קיילי
״אז מה את אומרת? תביאי לי את המספר שלך?״ אורי שאל אותי אחרי הצילומים, ״אני לא יודעת, אני רק בת 16 וחצי״ אמרתי, ״למה לא? ננסה״ הוא אמר וחייך חיוך לבן עם שיניים ישרות ומושלמות, ״בסדר״ אמרתי וחייכתי גם כן, ״אני רושם״ הוא אמר והוציא את האייפון 8 plus שלו, אני לא שייכת לאנשים כאלה, יש לי אייפון 4 שלקח לי המון זמן להשיג אותו, קניתי אותו יד שנייה ממישהי ב400 שקל וגם זה בלי שאבא שלי ידע, הוא חושב שמצאתי אותו, ״כדור הארץ לקיילי״ אורי אמר והזיז את ידו ליד הפנים שלי בכדי לעורר אותי, ״אה כן, תרשום״ אמרתי לו ומיד אמרתי את המספר שלי, לפתע שמעתי את האייפון 4 שלי מצלצל והסתכלתי על אורי, ״כדי שגם לך יהיה את שלי״ הוא אמר וקרץ, ״צפי שיחה״ הוא הוסיף ויצא מהסט.
שליו
״אבא אל תשגע אותי!״ צעקתי ונכנסתי לחדר, ״שליו! רד למטה מיד!״ אבא צעק מלמטה, ״שחרר ממני כבר!״ צעקתי, לפתע הדלת של החדר שלי נפתחה ואמא עמדה שם מאוכזבת, ״שושו מה קרה עם אבא?״ היא שאלה והתשייבה לידי, ״המורה הכלבה הזאת התקשרה אליו״ אמרתי, ״ומה היא אמרה לו?״ היא שאלה, ״שהיא ראתה אותי מעשן״ אמרתי והורדתי את ראשי, ״זה נכון?״ היא שאלה ופנייה השתנו לעוד יותר מאוכזבות, ״כן״ מילמלתי, ״זה לא בריא שליוי״ היא אמרה וליטפה את ראשי, ״כן תגידי את זה לאבא״ אמרתי והשתחררתי ממנה ונשכבתי על המיטה, ״ממתי?״ היא שאלה, ״מגיל 16״ אמרתי, ״ורק עכשיו אתה מספר לנו?״ היא שאלה בכעס, ״שחררי כבר אמא, אני בן 18! אני אדם לעצמי״ אמרתי בכעס, ״אנחנו עדיין ההורים שלך! יש לך אחים קטנים! אתה משמש להם דוגמה, אתה רוצה שאריאל או אנאל יתחילו לעשן עוד שנתיים?״ היא שאלה, ״בידיוק בגלל זה לא סיפרתי לכם!״ אמרתי, ״לי כבר אין מה להגיד לך שליו, תדבר עם אבא, אני בטוחה שלו יש מה להגיד״ היא אמרה ויצאה מהחדר.
״לאן זה?״ אבא שאל מהסלון כשלקחתי את המפתחות של הרכב שלי שקיבלתי בגיל 17, ״לרועי״ אמרתי ופתחתי את הדלת, ״בלי האוטו״ הוא אמר לפתע, ״מה זה?״ שאלתי והרמתי גבה, ״שמעת אותי שליו, בלי האוטו, עד שאני אחליט מתי מגיע לך״ הוא אמר, ״שונא אותך״ אמרתי וזרקתי את המפתחות על הרצפה ויצאתי.
״אה אחי מה יש?״ רועי שאל כשפתח לי את הדלת, ״באתי ברגל״ אמרתי בעצבים, ״למה מה קרה לרכב שלך?״ הוא שאל, ״ההורים שלי גילו שאני מעשן״ אמרתי, ״איך?״ הוא שאל, ״ברכה הזונה הזאת התקשרה ואמרה שהיא ראתה אותי מעשן״ אמרתי, ״אז לקחו לך את הרכב?״ הוא שאל, ״כן מה קשה להבין?״ שאלתי בעצבים, ״תרגע אחי יעבור להן מהר״ הוא אמר והדליק את הטלויזיה, ״אני ישן כאן היום״ הודעתי לו והוא הנהן.
קיילי
כשאני וקורל הגענו מהצילומים ראינו את אמא ואבא בסלון רואים משהו בטלויזיה הקטנה שהייתה לנו ולא היה אוכל במטבח, ״קיילי! בואי איתי למקלחת, אני מפחדת״ קורל אמרה והנהנתי הולכת אחרייה, לפתע צליל מהאייפון שלי נשמע,
אורי שמואל: היי.
אני: היי.
אורי שמואל: מה איתך?
אני: ראית אותי לפני חצי שעה חחח.
אורי שמואל: ובכל זאת התגעגעתי ליופי שלך😉
אורי שמואל: מה את אומרת אני אוסף אותך מחר אחרי שאת מסיימת ללמוד? נלך לאכול ביחד?
אני: לא יודעת..
אין לי כסף איך אלך איתו?
אורי שמואל: אני בא, באיזה שעה את מסיימת רק?
הוא חוצפן!
אני: 14:30.
אורי שמואל: נתראה מושלמת❤😉