Chapter 8

764 61 4
                                    

Louis

A következő pillanatban megszólalt a csengő, mire szétváltunk és gyorsan mentem ajtót nyitni.
Az ajtóban Bebe állt mosolyogva, de amint meglátta hogy még nem vagyok felöltözve, rögtön elkomolyodott és kérdőre is vont.
-Louis te még nem vagy kész?-kérdezte mire lesütöttem a szemem.
-Izé... Hát az úgy volt..-még el sem kezdhettem magyarázkodni, Bebe beleszólt.
-Csak nem valaki elvonta a figyelmed?-kérdezte elmosolyodva én meg csak tátogtam mint valami hal.
-Te meg honnan...-most sem hagyta hogy befejezzem.
-Hogy honnan tudom? Egyszerű. Két okból is. Egy, itt van Harry, másrészt felhívott valamelyik nap és beszéltünk. De a részleteket később. Most menj és készülődj mert bulizni megyünk és a hősszerelmesed is jön!-kiáltott még utánam, mert elindultam a fürdőbe.
Ezt nem gondoltam volna. Harry és Bebe összebeszéltek? Mikor? És miért?
Ezeken gondolkodtam, közben pedig szépen lassan elkészültem. Mikor kész lettem a fürdéssel, egy törülközővel derekamon mentem át a fürdő mellett lévő hálószobába.
Gyorsan felkaptam egy alsót, rá pedig egy farmert (persze olyat ami minden domborulatot jól kimutat), és felülre egy inget, majd a kedvenc cipőmet is felvettem és már mentem is ki a többiekhez, akik beszélgettek.
-Na most hogy kész vagyok, magyarázatot kérek.-néztem Bebere majd Harryre.
-Szóval kb két nappal az után hogy megbántottalak, Bebe felhívott és jól leordította a fejemet, hogy mi a szart akarok tőled és hogy veled ne játszadozzak mert vele gyülik meg a bajom. Erre én is leszidtam őt, hogy ehhez neki semmi köze, de őt nem érdekelte, azt mondta hogy a legjobb barátod és ki fog herélni ha valami lesz megint.
-Hát, ez azt jelenti hogy vigyáznod kéne-mosolyodtam el, mire ő is.
-Soha. Soha többet nem akarlak megbántani. Szeretlek.-mondta, majd közelebb jött hozzám és rátapadt az ajkaimra, ezzel bizonyítva hogy most igazat mond.
-Na menjünk-mondtam, mikor elváltunk egymástól.
Kiléptünk az ajtón, majd bezártam azt, utána pedig már indulhattunk is. A szórakozóhelyen ahova megyünk, nagyon kell vigyáznunk hogy egy lesifotós le ne kapjon minket félreérthető pozícióban, de a Modest hatalmátol nem kell félni. Ők már nem tehetnek semmit, hiszen nagyjábol már nem is vagyunk egy banda... azaz de, azok vagyunk, de szüneten vagyunk az istenért. A szerződést azon nyomban felbonthatjuk, ha nem úgy állnak a dolgok ahogy mi szeretnénk. Nem vesztünk semmit, hiszen szólóénekesek vagyunk, más-más kiadónál. Akik póruljárnak azok csak ők.
-Min gondolkozol, Lou?-kérdezte Bebe.
-Aah, semmin, nem érdekes.-válaszoltam, majd beléptünk a bárba és elkezdődött az este...

Én rögtön a bárpulthoz siettem, hogy igyak egy jó ütős italt és nem néztem hátra, de tudtam hogy Harry követ, és azt is tudtam hogy miért. Most hogy választ adott ezer meg ezer kérdésemre, nekem kell választ adnom az ő kérdéseire. Viszont nekem erre ma nem volt energiám, csak szórakozni akartam ma.
-Lou...-kezdett volna bele egy kisebb hatásszünet után a mondandójába, de félbeszakítottam.
-Hazz, ezt most ne. Most csak... Jól szeretném érezni magam. Tudom hogy te is választ adtál egy csomó kérdésre, de én erre most képtelen vagyok.
-Rendben, megértem.-sóhajtott.-De azért holnap ugye megbeszéljük? Azt ami pár órája történt? Meg úgy mindent...
-Igen. Holnap amikor kettesben leszünk, egy csendes helyen, oké?
-Oké.
Nem sokkal később már elég sok pohár bennem votl. Éppen a kedvenc számom kezdődött el, és ezt Harry is tudta, így felkért táncolni. A táncparkettre lépve hátulról átkarolt, és elkezdett velem együtt mozogni. Természetesen döltem bele ölelésébe, pedig figyelnünk kellett volna hogy ki figyel minket. Megéreztem ajkait a nyakamon, mire mégjobban hátradőltem, és fenekemet állandóan ringattam, így izgalomba hozva Harryt. A tervem sikerült, nem sokkal később már lihegett mögöttem. Én is fel voltam izgulva, már attol is, hogy a nyakamat csókolta.
-Többet akarok belőled Lou. Le...akarok...veled...feküdni-a második mondatát végignyögte, mert izgatni kezdtem mégjobban.
-Menjünk haza.-mondtam, ő pedig megfogta a kezemet és elkezdett kifele menni, én pedig követtem.

Sziasztoook.
Igen, nem csal a szemetek, meghoztam a részt ebböl a sztoribol is, mert nem szeretném tovább húzni. Remélem tetszett, viszont ennek a blognak hamarosan vége :(
De aggodalomra semmi ok, a playgroundból még jönnek a részek rendesen. Meg belefogokh kezdeni blogokba, abban biztosak lehettek❤️
Imádok mindenkit és szép hétvégét❤️❤️❤️
Lots of Love
XxBogixX

Back to you |l.s.|Where stories live. Discover now