Pohled Honzy:Další týden bylo všechno v pořádku až na dnešek, probudil jsem se s velkou horečkou 39,8 a prakticky každé dvě minuty se rozkašlu a to nemluvím o té neustávající bolesti hrudníku. ,,Tady máš čaj a léky" Míša se o mě stará a dohlíží na mě. ,, Pořád hoříš, jestli budeš mít zase horečku pojedeme do nemocnice." ,,Ale.." nedořekl jsem to, protože jsem se rozkašlal. ,,Bez odmlouvání" řekl rázně Míša a změřil mi teplotu. ,,Máš 40,1 jedeme hned" Odvezl mě a oni mě okamžitě hospitalizovali na jednotce intenzivní péče. Doktor mě přišel zkontrolovat ,, Řekněte, jak moc je to vážné?" ,, Hodně, léky přestávají působit a obávám se že jediná možnost je transplantace srdce a i to je riskantní." ,,Jak dlouho mi zbývá?" ,, Pokud se nenajde vhodný dárce nebo byste nechtěl operaci podstoupit... týden" ,,Mohl bych vás požádat, pošlete sem mého manžela." Kývl a za pár minut se ve dveřích objevil Míša. Pořádně jsem si ho prohlédl, protože brzy ho už nikdy neuvidím...
Pohled Michala:
Doktor mi řekl že mě Honza chce vidět, neváhal jsem a šel za ním. Když mě viděl usmál se a prohlédl si mě, úsměv jsem mu opětoval a sedl si na židli co nejblíž k němu. ,,Jak ti je?" ,, Hrozně ale tvoje přítomnost mi pomáhá" ,,To jsem rád, co říkal doktor?" Mlčel a odvrátil ode mě pohled ,, Honzo?" ,, Pokud se nenajde vhodný dárce pro transplantaci srdce tak mi... zbývá týden a ikdyby se našel tak ta operace je hodně riskantní." Chytl jsem ho pevně za ruku ,, dárce se najde a ty budeš zase v pořádku." ,, Přesvědčuješ sebe nebo mě" ,,oba" podíval se mi do očí a sundal si prsten ,,Co to děláš?" ,,Chci abys ho měl..nech si ho.. jako vzpomínku" ,,Co to říkáš ty neumřeš" začali mi téct slzy. Dal mi prsten do dlaně a pohladil mě po tváři ,,Miluju tě Míšo aka Gejmřeji, nechci abys mě takhle viděl. Odejdi a nechoď za mnou, nechci vidět jak se kvůli mě trápíš." ,,To ani omylem, neopustím tě, zůstanu s tebou až do konce ať už dobrého nebo špatného. Miluji tě Honzo za jakých koliv okolností a navždy." Políbil jsem ho, musí žít, prostě musí není jiná možnost a tu jedinou, která je a pomalu se blíží ke svému naplnění si nechci připustit...
Další část, Honza je v nemocnici a jeho čas se krátí. Jak to nakonec dopadne?
ČTEŠ
lust or love
FanfictionHonza s Michalem si žijí bezstarostný a úspěšný život. Michal dosáhl milionu odběratelů , všechno se zdá být zalité sluncem. Je tomu opravdu tak? Co když se jeden aniž by si toho všiml přestává tomu druhému věnovat? A dotyčný následně hledá pozorno...