucy:Míša má zvláštní pohled, takový skoro nepřítomný ale přitom hřejivý a láskyplný. ,,Co se tak koukáš?" zeptala jsem se se smíchem neodpověděl a pohledem přejížděl po mé tváři,od očí ke rtům na kterých pohled chvíli nechal. ,, Míšo?" Přišlo mi že je v tranzu, když se ke mě nepatrně naklonil došlo mi na co myslí. Tohle není dobrý nápad, tohle vůbec není dobrý nápad. Naklonila jsem se taky oba jsme se dívali tomu druhému na rty, Míša sebral odvahu jako první a spojil naše rty v krásný, jemný a procítěný polibek. Nikdy jsem si nemyslela že se tohle stane, je to jako splněný sen. Vypla jsem mozek a přestala myslet, ruce jsem obmotala kolem jeho krku a naplno si užívala tenhle moment. Vůbec jsem neřešila jestli to mezi námi bude kvůli tomu divné. Odtáhli jsme se a Míša okamžitě začal panikařit ,, ježiš Lucy omlouvám se.. já nevím proč jsem to udělal..." Začal nervózně chodit ze strany na stranu, chytla jsem ho za ruce ,, Míšo uklidni se nic se nestalo" ,, Vážně... nechci abys byla naštvaná nebo.." ,, nejsem.. nevadilo mi to"...
Pohled Michala:
,,Nejsem... nevadilo mi to" nevím co mám říct, radši jsem neříkal nic pouze jsem ji objal. Co to bylo, vždyť jsem přeci...nebo jsem bi? Určitě to bylo jen protože mi tak moc pomohla, na druhou stranu proč by z toho nemohlo být něco víc? Honza to mezi námi skončil a Marek...tam jsem dnes necítil nic zvláštního jako by za tu dobu co jsem ho neviděl ta touha po něm vyprchala. Naopak v přítomnosti Lucky začínám mít zvláštní pocity, když jí obejmu tak už jí nechci pustit a při letmém neplánovaném dotyku mnou projede zvláštní energie. Nevyznám se ve vlastních pocitech a to mě děsí...
Další část, mezi Luckou a Michalem došlo k polibku jak to ovlivní jejich vztah? Dokáže si Míša ujasnit svoje pocity a co bude s Honzou a Markem?
ČTEŠ
lust or love
FanfictionHonza s Michalem si žijí bezstarostný a úspěšný život. Michal dosáhl milionu odběratelů , všechno se zdá být zalité sluncem. Je tomu opravdu tak? Co když se jeden aniž by si toho všiml přestává tomu druhému věnovat? A dotyčný následně hledá pozorno...