HarryMiután vagy kiosztottam 10 autogramot és csináltam vagy 50 fotót minden rajongóval aki ott volt, végre kikértem az italomat és leültem az egyik asztalhoz.
Egyszercsak odajött egy tizenhat körüli lány, egy kicsit félve és így szólt:
-Szia Harry! Úristen. Kérhetek egy fotót és egy aláírást? Nem akarlak zavarni, tudom hogy már letámadtak nagyon sokan.
-Szia! Persze hogy kérhetsz, aranyos vagy.-mondtam mosolyogva, majd elkészült a kép és alàírtam egy papírt neki, de volt még egy kérése.Louis
Már vagy egy órája itt ülünk, várjuk a többieket. Igen, közben Harry is itt van. Bebet időközben felhívta egy közös barátunk és megbeszélték hogy ő is jöjjön ide. Szuper. Addig itt kell maradnom Harryvel egy helyiségben? Na neeee.
Éppen készültem volna elmenni a mosdóba, amikor meghallottam egy kérést.
-Harry lehet még egy kérésem? Tudod itt van a bandatársad, Louis is... Lehetne egy közös fotó úgy hogy ő is és te is rajta vagy a képen?-kérdezte egy 15-16 éves körül lévő lány.
Harry pont meglátott, én pedig nem tudtam mit csinálni, tekintete odabilincselt, ahol vagyok éppen.
-Hát, ha neki nincs ellenére, én benne vagyok-nagyot sóhajtottam. Nem tudom hogy most mi legyen, nem utasíthatom vissza az egyik rajongóm kérését!
A lány is észrevett, nem volt mit tennem ott maradtam mert elég ciki lett volna ha csak berohanok a mosdóba miközben látom hogy egy lány felém közelít.
-Uristen! Szia Louis. Kérhetek egy szivességet?-ért oda hozzám a lány. Én mintha nem hallottam volna amit Harrytöl kért, megszólaltam.
-Szia! Persze, nyugodtan.-mosolyogtam rá kedvesen.
-Tudod itt van a bandatársad is, Harry. És izé... megkérdeztem tőle is hogy nem lenne nagy baj, ha egy olyan képet csinálnánk hogy mindketten rajta vagytok velem... Nem lenne neked baj?-De. Nagy baj lenne.... és ciki. És most nem tudom mit csináljak.
-Nekem nincs ellenemre.-mondtam, és egy hamiskás mosolyt is küldtem a lány felé. A lány elindult Harry asztala felé, én pedig követtem. Egy kicsit beletúrtam a hajamba miközben mentem az asztal felé, mert ha már kép készül rólam, csak ne legyek kócos... Bár annak mindegy.
Arra eszméltem fel hogy csendben állunk és én éppen Harryt bámulom, miközben ő engem néz.
-Szia.-köszön rám.
-Hello.-köszöntem vissza. Elég érdekes ez a szituáció, meg kell hogy mondjam...
A lány elmondta hogy hogy álljunk be a képhez, mi pedig Harryvel figyelmesen hallgattuk minden kivánságát.
-Szóval akkor szerintem legyen úgy, hogy én állok középre, ti pedig átkaroltok. Anya ugye elkészíted a képet?-Szólt a lány az édesanyjához, aki szintén ott volt a kávézóban a lánnyal.
-Persze kincsem!-mondta az anyukája, a lány pedig beállt közénk, mi átkaroltuk és elkészültek a képek. Próbáltam mosolyogni mindegyik képen, de egy pillanatra lesápadtam, amikor Harry keze rásimult az enyémre.
Miután elkészültek a képek, a lány adott még egy ölelést, én is aláirtam neki egy szalvétát, majd az anyukájával együtt elmentek, itt hagyva engem Harryvel.
És most mihez kezdjek?...Sziasztook.
Matekóra alatt kirakom a részt. Remélem nagyon tetszeni fog. Imádlak titeket és legyen nagyon szép napotok.
Lots of love
XxBogixX