Okuldaki klüp seçimlerinin olacağı odaya ilerledi Changkyun. Elindeki kağıdı son kez kontrol etti ve kapının önündeki sıraya girdi. Bir süre sonra önündeki kişi, bilmediği bir sebepten dolayı sıradan çıktı. O sırada gözüne takılan beyaz saçlı gencin ensesiyle karşı karşıyaydı. Arkasındakinin itmesiyle tökezledi ve Jooheon'a çarptı. Arkasına dönüp onu iten kişiye sinirle baktı. Genç onu umursamadı. Changkyun utançla önüne döndüğünde Jooheon gülümseyerek onu selamladı.
"Oh, Changkyun-ah! Hangi kulüpleri yazdın?"
"B-ben resim kulübünü yazdım."
"Bu kadar mı? 3 tane yazabilirsin. Tiyatro ve Voleybol'a ne dersin?"
"Sıram geldiğinde öğretmenden eklemesini isterim."
"Hayır, şimdi ekle. Bende kalem var. Ve... Bir dakika."
Jooheon önündeki çocuğu dürtüp elindeki ince dosyayı aldı. Dosyayı ve kalemi Changkyun'a verdikten sonra sırtını döndü.
"Sırtımı masa gibi kullanıp yazabilirsin Kyun-ah."
"T-teşekkür ederim." Changkyun çekingen bir şekilde ince dosyayı onun sırtına yerleştirdi. Kaslı sırtı o kadar dikkat çekiciydi ki ne yazacağını unutacaktı. Yavaş yavaş yazdıktan sonra dosyayı çekti. Jooheon tekrar doğrulup ona döndü.
"Tamamdır! Artık ortak kulübümüz var."
"Voleybol değil mi?"
"Evet. Tabii ki! Ayrıca tiyatro klübü eğlencelidir."
"Nereden biliyorsun?" Oyunbaz bir bakışla sordu.
"Öyle diyorlar."
Jooheon'un gülümsemesine öyle dalmıştı ki Changkyun, sıranın onlara geldiğini fark edemedi. Jooheon kendi listesini onaylattıktan sonra kağıdını bırakıp kenara çekildi. Changkyun kendi listesini onaylatırken Jooheon'a kaçamak bir bakış attı. Jooheon rehber öğretmeninin masasındaki çiçekleri gözüne kestirmişti. Öğretmene çaktırmadan renkli ve hoş bir çiçeği oradan aldı.
"İşiniz bitti Bay Im Changkyun."
"Teşekkürler efendim." Changkyun gülümsedi ve Jooheon'un yanına gitti. Jooheon odanın diğer kapısında bekliyordu. Beraber odadan çıktılar. Jooheon arkasında sakladığı minik çiçeği Changkyun'un kulağının arkasına sıkıştırıp yanından ayrıldı.
Changkyun yanakları pembeleşmiş bir şekilde onun gidişini izledi. Bir eliyle gülümsemesini gizlemeye çalışıyor, diğeriyle ise çiçeğin düşmesini engelliyordu.
---
---
Gün bitmeden atabildiğime sevindim
Resmi bulmak cidden çok zor oldu tam pes etmiştim ve çiçekli taç taktığı bir tane koyacaktım ki karşıma çıktı. Teşekkürler hayat...
------
Bazı bölümleri düzenlerken bir şeyler ekliyorum bazıları da yeterince detaylı olduğu için öyle bırakıyorum.8 Ekim 2017
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Way // joo-kyun ✔
Short Story•Tamamlandı• Jooheon gerçek olamayacak kadar güzel hissettiriyordu. °Lee Jooheon + Im Changkyun° 04.10.17~14.10.17 Kısa hikaye #508 Kısa hikaye #475 Kısa hikaye #456