•8•

103 6 2
                                    

•Ted•
Vrhla sa na mňa. Hodila má na posteľ a vyzliekla si tričko.
Mala iba čiernu čipkovanú podprsenku.
Dala si ju dole. Pohľadom prešla po mojej tvári. Nič nevravela. Len vzdychala. Dala mi dole tričko a prechádzala ku rozkroku. Nohavice sa jej podarili dať dole a nasledovali už len boxerky. Tie sa za pár sekúnd váľali na zemi.
Začala. Myslel som že od rozkoše umriem. Nečakal som dlho a vrhol sa ja na ňu. Dal som jej dole nohavičky a išiel na to.

Po možno hodine čo sme skončili som si zobral veci a vypadol. Nechal som ju tam spať.
Je samozrejme že si nebude nič pamätať. Svoju úlohu som splnil. Teraz to len vyrozprávať Rasťovi.
Zišiel som dole a videl ho ako sa baví s nejakou babou. Išiel som za ním

„Kámo. Hotovo. Bolo to jednoduché. Išla na to sama. Dik fakt." plecol som ho po pleci.
„No pochváľ sa. Aká bola?" uškrnul sa.
„Výborná. Na to že 1. Krát tak fakt bomba. Myslel som že utiekla z nejakého klubu.
Keby som mohol tak ju dávam aj celú noc kámo." smial som sa..

„To bola až tak dobrá? Zase ju toľko nechváľ. Ja to skúsim nabudúce. Ty si si prácu splnil. Teraz sa s ňou nejak pohádaj a rozíď sa s ňou. Ja s ňou mám nejaké plány." jeho výraz vyzeral potmehúcky.

„Okey šéfe. V škole to nejak spravím. Potom si s ňou rob čo len chceš!" drgol som ho po pleci a šiel von sa prevetrať.

Len som si na to spomenul a už stál. Vážne. Bolo ich veľa ale toto? Tá má ale prekvapila. Tá to bude mať v živote dobré. Veď keby robila v bordeli, myslím že by ju chceli všetci chlapi. Ešte by si aj priplatili.

•Stacy•

Zobudila som sa ráno v nejakej izbe. Porozhliadla som sa dookola. Do riti. Na nič si nepamätám. Asi som toho veľa popila. Zišla som dole. Nikto tam už nebol okrem Rasťa, Teda a Mií. Sadla som si k Tedovy a pozdravila ho.
„Dobré ráno zlato."

Ani sa na mňa nepozrel.
„Hmm.." odvrkol.
„Čo sa deje?"
„Ale nič ser na to. Určite by tá to tak trápilo." Čo sa mu deje?
„Jasné že by má to trápilo. Si môj frajer!"
„Choď do riti!" povedal
„Ja?? Ja?? Okej ako chceš.. zbohom. Je koniec chápeš? Idiot.. a ja som ti verila!"
Rozplakala som sa a vybehla hore. Zobrala som si veci a zavolala taxík. Keď som zišla dole taxík už stál pred chatov. Pozrela som sa na nich. Len sedeli. Kašlem na to..
Sadla som do taxíka a išla domov.

•Ted•
Hneď čo zavrela dvere som sa rozosmial.
„To bolo ešte ľahšie ako som si myslel." povedal som s rehotom.
Rasťo sa na mňa len pozrel a uškrnul sa.
„Čo s ňou budeš robiť? Nebodaj další frajer?" opýtal som sa ho.
„Nie nič také. Iba sa s ňou kúsok pohrám. Ak to prežije budem jej gratulovať" zasmial sa.

„Dobre dosť srandy teraz vážne. Čo jej spravíš?"
„Čo si jak baba? Vravím že sa s ňou pohrám. Prvý krát to má za sebou. O druhý krát sa postarám ja. Chcem aby si to užila. Bez drog. Je len na nej ako sa k tomu postaví. Buď po dobrom alebo po zlom." zasmial sa a prižmúril oči.

Heyy ❤️😂 áno druha časť za den ja viem.. ale tento krát to je na želanie pre Vikyy😂❤️ dúfam že sa páči❤️❤️
Laf yaa😂❤️❤️❤️

"Just Friends"Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ