קיילי
״את רוצה שאני אבוא אלייך לפני המסיבה ונתארגן ביחד או שאת
תבואי אליי?״ דורין שאלה, ״אממ הבית שלי בשיפוצים! אז אני אבוא סבבה?״ שאלתי, ״ברור יפה שלי״ היא אמרה, הרגשתי חרא עם זה ששיקרתי לה ככה, אבל אני לא יכולה להרשות לעצמי להגיד את האמת, אני לא יכולה להגיד לה שאני גרה באיזור של העניים ושהבית שלי קטן כמו קופסת גפרורים.״הבאת את מה שקנינו אתמול?״ היא שאלה אותי כשהיינו אצלה, ״כן״ אמרתי, ״אז בואי עכשיו אני אעבור לך על השיער עם מחליק ואז אני אאפר אותך״ היא אמרה והתיישבתי על המיטה שלה, ״סבבה, אבל עדין״ אמרתי, ״בסדר בסדר״.
״ו...זהו!״ היא אמרה ומחאה כפיים, ״וואו אני נראית ממש שונה״ אמרתי בהלם, ״ממש לא! כולה הוספתי לך טיפה מסקרה, אודם ואיילינר״ היא אמרה, ״יאלה תתלבשי״ היא הוסיפה ונכנסתי לחדר ארונות שהיה לה בבית, לדורין היה בית ענק! פי חמישה מהבית שלי לפחות.
התלבשתי👇🏻
״את מעלפת אחותי!!״ היא צעקה בהתלהבות, ״תודה״ אמרתי במבוכה, ״טוב אני הולכת להתלבש ונצא, הוא ביקש ממני להיות שם לפני כולם״ היא אמרה והנהנתי, מעניין אם שליו יהיה שם, בעצם מה אני חושבת עליו בכלל יש לו חברה, טוב לא פלא שיש לו חברה הוא ממש חתיך.״דורדור!!״ דורין צעקה כשנכנסנו, ״חיים שליי! מה איתך?״ הוא שאל וחיבק אותה חיבוק חזק, ״לא תכירי לי את חברה שלך?״ הוא שכל בפלרטטנות, ״דורי תירגע, היא חדשה״ דורין אמרה, ״אני קיילי״ אמרתי, ״דור את כבר יודעת״ הוא אמר וחייך חיוך ענק, ״אז קיילי את בכיתה של דורין?״ הוא שאל והנהנתי, ״דור אחי! מזל טוב גבר״ לפתע שליו נכנס, ״אה אחי! חשבתי שלא תגיע ימזדיין״ דור אמר, ״סידרתי כמה עניינים ובאתי״ שליו אמר וחייך, אני ודודים באנו ללכת משם לכיוון החצר אבל דור עצר אותנו, ״רגע! אל תלכו, תכירו את שליו עמר״ הוא אמר ושליו הסתכל עליי, ״היי בנות״ הוא אמר וקרץ, ״שחרר אותן, הן כיתה י'״ דור אמר, ״גיל זה רק מספר״ הוא אמר וחייך אליי, איזה חיוך יש לו אמאלה!
שליו
״כוסית אה?״ דור שאל בחיוך, ״סתום תפה היא ילדה טובה״ אמרתי, ״פיי שליו! רוצה לספר לי משהו?״ הוא אמר וצחק, ״שתוק שתוק״ אמרתי וצחקתי גם, ״אם אתה רוצה אותה, למה אתה לא עושה צעד?״ הוא שאל, ״ילדה טובה אחי, לא מתאים לי״ אמרתי, ״כולם אומרים את זה לפני שהם מתאהבים אחי, תיזהר״ הוא אמר וצחק, ״אל תדאג, אני ואהבה זה כמו שמן ומים״ אמרתי, ״גם את זה כולם אומרים״ הוא אמר והלך תוך כדי שהוא צוחק, ״היי שליוי״ נטע אמרה וליטפה את ידי, ״אל תקראי לי ככה״ אמרתי בעצבים, ״מצטערת מאמי״ היא אמרה, ״אולי נזרום לאחד החדרים?״ היא שאלה ונגעלתי מכמה שהיא מושיטה לי את עצמה על מגש, ״הבטחתי לחבר'ה שאני אשב איתם, אולי אחרכך״ אמרתי וקרצתי לה הולך משם לכיוון החצר.