שליו
״עם מה אתם רוצים את הפיצה?״ שאלתי את און ונוגה, ״בולגרית ותירס!״ הם אמרו ביחד, ״תעשה לי חצי בולגרית ותירס וחצי עגבניה״ אמרתי לאחד העובדים שם, בנתיים ישבנו וחיכינו שהפיצה תהיה מוכנה, ״שושו אפשר שתקנה לי בובה?״ נוגה שאלה, ״בטח קטנה שלי״ אמרתי ונישקתי את ראשה, ״גבר אני פה באחת החנויות תרים טלפון שהפיצה מוכנה״ אמרתי והשארתי את המספר שלי שם, ״שושו תראה זאת אחות של קורל״ נוגה אמרה והצביעה על המסך שמתחלפות בו תמונות והייתה שם תמונה של קיילי בבגדים של זארה ופאק כמה שהילדה הזו יפה אני מת.
קיילי
״קיילי! את מאחרת לצילומים אני ארצח אותך!!״ אבא צרח עליי מהחדר שלו, ״אני יוצאת, אפשר ללכת במונית?״ שאלתי, ״לא! תלכי ברגל בשביל מה יש לך שתי רגליים לעזאזל?!״ הוא צרח כשהוא יוצא מהחדר מתנדנד עם בקבוק של משקה אלכוהולי בידו, ״קורלי״ קראתי לה כשהייתי במטבח והיא באה אליי מהסלון שהיה ממש מרחק קטן מהמטבח, ״תבואי איתי לצילומים בסדר?״ שאלתי אותה והיא הנהנה, ״קיילי, את עובדת קשה כדי שיהיה לנו בית גדול?״ היא שאלה ואני ליטפתי את שיערה, ״כן קטנה שלי, אני עובדת קשה כדי שאת תחיי כמו מלכה״ אמרתי לה בחיוך, ״את לא צריכה לעבוד קשה, כיף לי לישון איתך בחדר״ היא אמרה בחיוך תמים, הבית שלנו ממש קטן, הסלון והמטבח צפופים זה לזה וקיימים שני חדרים בבית, אחד החדר שלי ושל קורל והשני חדר הורים שבו אבי ישן ואמא ישנה בסלון כי הוא כל הזמן משתכר ומציק לה בלילות, אני מקווה לסיים עם החובות שלו כמה שיותר מהר שאוכל להתחיל לשלם על הלימודים של קורל.
״היי סליחה על האיחור!״ אמרתי כשנכנסתי והושבתי את קורל ליד הנערת מים, ״זה בסדר, הדוגמן במילא מאחר״ הבמאי אמר והנהנתי ניגשת לחדר הלבשה, ״הנה הדוגמנית שלי!״ דניאלה המאפרת אמרה כשהיא ראתה אותי, דניאלה יודעת על המצב שלי בבית והיא היחידה שיודעת, ״היי!״ אמרתי בחיוך וחיבקתי אותה, ״היום יש איתך דוגמן״ היא אמרה, ״כן שמעתי את רובי אומר שהוא מאחר״ אמרתי, ״וואי איזה חתיך הוא!!״ היא צעקה בהתלהבות, ״תירגעי״ אמרתי וצחקתי, ״שמעת על אורי שמואל?״ היא שאלה ואני הנדתי בראשי, ״אז זה הוא, הוא יבוא ואם תצליחי לנשום כשתראי אותו מה שאת רוצה״ היא אמרה וצחקתי, ״נשבעת לך״ היא הוסיפה, תוך כדי שהיא מאפרת אותי היא גם מספרת לי שהכירה בחור בגילה לפני שבוע באירוע משותף שהיה להם, לפתע נכנס מישהו עם משקפי שמש וכשראה אותנו הוריד אותן והסתכל עליי, בחן כל סנטימטר בגוף שלי, ״מי את?״ הוא שאל אותי, ״קיילי״ אמרתי, ״את הדוגמנית?״ הוא שאל ואני הנהנתי, ״קטנטונת״ הוא אמר בחיוך, ״קיילי היא הכי קטנה בחברה״ דניאלה אמרה לו והוא הנהן, ״בת כמה את?״ הוא שאל, ״16 וחצי״ מילמלתי, ״אני אורי, בן 18״ הוא אמר ושלח את ידו ללחיצה ואני לחצתי אותה, ״אפשר להתחיל?!״ רובי הבמאי צעק וקורל באה אליי, ״קיילי אני רעבה״ היא אמרה, ״כבר חיים שלי, נסיים ואני אקנה לך לאכול בסדר?״ שאלתי אותה, ״אני יוצאת להפסקה, אני אקח אותה לאכול״ דניאלה אמרה, ״בסדר, תקחי כסף״ אמרתי והיא וקורל כבר נעלמו מהשדה ראייה שלי, ״יש מצב אחרי הצילומים לקבל את המספר שלך?״ אורי שאל בפלירטוט, עכשיו הרשתי לעצמי להסתכל עליו ומצאתי את עצמי משווה אותי לילד מהבית ספר, שליו.
-
בתמונה למעלה זה אורי שמואל