Bölüm 5

676 46 634
                                    

5.bölüm.. keyifli okumalar :)
...........

"Amiir. Amir uyan artık. Amiir" gözlerimi yavaşça araladığımda, gözüm anında duvardaki saate takılmıştı. Yok artık saat öğlenin dördü müydü?

"Amir hasta mısın sen? Normalde uyumazdın bu saate kadar?" Doye soran Berkay'dı.

"Hasta değilim Berkay. Sadece dün gece uyku tutmadı, geç saatlerde yatınca bu saate kadar uyumuşum." Diye yanıtladım.

"Lan dün gece beni aradın, ama hat kesildi kendi kendine kapandı. Ondan sonra da ulaşılmaza düştü. Bi problem yok değil mi?"

"yok Berkay. Bi problem yok ta. Sen dün akşam bikaç saate döncem dedin? gece orda mı kaldın?"

"Valla Amir elektirikler kesildi, Hasret'i de biliyorsun çol korkar karanlıktan. Bende tek bırakmak istemedim. Ama sana haber vermek için aradım gece, somra bidaha ulaşamadım"

"şarjım bitti. Üşendim kalkıp şarja takmaya." Diye yalan söyledim.

"Neyse.... bize yiyecek bir şeyler aldım. Hadi kalk ta yemek yiyelim." Olumlu anlamsa başımı salladıktan sonra, banyoya girip üstümdekileri çıkarttım ve, soğuk suyla güzel bir duş aldım. oldum olası soğuk suyla duş almayı çok seviyordum. Soğuk su beni her zamanki gibi rahatlatırken, askıdan aldığım bornozu üzerime geçirdikten sonra odama geçtim ve, gardrobumdan en sevdiğim eşofmanı çıkarttım.

Kıyafetleri üzerime geçirdikten sonra, mutfağa Berkay'ın yanına indim. Ama tam mutfağa girmiştim ki, bütün kanımın bir anda çekildiğini hissettim. Çünkü mutfakta, karşımda duran kişi Berkay değil, rüyamda gördüğüm iblisti. Ama bi sefer öyle gölge halinde falan değil, gerçek yüzüyle karşımdaydı.

İçimde hissettiğim derin korku ile kaçacağım anda, iki eliyle birden boğazıma sarıldı.

"Kurtulamayacaksın.. benden kurtulamayacalsın. Ne yaparsan yap kime gidersen git, benden asla kurtulamayacaksın. Senin yüzünden. Her şey senin yüzünden. İntikamımı almadan durmam. Ne yaparsan yap, asla kurtulamayacalsın benden." Nefessizlikten, bütün vücudum mosmor kesilmişti. zorda olsa elimi eşofmanın cebine soktum ve Samet hocanın verdiği beyaz taşı elime aldım.

Tam o sırada, her şey tekrar normale dönmüştü. Karşımdaki iblis bir anda ortadan kaybolurken, ben de nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum.

"Ya Amiirrr. Hadi yemekler buz gibi oldu be. Yani dolaptan içecek bir şeyler al dedik, iki saattir gelmek bilmedin. Çabuk ol lan biraz"

"Geliyorum Berkay. Geliyorum" dedikten sonra, dolapta bulunan asitli içeceği ve bardakları alarak salona yöneldim.

"Hahh. Şükür gelebildin"

"Al şunları" diyerek, elimdekileri Berkay'a uzattım.

"Lan Amirr.çsenin boğazına ne oldu lan? "

"Ne olmuş boğazıma?"

"Olum mosmor olmuş boğazın." Dediğinde, şaşkınlık içerisinde aynaya baktım. Gerçekten de mosmor olmuştu ve, bunun demin mutfakta olanlarla alakalı olduğuna emindim.

"Amir. Neler olduğunu anlatacak mısın artık?"

"Önemli birşey yok Berkay ya. Soğuktan olmuştur. Beni biliyorsun soğuktan sürekli bir yerlerim morarır." Dediğimde, pek inanmamıştı.

"Amir.. bak bu aralar bi tuhafsın fark etmiyorum değil. Bıktım olum artık beni geçiştirmenden. Lan bem senin en iyi arkadaşın, hatta kardeşin değil miyim? Neden saklıyorsun ki? "

"Berkay önemli bir şey yok dedim"

"YA NE DEMEK ÖNEMLİ BİR ŞEY YOK YA? SALAK MI VAR SENİN KARŞINDA? BAK AMİR.. ŞİMDİ, TAM ŞU ANDA BÜTÜN OLANLARI BANA ANLATACAKSIN."

Melek Daveti "Lânetli Aşk" (TAMAMLANDI✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin