קיילי
״היי! אני מה זה מצטערת על מה שהיה במסיבה! אני אהבתי לשליו שאני אקח אותך לבית אבל הוא התעקש״ דורין אמרה לי איך נכנסתי לבית ספר, ״זה בסדר דורין״ אמרתי, ״רק שתדעי שאני גם הלכתי ישר הביתה אחרי מה שקרה לך״ היא אמרה, ״הכל טוב״ אמרתי לה, ״יופי! אני שמחה, עכשיו ספרי משהו חדש״ היא אמרה, ״אני עוזבת את הדוגמנות״ אמרתי, ״מה? למה?״ היא שאלה בהלם, ״הבנתי שאני צריכה יותר להשקיע בלימודים, זה יותר חשוב לי כרגע״ אמרתי, ״כן את צודקת, רוצה שנלמד יחד למבחן הבא?״ היא שאלה, ״סבבה״ אמרתי וחייכתי אלייה וכך נפרדו דרכנו, אני ללוקרים והיא לכיתה שלה, ״היי״ שמעתי מאחוריי בעודי מוציאה את ספר לשון מהלוקר, ״היי״ החזרתי לשליו כשהסתובבתי וראיתי אותו, ״מה איתך?״ הוא שאל, ״הכל בסדר״ אמרתי, ״אה תגיד מאיפה יש לך את המספר שלי?״ שאלתי, ״סוד״ הוא חייך חיוך חושף את גומות החן המהממות שלו, ״נו״ אמרתי בחיוך גם כן, ״אחותי הקטנה״ הוא אמר, ״מאיפה יש לה את המספר שלי?״ שאלתי, ״את החונכת שלה״ הוא אמר, ״אנאל זאת אחותך?״ שאלתי בהלם, ״כן מה את כלכך בהלם״ הוא אמר וצחק, ״אתם דומים אבל לא הייתי חושבת שאתם אחים״ אמרתי, ״וואלה, מה זה אומר?״ הוא שאל, ״זה אומר שהיא יותר יפה ממך״ צחקתי ורצתי משם לכיתה, ״מצחיק מאוד!״ שמעתי אותו צועק לעברי וצחקתי חזק יותר, הוא דווקא בסדר.
שליו
וואי אני מת, הקיילי הזאת משגעת אותי, אני לא יכול יותר, אני מפחד להודות בזה אבל בואנה נראה לי שאני מאוהב!, ״אה אחי!״ שמעתי את רועי מתקרב אליי כשאני יושב על משענת הספסל ומעשן סיגריה, ״אה״ אמרתי בדכדוך, ״מה יש לך?״ הוא שאל, ״סתם כלום״ אמרתי, ״אתה נראה רע אחי״ הוא אמר, ״תודה״ אמרתי, ״לא אני רציני, נראה כאילו עובר עלייך משהו, דבר איתי״ הוא אמר, ״מבטיח לבאס ולצחוק עליי?״ שאלתי, ״נו דבר״ הוא אמר, ״התאהבתי״ אמרתי, ״הגיע הזמן אחי! וואלה חיכיתי לאחת שתתפוס לך את הלב״ הוא אמר, ״מי זאת?״ הוא הוסיף, ״לא משנה״ אמרתי, ״נו ימניאק״ הוא אמר, ״קיילי״ אמרתי, ״איזו קיילי? השווה?״ הוא שאל, ״סתום את הפה! וכן היא, אל דבר עלייה ככה״ אמרתי, ״בואנה אחי, תפסה אותך חזק״ הוא אמר, ״זה כל הקטע, אני בקושי מכיר אותה אבל מהמעט שהספקתי להכיר היא הצליחה לתפוס אותי, מלחיץ אותי כל העניין הזה אחי, אף פעם לא קרה לי דבר כזה עם מישהי, אתה מכיר אני לא אחד של קשר רציני ולא חשבתי לעולם שאני אהיה כזה במיוחד לא עכשיו, שנה אחרונה לפני צבא אני לא מחפש חברה ועוד ילדה בת 16״ אמרתי, ״אני מבין אותך אחי, אבל תנסה, תעשה צעד לפחות תבדוק אם היא בעניין אולי זאת האחת״ הוא אמר וחייך אליי, ״אני מרגיש נקבה״ אמרתי וצחקתי, ״שליו!!״ שמעתי את אריאל צועקת מתחילת המחששה, ״מה יש?״ שאלתי כשהתקדמתי לעברה זורק בדרך את הסיגריה, ״זאת אנאל, מישהו מציק לה״ היא אמרה, ״מי?!״ שאלתי כשהעצבים מתחילים לעלות לי, ״ילד מכיתה י״ היא אמרה ורצה ואני אחרייה, ״שחרר ממנה!״ צעקתי כשהגעתי אליהם, ״למה מי אתה?״ הוא שאל, ״מישהו שאתה לא רוצה ולא צריך להכיר, יאלה תחפף, לא בא לי ללכלך את הידיים שלי״ אמרתי, ״אתה ממש מפחיד אותי״ הוא אמר וצחק, ״תקשיב, אני מציע לך ללכת״ אמרתי ושוב נותן צ'אנס להתחרט, ״לא רוצה״ הוא אמר וליטף את לחייה של אנאל, ״שחרר ממנה אמרתי!״ צעקתי וקפצתי עליו, שולח אגרוף ללסת שלו, על הזין שלי כיתה י, ״עוד פעם תיגע באחת מהן, ואתה שובר לך את הפרצוף״ אמרתי וקמתי ממנו, ״יפה שלי את בסדר?״ שאלתי וחיבקתי אותה, ״כן אני בסדר, לא היית צריך להרביץ לו״ היא אמרה וחיבקה אותי בחזרה, ״אף אחד לא יגע באף אחת מכן״ אמרתי וחיבקתי גם את אריאל, הסתכלתי לצד וראיתי שם את קיילי יושבת על המדרגות בהלם, יכול להיות שהיא ראתה אותי מרביץ לו?