Ty..my to zvládnem

245 46 8
                                    


Pohled Michala:

Byl jsem na cestě do kuchyně, když jsem z Honzova studia zaslechl jak s někým mluví ,,může se stát že.. že to nezvládnu?" O čem to mluví? Počkal jsem až ukončí hovor a věšel jsem, lekl se mě. ,,Co nezvládneš?" Zeptal jsem se a ani jsem se nesnažil skrýt obavy. ,, Já...ehm totiž.." ,, Honzo mluv se mnou, řekni co se děje?" ,, Pojďme dolů tam ti všechno vysvětlím, bude lepší když si na to sedneš" Dobře teď jsem se začal bát ještě víc, co se děje, podvádí mě snad? Je mi jasné že mi něco tají a bojím se zjistit co. V obýváku jsme si sedli na gauč a Honza se zhluboka nadechl ,, Tak jo..to co ti teď řeknu všechno změní... mám vážně nemocné srdce" Vytřeštil jsem oči, co že to právě řekl? Jak jako nemocné srdce? Bože proč nám to děláš?...

Pohled Honzy:

Byl v šoku, samozřejmě kdo by nebyl, potom co by mu jeho snoubenec řekl že má nemocné srdce a může prakticky kdykoliv umřít? ,, Doktor říkal že je to nějaká forma anginy, proto mě tak bodá u srdce a přidal se k tomu i kašel." ,, Jak moc vážné to je?" Mlčel jsem. ,,Jak moc Honzo?" Trochu zvedl hlas. ,,Na 80% to srdce nebude schopné zvládnout." ,,Ta.. takže o tebe přijdu?" ,, Možná.." ,, Ne to se nestane rozumíš? Ty to zvládneš...my to zvládnem. Uzdravíš se, protože si silný, silnější než kdokoliv koho znám. Ohledně našich plánů se nic nemění, pořád si tě chci vzít, jen to prostě posuneme na dřívější termín." ,, Míšo..." ,, Co? Já to odmítám vzdát, neuteču z boje hned na jeho začátku. Takže budu bojovat a ty taky a spolu vyhrajeme." ,, Kéž bys měl pravdu" ,, to víš že mám, na Mejmra je i nemoc krátká" nevím jak to dokázal ale rozesmál mě. Políbil jsem ho a přitulil se k němu, věří že to dopadne dobře, má naději. Já jí musím mít taky, když už jí nemám sám pro sebe, musím jí mít pro něj ...

Další část, Michal ví že je Honza nemocný a věří že to spolu překonají. Honza nedokáže být optimistický, jak se nemoc bude projevovat dál?

lust or loveKde žijí příběhy. Začni objevovat