פרק 13

6.1K 251 23
                                    

קיילי

״שושו!״ צעקתי כשהוא נכנס לבית וקפצתי עליו, ״אבל הבטחת לא לקרוא ככה בבית ספר!״ הוא אמר בעצבים וצחקתי, ״סליחה שושו״ אמרתי בחיוך, ״את בילתי נסבלת״ הוא אמר, ״אה ככה?״ שאלתי והסתובבתי מתחילה ללכת, ״בואי לפה!״ הוא משך אותי לחיבוק, הצילצול נשמע והפריד בנינו, ״תלמדי טוב״ הוא אמר ונישק את ראשי, שליו ואני נהיינו ידידים טובים, הוא יודע עליי הכל ואני לאט לאט מקלפת ממנו את הקליפות שההוא הניח מעליו.

שליו

״מה עובר עלייך אחי? כבר שבועיים אתה לא כאן״ שאלתי את רועי כשהוא התיישב על הספסל לידי, ״עזוב אחי״ הוא אמר, ״מה יש? מישהי שברה לך את הלב שוב?״ שאלתי, ״הפוך״ הוא אמר, ״מישהו לא שברה לך את הלב שוב?״ שאלתי, ״אני שברתי למישהי את הלב, ואני מרגיש כלכך רע עם זה אחי״ הוא אמר, ״אתה שובר את לבבות מאז כיתה י' על מה אתה מדבר? מה קרה פתאום כואב לך?״ שאלתי, ״אני אוהב אותה״ הוא אמר, ״אז מה הבעיה?״ שאלתי, ״היא קטנה״ הוא אמר, ״מה כיתה י'?״ שאלתי, ״לא, הלוואי״ הוא אמר, ״אחי מה נהיית פדופיל?״ שאלתי בהלם, ״יש בנינו 3 וחצי שנים״ הוא אמר, ״נו אז מה אתה גמור, זה בקטנה, אהבה מנצחת את זה״ אמרתי, ״הלוואי וזה היה רק הגיל״ הוא אמר והדליק סיגריה, ״אז מה עוד?״ שאלתי, ״לא חשוב, עכשיו מה איתך ועם קיילי?״ הוא שאל, ״ידידים טובים״ אמרתי בחיוך, ״אחי אתה נראה מאוהב לגמרי״ הוא אמר, ״אני באמת מאוהב״ אמרתי, ״נו? אז תעשה צעד״ הוא אמר, ״הלוואי, אני מפחד שהיא לא רוצה״ אמרתי, ״ברור שהיא רוצה! מי לא תרצה אותך, עזוב את זה שאתה חתיך ומושלם, אתה אחלה גבר ויש לך לב זהב״ הוא אמר, ״אין עליך אח שלי, וזכור מה אני אומר לך, לא משנה מה מפריע לך להיות עם הקטנה ההיא אל תיתן לזה להפריע לך״ אמרתי וחיבקתי אותו חיבוק גברי, ״אני זז לקיילי״ אמרתי.

רועי

כששליו אמר לא לתת למה שמפריע לי להיות עם אריאל הלוואי והוא היה מבין אותי ויודע שהוא זה שאני מכבד ובגלל זה אני לא איתה, אני ואריאל התחלנו להתאהב בידיוק לפני חצי שנה כשהיא הייתה בת 14, כל פעם שהייתי אצל שליו כשראיתי אותה רציתי שהיא תהיה שלי אבל ידעתי שזה לא רק הגיל שמפריע, זה החבר הכי טוב שלי שאני יכול לאבד כל רגע, ״רועי!״ שמעתי צעקה מתחילת המחששה, ״מה יש?״ שאלתי את אנאל, ״אריאל היא תקועה בשירותים ואני לא מוצאת את שליו״ היא אמרה, ״אני בא״ אמרתי וקמתי מהספסל רץ לשירותים.

״אריאל?״ שאלתי, ״מי זה?״ היא שאלה ושמעתי את המשיכות באף משמע היא בוכה, ״רועי״ אמרתי, ״לך מפה״ היא אמרה, ״באתי לעזור לך״ אמרתי, ״לך״ היא אמרה, ״די חיים שלי״ אמרתי, ״אל תקרא לי ככה! מישהו יכול לשמוע״ היא אמרה בכעס, ״אין פה אף אחד״ אמרתי וניסיתי למשוך את הדלת, ״אריאל לכי אחורה״ אמרתי, ״אני מפחדת רועי״ היא אמרה, ״את יכולה לנסות לעבור מתחת?״ שאלתי, ״אני לא אצליח לעבור״ היא אמרה, ״אז תלכי אחורה״ אמרתי ומשכתי את הדלת בחוזקה אליי, נשמע רעש חזק והדלת נשברה, ״את בסדר?״ שאלתי, ״כן״ היא אמרה וחיבקתי אותה, ״אני מצטער חיים שלי״ אמרתי, ״תפסיק רועי, הבנתי שאתה לא אוהב אותי, הכל בסדר״ היא אמרה, ״אני כן אוהב אותך״ אמרתי וכיווצתי את גבותיי בכעס, ״אז תהיה גבר ותגיד את זה לאח שלי״ היא אמרה, ״אני מצטער אר״ אמרתי ונשקתי לראשה, ״עזוב אותי״ היא אמרה ויצאה, ״תודה רועיקי״ אנאל אמרה בחיוך, ״בכיף קטנה״ אמרתי והלכתי הביתה, במילא לא הייתי מתרכז בשיעורים.

-
לכבוד הסיום בגרויות חורף, כנראה שיהיה עוד אחד בעוד שעתיים.

Shalev in LOVEWhere stories live. Discover now