Louis
A házhoz taxival mentünk. Nem, nem kell aggódni, elég nagy borravalót adtam a sofőrnek hogy ne adja el a hírt egy újságnak. Mondjuk eléggé meggazdagodna belőle az tuti.... A kocsiban hátul ültünk és egy elválasztó volt köztünk és a sofőr között elhúzva. Beleültem Harry ölébe egy idő után, és úgy tapadtam rá az ajkaira, mint egy szomjas ember a jéghideg vízre egy forró nyári napon. Harryt meglepetésül érte az, hogy ilyen hirtelen már a torkában volt a nyelvem, de azonnal ellazult, én pedig belemarkoltam rövid, mégis dús hajába.
A házhoz érve gyorsan kiszálltunk a kocsiból, és már mentünk is a házhoz, szinte futólépésben. A zárba betettem a kulcsot, majd elforgattam, de furcsa volt, mivel nem kellett olyan nagyot fogatnom hiszen azonnal kinyílt. Nem zártam volna be? A házba belépve becsuktam magunk mögött az ajtót, majd csak azt éreztem hogy Harry a falnak lök, majd már csak a nyelvét érzem a számban. Egy halk torokköszörülésre lettem figyelmes, de jobban lefoglalt harry keze, ami már a nadrágomban túrkàlt, jó mélyen.
-Louis!-szólt egy női hang, mire elváltam Harrytől, majd egyenesen a hang irányába fordultam.
-Eleanor? Te meg mit keresel itt?-itt jöttem rá, hogy talán ő nyitotta ki az ajtót, hiszen van kulcsa a házamhoz.
-Beszéltem Bebe-vel, a napokban és mondta hogy nem vagy valami jó passzban... de úgy látom ez már megoldódott...-mondta és már vette volna a dzsekijét hogy menjen, mert úgy gondolta, már nincs itt semmi dolga, de én leállítottam a mozdulatában.
-Hé? Most meg mit csinálsz? Nehogy elmenj, csak most jöttünk meg és már mióta nem beszéltünk. -mondtam neki, mire Harry egy kicsit megbökte a karomat. Ránéztem, mire nem szólt semmit, hanem lenézett még mindig álló farkàra aztán vissza rám, hogy mutassa hogy miért is ellenzi ezt. Odahajoltam a füléhez és belesúgtam:
-Bébi. Csak egy kàvé erejéig marad Eleanor. Utàna teljesen a tiéd vagyok, jó?-mondtam neki, majd az orromat összedörzsöltem az övével.
-El, nincs kedved maradni egy kávéra?
-Nem... nem akarok zavarni..khm-köszörülte meg a torkát zavartan, mire elmosolyodtam és már szólaltam volna meg de Harry megelőzött.
-Tényleg maradj egy kávéra Eleanor. Velem még régebben beszélgettél mint Louval. Hogy vagytok Max-szel? És hogy van Dorothy?-igen, Eleanornak van egy élettársa, és pár hónapja megszületett a kislányuk.
-Köszönöm, jól vagyunk mindannyian. De ti? Mi ez a nagy csóktenger?
-Megbeszéltük a dolgokat, El. Azaz nem teljesen, de folyamatban van. -mondtam, miközben feltettem a kàvét főni.
-És ez...mostmár komoly? Vagy most mi van?-kérdezte egy kicsit értetlenkedve Eleanor. Erre a kérdésre Harry válaszolt.
-Szeretem. Nem tudom nélküle élni.-megfogta a kezemet, majd a szemembe nézett.-Lou, tudom hogy nehezen hiszed ezt el nekem de így igaz. Nagyon szeretlek és nagyon szeretnék veled élni párkapcsolatban.-meghatott amit mondott. Tényleg. Nagyon szeretem ezt a fiút.
Eleanor későn ment el. Beszélgettünk, nevettünk. Viszont már hajnal kettő is elmúlt, és Eleanort felhivta Max, hogy minden oké-e, mivel már órák óta nem jelentkezett otthon, és kezdett aggódni, plusz Dory is hiányolta már az anyját. Ezek után nem beszélgettünk, hanem Eleanor gyorsan felöltözött, és már el is ment. Eleanor távozása után, amikor becsuktam az ajtót, Harry mögém settenkedett, majd már fordultam volna meg, gyorsan nekilökött a falnak és már ostromolta is az ajkaimat, pont úgy mint órákkal ezelött.
-Ugye tudod hogy minden amit ígértél, azt illik is betartani?-kérdezte, miközben folyamatosan szívta a nyakamat, vagy csókolta a számat.
-Igen, de téged sem zavart hogy itt volt El, ne próbáld bebeszélni nekem!-válaszoltam kissé lihegve, mivel beszélgetésünk közben, olyan mérhetetlenül izgat, hogy egy érintésétől el tudnék menni.
-Így van, hiszen régen láttam. De azért álló, fájó farokkal végigülni az estét nem volt kellemes érzés. Alig vártam hogy Eleanor kilépjen az ajtón, és végre így csókoljalak. Remélem tudod hogy nem úszod meg?-Harapta meg a fülcimpámat.
-Reméltem. Most viszont ne kínozz, hanem csináld. Dugj meg, keményen!-mondtam neki, aztán a hajába túrtam és vadul nekiestem ajkainak.Hejhó, kedves olvasóim!
Itt is lenne az utolsó elötti rész. Remélem tetszett nektek. Hősszerelmeseinknek még egy fejezetet kell várniuk, hogy egymáséi legyenek,mivel előkerült Eleanor, de türelem rózsát terem, mindennek eljön az ideje, így annak is hogy egymást kényeztessék a kis párosunk. Egy kis "mesét" is vittem a blogba, hiszen tudjuk hogy Eleanornak nincsen titokban sem gyereke, sem férje, bár ki tudja?
Remélem azért ezzel a kis csavarral is tetszeni fog nektek a rész, és izgatottan várjátok majd a kövi részt. Igérem, sietek vele 😇😇
Legyen szép napotok😍😍💝💝
Lots of Love
XxBogixX