שליו
״נו שושו איך היה עם קיילי?״ אמא שאלה באמצע ארוחת ערב, ״היית חייבת?״ שאלתי בכעס, ״מה יש שליו? אתה מתבייש?״ אריאל שאלה בהתגרות, ״תירגע לפני שאני אגרום לך להתבייש״ אמרתי לה וחייכתי חיוך גאה על זה שהצלחתי להשתיק אותה, ״מה יש לו עלייך רל?״ אמא שאלה אותה, ״כלום״ היא אמרה מיד, ״נו דברי״ אבא אמר, ״שחררו ממנה״ אנאל אמרה, ״נו קטנה תגידי״ אבא אמר ודיגדג אותה, ״טוב בסדר אני אגיד!״ היא אמרה וציחקקה מהדיגדוגים של אבא, ״אריאל..״ אמרתי לפני שהיא תתחרט על זה שהיא סיפרה, ״זה בסדר שליו, יש לי חבר״ היא אמרה, ״מה?״ אבא שאל ונחנק מהאוכל, ״מי זה?״ אמא שאלה, ״אממ״ אריאל אמרה בהיסוס, ״רועי״ היא הוסיפה מיד, ״ילד מהכיתה שלך?״ אבא שאל, ״לא אבא, רועי חבר של שליו״ היא אמרה, ״מה?!״ הוא צעק, ״נו אריאל למה זה היה טוב?״ שאלתי ביאוש, ״מה אני צריכה להסתיר אותו?!״ היא שאלה בכעס ועלתה לחדר, ״אתה ידעת על זה?״ אמא שאלה, ״רק אתמול״ אמרתי, ״וגם אני קיבלתי את זה ככה, בסוף הבנתי שהוא אחלה גבר בשבילה, אחרי שהרבצתי לו בקטנה אבל הבנתי את זה״ אמרתי, ״הוא גדול ממנה ב4 שנים!״ אבא אמר, ״גם אתה ואמא ככה״ אמרתי והם שתקו, ״זה שונה״ אבא אמר ועלה למעלה כנראה לחדר של אריאל.
קיילי
״איזה משפחה יש לי שמעי״ שליו אמרה לי בטלפון, ״מה קרה הפעם?״ שאלתי בציחקוק, ״אריאל אמרה באמצע הארוחה שהיא ורועי חברים״ הוא אמר, ״ואיך ההורים שלך הגיבו?״ שאלתי בהלם, ״אבא שלי כעס ועכשיו הוא מדבר איתה בחדר שלה, מתערב איתך שהיא תצליח לרכך אותו, הילדה הזאת שטן בדברים האלה״ הוא אמר וצחקתי, ״דומה לי״ אמרתי, ״הו הו גם חברה שלי כזאת?״ שאלתי והסמקתי מזל שהוא אל כאן בשביל לראות את זה, ״חברה שלך? מי זאת?״ שאלתי, ״אממ לא יודע, אולי את מכירה היא דיגמנה לא מזמן לזארה, יפה כזאת עם עיניים מושלמות ופאק הצחוק שלה מחרפן״ הוא אמר ואני צחקתי, ״מוכרת לי״ אמרתי וצחקתי, ״תמשיכי לצחוק, אני בסוף אתחרפן באמת״ הוא אמר, ״לך תעזור לאריאל ינוטש״ אמרתי לו, ״היא מסתדרת, אמרתי לך מילה אחת שלא אריאל אבא שלי נהייה דוב אכפת לי״ הוא אמר וצחקתי, ״אני בא אלייך״ הוא אמר וניתק.
אריאל
״מה?״ שאלתי את אבא וגילגלתי את עיניי כשהוא התיישב על המיטה, ״תקשיבי רל״ הוא התחיל אך קטעתי אותו, ״אל תדבר אליי כאילו אני ילדה בת 3 אני בת 15 עוד מעט אבא! אז אל תעשה ממני ילדה קטנה, יש לי חבר ואתה צריך לקבל את זה״ אמרתי, ״אבל אריאלי, הוא בן 18״ הוא אמר, ״הוא בן 17 וחצי זה א', עכשיו ב' אני ילדה מספיק בוגרת בשביל להחליט מי טוב בשבילי והוא אוהב אותי, אני יודעת את זה, אני מרגישה את זה! אז למה לא? למה למנוע ממני אהבה? סוףסוף אני מרגישה שמישהו אוהב אותי באמת ומגן עליי מכל דבר ובבית ספר הוא מתייחס אליי כאילו אני מינימום מלאך, אני אוהבת אותו אבא, הוא עדין איתי כלכך והוא כלכך נזהר ושומר עליי, הוא גם חבר של שליו, אם יהיה משהו לא במקום אתה יודע ששליו לא ישאר חייב נכון?״ סיכמתי לו את הדברים, ״תיזהרי קטנה שלי, קשה לי לשחרר אותך קטנטונת״ הוא אמר וחיבק אותי, ״אני אוהבת אותך אבא״ אמרתי וחיבקתי אותו חזרה, ״גם אני אוהבת אותך אריאלי שלי״ הוא אמר ונישק את ראשי, ״תגידי לרועי שהוא מוזמן לאכול איתנו השבוע, נדבר איתו קצת״ הוא אמר וקרץ לי, ״אל תפחיד לי אותו״ אמרתי ואבא צחק.
״היי מאמי״ רועי התקשר אליי, ״למה את ערה?״ הוא שאל, ״למה אתה מתקשר? מה אתה בודק אותי?״ שאלתי בכעס, ״לכי לישון קטנה, יש לך מחר בית ספר״ הוא אמר, ״להזכירך גם לך יש״ אמרתי, ״ממתי אני ובית ספר מסתדרים?״ הוא שאל, ״מעכשיו״ אמרתי, ״לכי לישון קטנטונת״ הוא אמר, ״אבא שלי הזמין אותך לארוחה״ אמרתי, ״מה?״ הוא שאל, ״כן, סיפרתי לו עלינו״ אמרתי, ״הוא ירצח אותי!״ הוא אמר, ״איזה פחדן אתה מאמי! הוא לא יעשה לך כלום תירגע״ אמרתי, ״בסדר, אני אבוא השבוע. מוכן לקחת בשבילך את הסיכון״ הוא אמר וצחקתי, ״לילה טוב מכוער״ אמרתי, ״לילה טוב מושלמת אחת״ הוא אמר ושלחתי לו נשיקה וניתקתי, אני סופר סופר מאוהבת!