Egy hét múlva
Harry
Az omniózus eset óta eltelt egy hét. Azóta nagyon sok mindent átgondoltam és rájöttem hogy szeretem Louist. Azt viszont még nem tudom hogy hogyan szerzem vissza... Niall akkor a kávézóban nagyon leszidott és nagyon megharagudott rám.
-Hallod Harry te normális vagy? Egyrészt itt van egy csomó ember körülöttünk. Amúgy meg a pasi, akit SZERETSZ, most ment ki azon a retkes ajtón, miután te konkrétan azt mondtad, hogy ha te nem lennél, szüzen halna meg. Hát elmondom neked, hogy érdekes módon mégis most érte sóvárogsz, őt szeretnéd megszerezni és nekem nyavajogsz hogy nem tudod hogy hogy szerezd vissza, és engem kérsz hogy segítsek. Hát bocs, de ebböl nem kérek. Belefáradtam már ebbe hogy a te nyavajgásaidat hallgassam. Ès amugy ha te így folytatod, ő biztos hogy sokra fogja vinni. Többre mint te eddig.-emlékeztem vissza. Igaza volt. Megérdemeltem hogy így leszidott. Mostmár tudom hogy nem kellett volna azokat mondanom, főleg hogy Louis egy helyen volt velem. Meg amúgy sem. Egy normál ember nem mond ilyet. Még mérgében sem.
Éppen a tv-t néztem, mikor a zenecsatornán elkezdődött valami.
-És most a következő szám Bebe Rexha-tol, Louis Tomlinsontól és a Digital Farm Animalstol.
Elkezdödött a szám.
Először Bebe énekelt, majd a második verzében, mikor meghallottam Louis hangját, kihagyott egy ütemet a szívem. És akkor még nem figyeltem a szövegre.
"I know my friends they give me bad advice
Like move on, get you out my mind
But dont you think I haven't even tried
You got me corner and my hands are tied...
Basszameg... Majd jött a refrén.
You stressed me out,
you kill me
You drag me down
You fucked me up
We're on the ground
We're screaming
And I don't know how to make it Stop!
I love it I hate it
And I can't take it
But I keep on coming back to you.
Lesokkolt. Azonnal elkapcsoltam a tv-t, mert tovább nem tudtam hallgatni. Minden szavát ennek a számnak értettem. Hiszen ez rólam szól. Mi veszekedtünk a padlón, Én basztam fel az agyát, és hozzám akar visszajönni. Hozzám.
Azonnal összeszedtem magam, felvettem a cipőmet, majd kiléptem az ajtón bezártam azt és elindultam. Gondolhatjátok hogy hova mentem...Louis
Egy hét telt el azóta hogy Harry a kávézóban kijelentette hogy konkrétan egy nyomoréknak tart, akit csak azért dugott meg (hozzáteszem többször is) mert tudta hogy senki nem érne hozzám és szüzen halnék meg. Szóval ezt gondolja... Gondoltam hogy nem szeret viszont. Egy ilyen fiút senki sem szeretne, mert egy kèsz szerencsètlensèg vagyok. Nálam vannak sokkal jókèpübb fiúk is (És most neml kifejezetten Harryre gondolok...)
Mára találkozót beszéltem meg Bebevel, hogy egy kicsit felvidítson. Kinyitottam az ajtót és kiléptem rajta aztán bezártam gyorsan és elindultam a kávézóba.Sziasztook:D
Igen ez most egy elég uncsi rész lett, ezért arra gondoltam hogy ma lehet hogy két részt teszek ki. Csak mert megérdemlitek♥♥♥
Nem tudom elhinni hogy Hétfőn tettem ki az első részt, és most a blog úgy áll hogy 21. A novellák között.
El sem tudom mondani hogy mennyire hálás vagyok emiatt és egyszerűen csodálatosak vagytok. Tényleg. Köszönöm.
Lots of Love
XxBogixX