Azat ve Alina yolda geri kalan herşeyi konuştular.Azatın burdaki hayatı alinanın ona geldiği gün hazırlanmıştı.
Alina cafeden çıkarken bir çocuğun kafasına yukarı kattan bir demir düşeceğini görmüştü.Bunu hemen azata söyledi ve alina çocuğu ani bir hamleyle alırken azat demiri büküp toz haline getirmişti ve Alina olayın etkisiyle birkaç saniye sessiz kalmıştı.
Eve vardılar.
Azat özel bir bilgisayarı aldı "gideceğin okulu göstereceğim sana " Alina Bıkkınlıkla nefes verdi."Öflemek püflemek yok küçük prenses "
Alina adamın her hareketini inceliyordu.Özenle yaratılmış ince parmakları vardı damarları belirgindi.
Yüzünü inceleme fırsatı bulmuştu.Keskin yüz hatları vardı çene kemiği apayrı bir hava katıyordu.Suratı karanlığı aydınlatacak derecede parlaktı.Uzun kirpikleri vardı.kirpiklerinin gölgesi suratına düşüyordu.Alina kafasını salladı ve kendine gelmeye çalıştı. Hayır aşık olamazdı değil mi ? Hemde bu kadar çabuk olamaz.Daha iki gündür tanıyordu Azatı.
Şimdi olamazdı yeniden olamazdı.Yalnızlığı kabullenmişken tekrar aynı hatayı yapıp kalbinin kırılmasına izin veremezdi.O günden sonra kendini hiçkimsenin üzemeyeceğine yemin ettirmişti.
Azat ellerini kızın gözünün önünde salladı " daldın " genç kız " ha evet ne diyordun?" Dedi genç adamın yüzüne bakmamaya çalışarak.
Genç adam birşeyler olduğunu fark edebiliyordu.
"Sorun ne ?" Alina derin nefes aldı ve " biz konumuza dönsek." Ciddiyetle demişti bunu. Azat ısrar etmedi.bir kaç sayfa açmıştı."bu kolyenin bazı özellikleri diğer sayfa ise okulun ve Çaylak bölümün." Genç kız Yüzünü buruşturup " çaylak bölümü mü ?" Azat bilgisayarı kızın kucağına koyarken " üst devreden başlayamazsın ilk seferde.Ilk ay çaylak ikinci ay yardımcı ve son ay koruyucu olarak bitireceksin okulunu " dediğinde sevimli bir gülümseme taktı o parlak suratına.
Azat kalkarken alina " nereye " demeyi ihmal etmedi."ufak bir işim var hemen döneceğim prenses " Alinaya neden prenses diyordu.Alina arkasından "ofok bor oşom vor pronsos " diyerek onu taklit etti. Azat durup alinaya baktı. "Ayıp olmuyor mu ? Hareketimi taklit etmen " genç kız omuz silkti.Azat bu kız büyümeyecek der gibi bakış attı ve evden çıkarken " ihtiyacın olan ne varsa ben geldikten sonra alışverişe çıkarız ve alırsın"kız kafasını salladı.ve okulu araştırmaya koyuldu.Okulun magazin haberleri dikkatini dağıttı."Bir vukuata daha imza atan Bartu Sayer bugünde sosyete bir güzelle görüntülendi." Demekki oradada magazin haberleri varmış diyip gülümsedi.ama şu bartu Sayerin işlediği vukuatı merak etti acaba ne yapmıştı ? Biraz daha altta yazıyordu."sevgilisine bakan gencin suratını tanınmaz hale getirdiği yazıyordu.Ne saçma ama.biraz daha altındaki haber gözlerinin açılmasına sebep olmuştu.kavgalı olduğu iddia edilen soner gençle tekrar bir tartışma yaşadığı ve soner gencin kayıp olduğunu okudu alina.Cani bartu öldürdü mü ? acaba diye düşünmekten kendini alamadı.
Bilgisayarı yanına koyup kendine bir kahve almaya mutfağa gitti.Amerikan tarzı bir mutfaktı.üst dolaptan fincan alırken tam önüne bir bardak düştü.Sertçe yere çarpan bardak tuz buz olmuştu.Alina "bu sakarlıkla evde kalacağım" derken cam kırıklarını topluyordu.Kolyesine hafif sinyal geldi.Ama alina anlamadı.Çünkü kolyenin özelliklerini daha okumamıştı.ensesinde bir nefes hissetti."ben seni alırım kalmazsın evde " diyordu. Ani hareketle arkasını dönüp şaşkınca baktı karşısında ki uzun boylu kumral gence.gençle arasında bir nefes kadar Mesafe vardı.Alina cam kırığını gencin boynunu dayadı."sen kimsin ?" Bu genç magazin haberini okuduğu Bartuydu.
Genç adam ellerini teslim olurcasına havaya kaldırdı."sakin ol " kızın kulağındaki kelebek figürlü küpeyi farketti "kelebeğim" genç kız iğrenir gibi bakıp " bu ne samimiyet ?" Derken genç adam düşünür gibi yapıp tam öpecekken eğildi.o sırada kapı açıldı ve içeri Azat girdi."Noluyor lan burada ?" Derken koşarak genç adamı kendine çevirip suratına sağlam bir yumruk attı.
Alina ağlayan gözlerle azata bakıyordu.Öpülmekten kurtarmıştı.Azat bartuyu altına alıp devalarca yumruk attı.bartu pisliği ise hala sırıtıyordu.bir ara duraksadı azat ve Alinaya baktı.kız gözlerini kapatmıştı.Ve art arda gözyaşları akıyordu o güzel gözlerinden.
Bartu fırsattan istifade ederek azatı üstünden attı ve " bu bir reklam arasıydı.Film tekrar başlayacak " dedi bahçe kapısından çıkarken. Azat o züppenin arkasından bir küfür savurdu.Hemen alinanın yanına koştu . Genç kız kendini hala sıkıyordu.Genç onu sıkıc sardı." Şşh sakin ol geçti prenses birdaha sana elini uzatamayacak.yoksa onun o elini koparırım." Genç kız Azata sıkıca sarıldı."o pislik dokunacağı sırada bardaki o iğrenç herifler aklıma geldi.O anlar tekrar canlandı.Azat beni bırakma " dedi yalvarırcasına.o günleri tekrar tatmak istemiyordu.Eğer tadarsa delirebilirdi.Azat ona iyi hissettiriyordu.Bütün kötü şeyler onlayken kayboluyordu sanki.
"Seni hiç bırakmayacağım söz veriyorum." Genç kız yavaşça bıraktı adamın vücudunu."bak söz verdin." Azat gülümsedi " ben herzaman sözümün arkasında dururum prenses güven bana " alina sıcacık bir gülümseme ekledi suratına.
Azat kızı belinden iterek " hadi biraz dinlen sen bugünlük baya ağır şeyler öğrendin.Halsiz kalmanı istemiyorum " genç kız başını onaylar şekilde salladı." Sende benle uyusan ?" En sevimli haliyle.azat o kedi bakışlarını yollayınca kıramadı."peki dizimde uyu ozaman " genç kız pekala dedi ve koltuğa ilerledi.Hava bugün güzeldi.azat ortaya bir fikir attı."Bahçeye çıksak olur mu ?" Alina " olur çıkalım" derken ince bir battaniye alıyordu.Genç kız önde Azatta tam arkasında bahçeye yürüyorlardı.çimler biçilmişti.Genç kız dışarı nın kokusunu derince içine çekti.Her çeşit çicek vardı. Kuş cıvıldısı onu sakinleştiriyordu.Azat yere oturdu.dizlerini uzattı ve eliyle hafifçe dizlerine vurup " sizin için hazırlar prenses" derken iki elinide arkaya koydu.kafasını geriye atarak konuştu " oksijen ne muazzam birşey " genç kız gülümseyerek Azatın dizine koydu başını."öyle." Diyebildi sadece.
Çok yorgundu.kendini hemen uykuya teslim etmişti.
Azat alinanın saçını okşadı.nede yumuşaktı öyle.Bahar kokusu vardı saçlarında.Bütün baharı hapsetmişti saçlarına sanki.
Nedensizce gülümsemişti. Bu kız ona annesi hatırltıyordu.onun kadar güzel ve muazzam kokuyordu.
Her erkek annesi gibi bir kadın isterdi.Azatta onlardan biriydi.
Uyurken çok masum görünüyordu. "Ne kadarda masumsun prenses " ona prenses demesini pek anlamıyordu.Aklını okumaya çalıştığında o en derindeki aşka yetişemiyordu bir türlü.her seferinde korkusunu ve heyecanını tahmin edebiliyordu.O bir Kralın kızıydı.Bir koruyucunun kral kızına aşık olması olağan bir durum değildi.Hatta yasak bile olabilirdi.Ama eğer kızın gönlü olursa bir defa konseye çıkıp bu konu tartışılabilirdi.
Saatlerce böyle kalabilirdi.O herşeye değerdi.
Telefonu titredi.elini cebine attı.arayan Sarahtı.
Eski sevgilisi.uzun zaman olmuştu ne diye arıyordu ki.telefon ısrarla çalıyordu.alinayı uyandırmamak için açtı telefonu."ne var ?" Sarah " azat kaba olma lütfen seni görmeliyim." Genç adam kasılmıştı"ben istemiyorsam " karşı taraf biraz endişeliydi."mecbursun önemli çünkü evin oradayım kapıyı aç " derken telefonu
Kapattı sarah.azat lanet edip yanındaki ufak yastığı alinanın başının altına yerleştirdi.
Alina huzursuzca kıpırdandı yerinde. Azat sessiz adımlarla bahçe kapısından geçti ve kapıyı açtı.sarah girer girmez azatın boynuna atladı.Azat "ahtapot gibi dolamasaydın keşke " ellerini çekti kadın.Bir karış etek giymişti ve uzanınca az kalsın tüm malı meydana çıkıyordu.
Azattan ayrılalı tam 3 ay olmuştu.ara sıra gelip sırnaşırdı.azat bahçeye ilerlerken "bahçeye gel ve ne diceksen orada de ve sessiz ol " dediğinde genç kadın ne dedigini pek anlamadı ama arkasından ilerledi.dışarı çıktıklarında bir kızı yerde Uzanırken gördüğünde şaşırdı."bu kızda kim ? " azat " bu seni ilgilendirmez sen şu önemli şeyi söyle ve git." Genç kadın derin nefes aldı ve " baba oluyorsun azat kalkan " dedi ellerini açarak.Alina bu olanları duymuştu.Hayır olamaz bu.azat "ne saçmalıyorsun bu imkansız " sarah elindeki ultrason kağıdını azata uzatırken " yoo gayette imkanlı bu çocuk senin 1 ay önce sancılandım ve mide bulantısıyla doktora gittim ve Sürpriz " azat elini başına koydu ve tarihi geçmişi hatırlamaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Elmas
Misterio / SuspensoKaranlıkta güneşi arayanların yeri burası.Rüyadan uyanın