Pohled Michala:Vhodný dárce se stále nenašel a Honzovy dochází čas, nepřál bych vám nikdy zažít takový strach jako teď zažívám já. Vědět že, člověk kterého nadevše milujete může každou chvíli umřít je snad ta nejhorší věc na světě. Od doby co si ho nechali v nemocnici jsem se pořádně nevyspal, nejspíš proto že jsem ještě nebyl doma. Stále jsem v nemocnici, kdyby se náhodou našel dárce nebo v horším případě... Přestaň! Tyhle myšlenky sis zakázal, Honza bude v pořádku. Seděl jsem na židli před jeho pokojem a čekal až ho bude moct vidět, kolem mě šel jeho ošetřující lékař ,, Pane mám pro vás dobré zprávy, naskytla se možnost provést transplantaci." Úlevně jsem vydechl ,, To je skvělá zpráva, nejlepší za posledních několik dní." ,, Musím vám připomenout že i tak je tu stále vysoké riziko.." ,,On tu operaci zvládne, vím to" teď nám opět vysvitlo malé světélko naděje...
Pohled Honzy:
Právě za mnou byl doktor a oznámil že pokud s tím souhlasím tak můžu na operaci, jelikož se našel dárce. Nedokážu ani popsat jakou úlevu cítím, tohle mi dává naději že tahle moje a Míšova pohádka nakonec skončí šťastně. Když za mnou Michal následně přišel po dlouhé době měl úsměv na tváři a já taky. Operace proběhne prý zítra, doufám že dopadne dobře. ,, Musím se ti přiznat, že už jsem přestával věřit." ,,To vůbec neříkej, dopadne to dobře" ,, Věřím v to ale kdyby ne tak chci abys věděl že tě miluju a vždycky milovat budu." ,, Já tebe taky ale dopadne to dobře slibuji." ,, Neslibuj něco co nemůžeš splnit."...
Další část, konečně dobré zprávy našel se dárce a Honzu čeká operace. Bude úspěšná nebo to neustojí?
ČTEŠ
lust or love
FanficHonza s Michalem si žijí bezstarostný a úspěšný život. Michal dosáhl milionu odběratelů , všechno se zdá být zalité sluncem. Je tomu opravdu tak? Co když se jeden aniž by si toho všiml přestává tomu druhému věnovat? A dotyčný následně hledá pozorno...