Louis
-Jolvan, mára ennyi!-mondta Jeff, a hangmérnök, mi pedig végre levehettük a fejhallgatót a fejünkről.
-Nagyon tetszik ez a szám Lou. Na de mostmár áruld el, hogy kiröl szól.-mondta Bebe, a zenésztársam és egyben a legjobb barátnőm.
-Hjaj. Jólvan. Elmondom. De csak akkor ha senkinek nem mondod el. Erről SENKI nem tudhat.
-Olyannak ismersz aki elárulja a barátait? Most komolyan?
-Nem. De csalódni sem szeretnék.
-Hidd el nekem, nem fogsz. Most pedig mesélj.
-Oké. Tudod, régen a one directionben zenéltem.
-Wow na neee! Louis a lényeget!
-Jolvan már. Tudod van a bandában Harry. Harry Styles. Vele egy ideig kavartunk, mert ugye én a saját nememhez vonzódok, ő pedig biszex. Szóval egy ideig kavartunk, párszor le is feküdtünk, majd rájöttem hogy én szeretem őt. Amikor viszont ezt elmondtam neki, kiborult teljesen és elhordott mindennek. Hogy egy hülye naiv szuka vagyok, aki az első dugás után bele szeret az emberbe. Ez persze engem lesokkolt, nem is kicsit, és elkezdtem drogozni. Jobban mondva drogfüggő lettem. Harryvel pedig természetesen szóba sem álltam. Viszont ő próbálkozott nálam, bocsánatot kért ezerszer, de én nem tudtam elfelejteni hogy miket vágott a fejemhez. És miután ezt megmondtam neki, megint elhordott mindennek, szóval jól összevesztünk. Megint. Az utolsó évünket úgy töltöttük el, hogy köszönőviszonyban voltunk egymással. Idő közben persze a management is rájött a dolgokra és azt állították hogy nekem gyerekem lesz.
-Sajnálom Lou.-mondta a legjobb barátnőm, én pedig csak legyintettem hogy engem már nem izgat.
Pedig nagyon is izgatott. Szerintetek nem próbáltam elfelejteni? Oooh dehogynem. De egyszerűen az a sok együtt töltött éjszaka, egyszerűen nem megy ki a fejemből.
-Mikor adjuk ki a számot?-kérdezte Bebe.
-21.-én. Júliusban.-válaszoltam.
-Amikor kijön a Dunkirk?
-Akkor jön ki a Dunkirk???-kérdeztem vissza úgy, mintha egy kamu instagram oldalról nem követtem volna egész végig nyomon, hogy mikor jön ki a film, hol van épp Harry vagy ilyenek. Sőt. Én vagyok az az oldal, aki mindig a legfrissebbeket hozza Harryről és a Larrysek már gyanakodtak is hogy lehet hogy én vagyok Niall, aki ugye a legnagyobb shipper, de ezt nem találták el teljesen. Pedig közel volt...
-Louis?? Itt vagy? Hahóó!-lengette meg elöttem a kezeit Bebe.
-Mi? Itt vagyok igen.
-Szóval igen 21.-én jön ki a Dunkirk is.
-Az nem baj. Leszarom. Mostmár így lesz és kész. A back to you is akkor fog kijönni. Ennyi.
-Jolvan. Amugy... meghallgattad az albumát?-kérdezte.
-Kinek?
-Kinek kinek?! Anyámnak. Kiröl beszéltünk eddig?
-Nem. Nem hallgattam meg az albumát. Nem is fogom. Nem akarom keseríteni vele a szívemet. Nem akarom hallgatni hogy mindegyik száma egy csajról szól.
-Értem... nekem mindegy Lou. De úgy nem lehet a tied, hogy nem harcolsz érte.
-Tudod te mennyit harcoltam érte? És megérte? Egyáltalán nem. Erröl ennyit asszem.
-Najo váltsunk témát, mert ez mindkettőnket elszomorít és amugy sem tudok sokban segíteni.
-Nincs kedved elmenni valahova kajálni?-kérdeztem.
-Persze mehetünk. Hova szeretnél?
-Hmm... mit szólnál a mekihez, aztán beugranánk a starbucksba egy kávéra. Na?
-Benne vagyok.
-Akkor induljunk is.Sziasztok!
Ma egy új sztorival érkeztem, ami nagyon remélem hogy elnyeri a tetszéseteket.
Igen, tudom hogy van egy másik sztori is Back to You néven, de ez egy rövid sztori lesz és a lány aki irja a másik Back to you sztorit, ő a barátnőm és mondtam neki hogy nekem is lesz egy ilyen sztorim, ne lepödjön meg.
Jó olvasást
A borítót louistloml készitette. Imádlak ugye tudod?♡♡
Lots of Love
XxBogixX