Herkese mereba gençler. Gece gece uyku tutmadı, ne kadar tırssam da 3.bölümü yazmaya karar verdim. Bence gayet ürkütücü oldu. 😨😨 okuduğum yaşanmş gerçek korku hikayelerini araştırdım ve, bazılarını bu bölümde kullanacağım. Şimdiden söyleyeyim. Hırsız konumuna düşmek istemem 😊 iyi korkular 😱😱
Medya:Berkay TrabzonluDilara kanka?
.........iki gün sonra...
O lanet günün üzerinden tam iki gün geçmişti. İki gün geçmiş olmasına rağmen, hala içimde o günün korkusunu yaşıyordum. Gördüğüm rüya, uyandığımda bulduğum not, anlamı ve Berkay.
Her neyse.. bütün kötü anlarıma yaptığımı tekrar yaparak, iki gün öncesine de sünger çektim. Sanki o gün hiç yaşanmamış gibi. Gerçi başarabilecek miyim? Oda merak konusu.
Gardrobumu açarak en sevdiğim siyah montumu alıp üzerime geçirdikten sonra, alt kata inen merdivenleri kullanarak salona girdim.
"Hah. Amir efendi hazırlanabildiniz demek."
"Hazırlandım Berkay.. çıkalım mı artık?"
"Çıkalım Amir efendi." Dedikten sonra, ikimiz de ayakkabılarımızı giyerek evden çıktık.o lanet gece Berkay'la vakit geçirememiştim ve, bunu telafi edeceğime dair söz vermiştim. ve oda, izin günümde birlikte sinemaya gitmemizi istemişti. Daha doğrusu izin günüm değildi ama, iki gün önce gördüğüm rüya yüzünden uyuyamamış ve, işe uykusuz bir şekilde gitmiştim. Neler olduğunu soran amirime ise, durumu anlattığımda beni eve göndermiş ve bir hafta izin vermişti.
Aslında buna sevindiğim söylenemezdi. Karakoldayken en azından uğraşmam gereken şeyler vardı. Ama evde kös kös oturmak, bana o lanet geceyi hatırltmaktan başka hiç bir şey yapmıyordu.
Yaklaşık on dakika yürüdükten sonra, avmye girerek Berkay'ın istediği filme iki bilet kestikten sonra, salona girerek filmin başlamasını bekledik.
"Amirr. Çok heyecanlıyım be. Bir buçuk aydır bu filmin çıkmasını bekliyordum ve sonunda beklediğim an geldi."
"Valla Berkay gecenin onunda korku filmine giden, korku filmi seven tek yaratık sensin bu alemde heralde."
"Yoo tek ben değilim. Mesut'ta var"
"Mesut kim lan"
"Tanımazsın sen boş ver." Berkay ve dengesizlikleri diye düşünerek karşımda duran Beyaz perdeye odaklandım ve filmin başlamasını bekledim.
"Hiii. Amir Allah kahretsin bizi. Nasıl unuturuz biz böyle bir şeyi?"
"Ne oldu Berkay neyi unutmuşuz?" Diye sordum.mantıklı bir cevap beklerken aldığım yanıt,
"Ya insan sinemaya gelirken mısır almayı unutur mu bee" olmuştu.
"Olum harbiden salaksın haa. Neyse filmin başlamasına daha on iki dakika var git al gel."
"Tamam. Bekle burda tamam mı? Bak kaçarsan vallahi pataklarım seni"
"Tamam.. ama bak sen gelmeden film başlarsa kaçarım. O yüzden çabuk ol."
"Tamamm" dedikten sonra, kantine doğru koşmaya başladı.
O sırada ben de başımı koltuğa yasladım ve gözlerimi kapatttım.Tam o sırada, gözlerimin önünde rüyamda gördüğüm varlığı gördüm. Rüyamda söylediği şeyleri tekrarlıyordu. Ve o sırada, korkuyla gözlerimi tekrar açtım.
Uyumadım.. adım gibi eminim ki rüya değildi. İnsan bir dakika içinde, uykuya dalmadan rüya görebilir miydi? Sonuç olarak gördüğüm şey rüya değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek Daveti "Lânetli Aşk" (TAMAMLANDI✔)
Horor"Lânetli gözyaşlarıydı.. masum gözlerden süzülen" Amir ve Berkay yaklaşık yedi yaşlarından beri aynı yetimhanede yaşamaktadır. Yıllar sonra ayrı eve çıkan ikili, okullarını bitirip mesleklerini eline alırlar. Komiser Amir, sıradan bir günde kapkaça...