Pohled Honzy:Další den mě zase párkrát bolelo na hrudi, to není normální, radši jsem se rozhodl jít k doktorovi. Sdělil jsem mu co se děje a on mi odebral krev a vyšetřil mě, řekl že výsledky budou ještě dnes. Nebudu lhát mám strach, bojím se co mi je. Jel jsem domů, po cestě mě začaly bolet záda ale říkal jsem si, to je normální. Dorazil jsem domů a šel něco natočit, natočil jsem i něco s Míšou a Luckou. Která se mimochodem za nedlouho bude stěhovat k Markovi. Byl jsem uprostřed stříhání videa, když se zase ozvala ta bolest a tentokrát jsem začal i kašlat. Zvonil mi mobil ,, Jan Macák prosím" ,, Dobrý den, mám výsledky testů a bohužel vás nepotěším" ,,Co mi je doktore" ,, máte takzvanou anginu Pectoris což je onemocnění srdce" ,,Pane bože.. a může se stát že.. že to nezvládnu." ,, Pokud se to zhorší tak pravděpodobnost že to srdce přestane zvládat je vysoká, proto kdyby se to jakkoliv zhoršovalo a léky, které vám pošlu nepomáhaly. Okamžitě jeďte do nemocnice." ,,Jak moc vysoká je ta šance" ,,80%" ,,d-dobře děkuji za informace nashledanou" položil jsem to a nechal se ovládnout emocemi. To je snad jen zlý sen, ještě včera bylo všechno perfektní a teď. Teď jsem v podstatě smrtelně nemocný, já se s tím snad nějak srovnám ale jak to řeknu Michalovi? Vždyť ho to zničí, zatím budu mlčet, přece nikdo neříká že se to musí zhoršit...
Další část, Honza už zná příčinu svých bolestí. Co myslíte zaberou léky a zvládne se Honza vyléčit nebo se to bude jen zhoršovat? Nakonec jsem se rozhodla to vydat ještě dnes 💗 S tím že buď v sobotu nebo v neděli nevyjdou dvě části ale jen jedna, jaká?
ČTEŠ
lust or love
Hayran KurguHonza s Michalem si žijí bezstarostný a úspěšný život. Michal dosáhl milionu odběratelů , všechno se zdá být zalité sluncem. Je tomu opravdu tak? Co když se jeden aniž by si toho všiml přestává tomu druhému věnovat? A dotyčný následně hledá pozorno...