Pohled Honzy:Čím déle jsme se líbali tím se jeho polibky stávaly vášnivější a dravější, myslel jsem si že Marek je ten jemnější typ evidentně ne. Má ale smůlu, protože já se tentokrát odmítám někomu podřizovat. Polibky jsem mu oplácel stejně vášnivě, zatahal jsem ho za vlasy a on vzdychl do polibku. Zvedl jsem se z pohovky, přitáhl si ho k sobě a znovu ho začal líbat. Vytahoval jsem mu tričko, když mě najednou přimáčkl ke zdi ,,nene zlato..." Začal mi líbat krk ,, pravidla tady určuju já" zašeptal mi do rtů. ,, Neřekl bych" vydechnu a silou nás obrátím takže je teď v nevýhodě on. Rychle mu sundám tričko a jen co je dole začnu se věnovat jeho bradavkám. Od nich jedu polibky dolů a zase zpět ,,Tak kdo tu velí hmm" řeknu šeptem a skousnu mu ret ,, já" ten chtíč v jeho hlase nejde přehlédnout...
Pohled Marka:
,, Já" řekl jsem a mám pocit že v tu chvíli jsem se přestal ovládat, přisál jsem se na jeho rty a doslova ho za neustáleho líbání dostrkal do ložnice. Shodil jsem ho na postel a pomalu se k němu blížil jako predátor ke svojí kořisti. Ta touha v jeho očích...ta nejistota co bude dál. Už to nevydržím strhám z něj oblečení a sám se rychle vysvleču, chvíli se ještě převalujeme a bojujeme o to kdo bude nahoře. Vyhrál jsem a bez dalšího otálení do něj vnikl, sykl a pochvíli přirazil proti mě. Přirážel jsem a čas od času jsem zabloudil na jeho krk kde jsem udělal dost viditelný cucflek, ,,Mar..ku" trhaně vzdychal moje jméno. Když jsem přirazil naposledy a oba jsme dosáhli orgasmu ozvaly se dva hlasité výkřiky jak můj tak jeho. Svalili jsme se vedle sebe a snažili se nabrat dech ,, příště jsem nahoře já" řekl udýchaně Honza a já se zasmál ,, Jak je libo" dali jsme si už podstatě klidnější a jemnější polibek. Tak počkat on řekl příště a já mu to odsouhlasil? Znamená to že z toho může být vztah?
Další část, MeweX je na světě co se stane až se to dozví Míša?
ČTEŠ
lust or love
أدب الهواةHonza s Michalem si žijí bezstarostný a úspěšný život. Michal dosáhl milionu odběratelů , všechno se zdá být zalité sluncem. Je tomu opravdu tak? Co když se jeden aniž by si toho všiml přestává tomu druhému věnovat? A dotyčný následně hledá pozorno...