-כעבור שנה-
קיילי
״היי״ אמרתי לאלמוג אמא של שליו כנכנסתי לבית, ״היי מושלמת! אדיר יצא להביא את שליו מהבסיס״ היא אמרה בחיוך, ״כן, דיברתי עם שליו״ אמרתי, ״איך התגעגעתי אליו״ הוספתי, ״כולנו, הילד הזה עושה שם בעיות, לא מפסיקים להשאיר אותו שבתות״ היא אמרה וצחקה ואני הצטרפתי אלייה, ״על מה צוחקים?״ אנאל נכנסה למטבח, ״על שושו״ אלמוג אמרה, ״עומר בא אליי״ אנאל אמרה, ״בסדר, רק תיזהרי משליו, את יודעת שהוא לא מת עליו״ אלמוג אמרה ואני נזכרתי בזה ששליו עשה את המוות לאנאל כשהיא הכירה את עומר שהוא שכבה מעלייה, ״היי רועיקי״ אלמוג לפתע אמרה ואני הסתובבתי וראיתי את רועי, ״הולכת להיות ארוחת שישי גדולה, אני אוסיף צלחות״ היא אמרה וקמה מהכיסא, ״אריאל אצל לין״ אנאל אמרה, ״אני יודע, היא צריכה לבוא״ הוא אמר, ״שבת שלוםם״ שמעתי את קולו של שליו וקפצתי ממקומי, ״שושו!״ אמרתי בהתלהבות וקפצתי עליו, ״יפה שלי!״ הוא אמר והרים אותי לאחר שהפיל את התיק והנשק על הריצפה, ״התגעגעתי אלייך״ אמרתי ונשקתי לשפתיו, ״גם אני אלייך חיים שלי״ הוא אמר, ״ואתה בכל זאת ממשיך לעשות צרות!״ נזפתי בו, ״שונא את המפקד שלי״ הוא אמר וחייך, ״כל היום נותן לי פקודות כאילו אני חייל שלו״ הוא הוסיף וקרץ לי, הוא כלכך מפגר, מפגר שאני אוהבת.
שליו
״אני רק מחכה לרגע הזה שתעמדי איתי מתחת לחופה״ אמרתי לקיילי כששכבנו במיטה אחרי שעשינו אהבה כפי שקיילי מכנה את זה, ״כן?״ היא שאלה וראיתי שהיא הסמיקה, ״ושתלדי לי ילדים פאק, אני רוצה עשרה״ אמרתי והיא צחקה בקול, ״בטח למה לא מאה?״ היא שאלה בציניות, ״סתם, לפחות ארבעה, שתי נסיכות שיהיו דומות לאמא שלהן, ושני גברים כמו אבא שלהם״ אמרתי בחיוך חושב על המשפחה שתהיה לי וקיילי, ״אני אוהבת אותך כלכך״ היא אמרה, ״תתחתני איתי״ אמרתי לפתע והיא לא הבינה מאיפה באתי לה, ״מה?״ היא שאלה, ״תתני לי הבטחה, אחרי שתסיימי צבא, אנחנו מתחתנים״ אמרתי, ״אני מבטיחה״ היא אמרה בחיוך.
אריאל
״איך היה בצבא?״ שאלתי את רועי כשליטפתי את שערו, ״קשה, חשבתי עלייך כל השבוע״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״איך בבית ספר?״ הוא שאל, ״בסדר, הגיע ילד חדש, חופר רצח״ אמרתי, ״הוא התחיל איתך?״ הוא שאל והרים גבה, ״קצת, אבל לא משהו מוגזם״ אמרתי, ״יום ראשון אני מתחיל מאוחר, נבהיר לו טוב מאוד שיש לך חבר, ורק אותו את רוצה״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״קנאי״ אמרתי וצחקתי, ״אני מפחד לאבד אותך, יש הבדל״ הוא אמר והסתכל עליי בעיניים מאוהבות לחלוטין, ״אני לא אוותר עלייך בחיים, אני יותר מידי אוהבת אותך זקצ'יק״ אמרתי וצחקתי, ״תינוקת קטנה שלי״.
-כעבור 3 שנים-
שליו
״בייבי קטנה שלי, התנשאי לי?״ שאלתי כשעמדנו אני וקיילי בגשר המנעולים בצרפת, כשאנחנו חוגגים את השחרור שלה מהצבא, ״כן! אין פה שאלה בכלל״ היא אמרה בקול ודמעות זלגו מעיניה, ״אל תבכי חיים שלי, את כל חיי ואת תמשיכי לתפוס את המקום בלב שלי עד יום מותי״ אמרתי, ״אי אפשר לתאר את גודל האהבה שלי אלייך, מהיום הראשון אז בכיתה י' ראיתי אותך כילד מסתורי שאני חייבת לקלף ממנו את המעטפת הזו של הבאד בוי המפחיד, ואני חושבת שהצלחתי לא?״ היא שאלה בחיוך ענק, ״הצלחת בענק״ אמרתי ונישקתי את שפתייה, ״הטבעת מושלמת״ היא אמרה, ״היא שוכבת במגירה שלי כבר חצי שנה, חיכתה שתסיימי כבר את השירות״ אמרתי וצחקתי והיא צחקה איתי, ״שליו מאוהבבבבב (shalev in love)״ צעקתי שכל העולם ישמע.