5.Bölüm - Çat kapı-

5 0 0
                                    

Öyle dalmışken telefonu titredi.elini cebine attı.arayan Sarahtı. Eski sevgilisi.uzun zaman olmuştu ne diye arıyordu ki.telefon ısrarla çalıyordu.alinayı uyandırmamak için açtı telefonu." ne var? " Sarah " azat kaba olma lütfen seni görmeliyim. " Genç adam " ben seni görmek istemiyorsam " karşı taraf biraz endişeliydi. " mecbursun önemli çünkü evin oradayım kapıyı aç " derken telefonu Kapattı sarah.azat lanet edip yanındaki ufak yastığı alinanın başının altına yerleştirdi. Alina huzursuzca kıpırdandı yerinde. Dahada sessiz oldu Genç kızı uyandırmak istemiyordu.Zaten bugün yeterince yorulmuştu.
Gidip kapıyı açtı.sarah girer girmez azatın boynuna atladı.Azat " ahtapot gibi dolamasaydın keşke " ellerini çekti kadın.Bir karış etek giymişti ve uzanınca az kalsın tüm malı meydana çıkıyordu. Azattan ayrılalı tam 3 ay olmuştu.ara sıra gelip sırnaşırdı.azat bahçeye ilerlerken " bahçeye gel ve ne diceksen orada de sessiz ol oradayken " dediğinde genç kadın ne dedigini pek anlamadı ama arkasından ilerledi.dışarı çıktıklarında bir kızı yerde Uzanırken gördüğünde şaşırdı. " bu kızda kim böyle? " Azat " bu seni ilgilendirmez sen şu önemli şeyi söyle ve git. " Kadın itiraz etmeden konuştu."Baba oluyorsun azat demir"
Azat elini alnına koydu ve tarihi geçmişi hatırlamaya çalıştı. Hayır " bu imkansız " Genç kadın çantasında ki ultrason kağıdını azata uzatırken gayet ciddiydi." Yoo gayette imkanlı " genç adam tepki vermedi.Sadece bunun doğruluğunu merak ediyordu.
"Bu kağıt bende kalacak.Ve benim olduğuma dair test istiyorum." Genç kadın tedirgin olmuştu.
" senin işte ne testi istiyorsun?" azat kabaca " evimden git şimdi.önemli şeyi dedin kalmanı gerektiren bir durum yok."
Genç kadın tam ağzını açacakken azat ayağa kalkıp kapıya yöneldi.kadın tekrar sarılmak için yeltenince azat bir adım geriledi." Zırt pırt sarılmayı kes." En sert ses tonuyla.
Genç kadın peki der gibi bakış attı ve evden çıktı.
Alina tüm olanları duymuştu.azat tekrar bahçeye gittiğinde genç kızın ellerini göğsünde birleştirmiş olduğunu gördü . Nedensizce kendini açıklama yapma gereği buldu genç kız " bunların bir açıklamasını yapar mısın ?" Alina kitaplardaki kızlar gibi değildi.Direk çekip gitmeyi değil mantıklı bir açıklama dinlemeyi tercih ederdi.
Azat başını önüne eğdi ve kıza adımladı." Biz Sarahla önceden sevgiliydik ve böyle birşey olduysa ki olması imkansız korunuyorduk ikimizde.Şuan yalan söylediğine kanaat getirebilirim ".Genç kız kulaklarını kapattı ve " tamam o iğrenç şeyi duymak istemiyorum " Genç adam " inan bir suçum yok " dediğinde genç kız " tamam ne yapıyorsan yap." Derken hızlı adımlarla eve girdi.
Azatta arkasından ilerliyordu.
" Bu haller ne böyle ?" Alina derin bir nefes alıp " halimde ne var ?" Azat gülümsedi " sanki kıskanç bir tavrın var gibi " alina " hadi ama seni neden kıskanayım.Senden beklemiyordum durum bu." Azat iki adım attı."Zaten doğru değil iftira başkasından peydahladığı çocuğu bana postalamaya çalışıyor." Genç kız bir adım geriledi."nasıl emin olabiliyorsun ?" Azat " sen beni baya hafife aldın prenses sana akıl okuduğumu söylemiştim.Ve sarahda yalan söylüyor.Karnında ki çocuk başkasından. "
Alina içinden masal anlatma dedi.Azat " ne dediğini duydum.Masal değil hepsi gerçek prenses "
Alina Azata " Aklımdan çıkar mısın ? Rahatsız oluyorum."
Azat " peki çıktım " dedi göz kırpıp.
Alinanın o an başı döndü ve eliyle alnını tuttu."Yer sallanıyor "
Azat genç kızın yanına koştu hemen belinden kavrayıp kucağına aldı."noldu bir anda ?" Alina derin nefes aldı ama veremiyordu." Azat nefes alamıyorum yardım et !"
Azat telaşlandı ve hemen bahçe kapısından çıkarıp arabaya ilerledi.Genç kız kafasını Azatın boynuna gömdü."Sakin ol güzelim hastaneye gidiyoruz " 

Siyah ElmasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin