Changkyun kantine gitmek için merdivenleri inerken aklına Jooheon'la ilk konuşması geldi. Hafifçe gülümsedi. Adımlarını hızlandırdı ve kantine ulaştı. Bomboştu kantin. İyi ki o gün doluydu. Jooheon'un kendisiyle konuşmasını sağlamıştı. Bir kek ve su aldıktan sonra arkasını döndü ve geldiği yolu geri yürümeye başladı. Merdivenlerin başındayken durdu. Ensesinde hissettiği sıcak nefes yüzünden kısa bir çığlık kaçtı dudakları. Arkasındaki, onu kolundan tutup kendine çevirdi. Jooheon'du bu. Saçlarının rengi gittikçe kahverengiye dönüyordu.
"Jooheon-ah! Beni korkuttun!" dedi Changkyun, Jooheon'un göğsüne yavaşça yumruk atarken.
Changkyun ellerinin boş olduğunu fark etti o sırada. Korktuğu zaman elinden atmış olmalıydı suyunu ve kekini. Yerde duruyorlardı. İkisi birden eğildi ve onları oradan aldılar. Çömelmiş bir halde durdular bir süre. Daha sonra Jooheon ufak bir öpücük kondurdu Changkyun'un alnına. Elindeki şişeye cebinden çıkardığı siyah bir kalemle gülen yüz çizdi. Changkyun'a verdikten sonra ayağa kalktı. Bu sefer Changkyun'a elini uzatma inceliğinde bulunmamıştı. Onun yerine cebinden iki parça kağıt çıkarmış ve onları uzatmıştı. Sinema biletine benziyorlardı. Changkyun suyunu koltuk altına sıkıştırıp eline aldı kağıt parçalarını.
"Enoshima Prizması mı?"
"Evet, yeni çıkan bir japon filmi. Hoşuna gideceğini düşündüm. Bilim kurgu filmiymiş."
"Fragmanlarını görmüştüm ve gitmek istiyordum Hyung. Cumartesi günü. Yani yarın, öyle mi?"
"Evet, sabah seni okulun önünden alırım."
Changkyun başıyla onayladıktan sonra Jooheon merdivenlerden çıkarak gözden kayboldu. Changkyun onun bir sorunu olduğuna yemin edebilirdi.
Bir sonraki gün filme gittiklerinde, her zamanki klişe sahneler yaşandı. Mısırı almak için çarpışan eller, Jooheon'un kendi elini Changkyun'unkinin üzerine koyması, Changkyun'un filmin sonuna doğru duygulanması gibi şeyler. Fakat Changkyun emindi. Jooheon farklıydı.
---
BÖLÜM YAZMAYI UNUTMUŞUM BSİDVSKDHSKC
Kısa oldu ama umarım beğenmişsinizdir
Kitap 10 bölüm olacak bu arada
AZ ÖNCE BAKTIM DA YANLIŞ HESAPLAMIŞIM NSİSBAKXHBS
Yarın bölüm yok sanırım
Başka hangi kitaba bölüm atayım?
Baya uzun bir not yazdım. Neden mi? Bölüm kısa oldu çünkü nsidvakxhsnxhs
12 Ekim 2017
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Way // joo-kyun ✔
Historia Corta•Tamamlandı• Jooheon gerçek olamayacak kadar güzel hissettiriyordu. °Lee Jooheon + Im Changkyun° 04.10.17~14.10.17 Kısa hikaye #508 Kısa hikaye #475 Kısa hikaye #456