קיילי
התעוררתי מהטלפון המזמזם שלי, שמתי לב שאני נמצאת במקום שלא כלכך מוכר לי, הסתכלתי מסביב וקלטתי שאני ישנה ליד שליו עמר.
~פלאשבק של מספר שעות אחורה~
״קיילי זה לא מים!״ דורין אמרה ומשכה מידי את הכוס ששתיתי מתוכה את כל תכולתה, ״איכס! מה זה?״ שאלתי בהלם, ״זה וודקה, כמה שתית?״ היא שאלה, ״את כל הכוס״ אמרתי, ״משוגעת!״ היא אמרה וצחקה, ״אני אבקש ממישהו מים בשבילך״ היא הוסיפה וקמה, הראש שלי התחיל להסתחרר והרגתי כאילו נרדמתי, אבל שתיתי רק כוס אחת, ״קיילי!״ שמעתי את קולה של דורין במעומעם, ״מה יש לה?״ שמעתי עוד קול גברי שואל, ״אני אקח אותה״ שמעתי עוד קול קצת יותר גברי, ״מה? ל...א״ שמעתי את דורין מהססת, ״אני אקח אותה, אני לא אעשה לה כלום״ שמעתי את הקול האחרון לפני שנפלתי לתרדמת.
~סוף פלאשבק~פאק פאק פאק! מה אני עושה עכשיו? איך אני יוצאת מפה בלי שאף אחד לא שם לב?! אוף אני מרגישה כמו איזו זונה שיוצאת בבוקר אחרי הלילה, איכס! ״התעוררת״ שליו אמר והסתכל עליי, ״עשינו משהו אתמול?!״ שאלתי ישר, ״לא, זה לא קטע שלי״ הוא אמר ולא הבנתי, אתה לא הקטע שלו? ״מה לא הקטע שלך?״ שאלתי, ״לא פעילות״ הוא אמר והסמקתי, ״אני הולכת לבית״ אמרתי וקמתי מהמיטה, כאב חד תקף את ראשי, ״מתפוצץ לי הראש״ אמרתי, ״שבי עוד קצת ואני אקח אותך״ הוא אמר, ״לא צריך, אני רוצה ללכת ברגל״ אמרתי, ״שום דבר״ הוא אמר בעצבים, ״תודה שעזרת לי והכל, ושלא ניצלתי את זה שאני לא במיטבי, אבל אני באמת רוצה לחזור ברגל״ אמרתי, אני לא יכולה להרשות לו לראות את הבית שלי, ״אני לוקח אותך קיצר, אני שם מכנס ובא״ הוא אמר וקם מהמיטה כשהוא רק בבוקסר, האדמתי במידית, ״ילדונת״ הוא מילמל וצחק, ״שתוק!״ אמרתי לו וצחקתי, ״לא ראית בחיים גבר עם בוקסר?״ הוא שאל, ״לא״ אמרתי, ״שקר״ הוא אמר, ״נשבעת שלא״ אמרתי, ״וואלה לא חשבתי שאת מהילדות הטובות״ הוא זרק לאוויר וזה נכנס לי כמו חץ בלב, מה זאת אומרת? הוא חשב שאני זונה? ״טוב״ אמרתי, ״מה נפגעת?״ הוא שאל וגיכח, ״לא, זה מה שאתה חושב״ אמרתי, ״יאלה בואי אני אקח אותך״ הוא אמר והרים את המפתחות של האוטו מהשידה לידי, יצאנו מהחדר וירדנו במדרגות, ״אמא אני כבר בא״ הוא אמר לאמא שלו, ״לאן?״ היא שאלה ויצא כמטבח, פאק! ״להקפיץ אותה לבית״ הוא אמר והצביע עליי, ״אני קיילי״ אמרתי, ״אלמוג, אמא שלו״ היא אמרה וחייכה אליי, היא הייתה ממש יפה! אני לגמרי מבינה למה שליו נראה ככה, ״מי את בשביל שליו?״ היא שאלה ולא ידעתי מה לענות לה, ״היא ידידה שלי אמא, מה החפירה״ הוא אמר, ״לא חפירה, מתעניינת בחיים של הבן שלי״ היא אמרה וצחקקתי, ״ביי״ אמרתי לה כששליו משך אותי.
״תודה על הטרמפ ועל זה שלקחתי ומתי אלייך אתמול״ אמרתי לו כשיצאתי מהאוטו, כמובן שלא אמרתי לו את השכונה שלי, אלא אמרתי לו את הרחוב לידנו שזה בתים ממוצעים, ״בכיף״ הוא אמר, ״ביי״ אמרתי וחיכיתי שיסע, פחדתי שהוא מחכה שאני אכנס לאחד הבתים, אבל הוא רק חייך חיוך קטן ונסע, פיו!
נכנסתי לבית ואבא שלי היה במטבח, ״קיילי! מה איתך?״ הוא שאל, ולא הבנתי מי זה ומה הוא עשה עם אבא שלי, ״מצאתי עבודה״ הוא אמר, מתי הוא חיפש? ״באמת? איפה?״ שאלתי, ״במפעל קטן בכניסה לעיר, שכר טוב״ הוא אמר והנהנתי, ״בהצלחה״ אמרתי לו, ״את יכולה להפסיק לעבוד, תתרכזי בלימודים״ הוא אמר ועכשיו באמת משהו פה מוזר, ״איפה אמא?״ שאלתי, ״אמא עזבה״ הוא אמר, מה?!