Tak buď sobecký

303 37 7
                                    


Pohled Honzy:

Odmítám Míšu nechat v tom že je s Markem, šel jsem zpátky za ním. ,, Jsem rád že jsi tu taky i přesto co se stalo" ,, Míšo... při tom jak si omdlel si se praštil do hlavy a na několik důležitých věcí si zapomněl" ,, vážně?" ,,Ano například na to že jsme zase spolu" ,, podíval se na mě a vypadal že nad něčím přemýšlí. ,, Zvláštní, jestli jsme spolu tak proč nic necítím?" ,,To... nevím" tohle bolelo, hodně to bolelo. Slyšet od člověka kterého milujete že on k vám nic necítí. ,, Můžeš mě tu nechat o samotě prosím?" ,,Jo není problém" odešel jsem a cítil jsem jak mi začala po tváři stékat první slza. Neboj on si vzpomene a až si vzpomene budete spolu, vzpomene si že tě miluje. Jenže za jak dlouho? Co když už mě doopravdy nemiluje a díky ztrátě paměti to vyplulo na povrch, co když celou tu dobu ve skutečnosti miluje Marka?...

Pohled Michala:

Potřebuju být chvíli sám, Honza mi právě oznámil že jsme se dali dohromady a já přitom necítím, že by mě to k němu nějak táhlo. Přece ikdyž si to nepamatuju měl bych k němu něco cítit, tak proč to tak není? ,, Můžu?" ozval se Marek ve dveřích. ,, Jasně pojď" usmál jsem se, ,, Honza ti pravděpodobně řekl že..." ,, Že my dva nejsme spolu? Jo řekl" ,, promiň že jsem ti to neřekl" sklopil hlavu. ,,Nic se neděje, navíc..." Nedokončil jsem větu a chytl ho za ruku, díky čemuž se na mě podíval. ,, To nezměnilo nic na tom, co cítím" ,,Co cítíš?" ,,To co jsem cítil od první chvíle, kdy jsem tě viděl"
Druhou ruku jsem mu položil na tvář a přibližoval jsem se, měl překvapený a nejistý výraz. ,, Když tě políbím bude to sobecké" ,,tak buď" políbil jsem ho. V mžiku mi polibek opětoval, je mi jedno jestli si něco nepamatuju, dokud jsem si jistý svými city, nepotřebuju si to pamatovat...

Další část, Michal ví že má být s Honzou ale necítí to tak. To samé ovšem neplatí o Markovi, vrátí se Michalovi paměť a co je důležitější vrátí se mu jeho láska k Honzovy?

lust or loveKde žijí příběhy. Začni objevovat