Volám sa Stacy a mám 16 rokov. Mám dlhé blonďavé vlasy, skoro štíhlu postavu. Som dosť nízka na svoj vek. Milujem tanec. Je to môj koníček. Mám najlepšieho priateľa Alexa. Poznáme sa už 10 rokov. Prvý krát sme sa zoznámili v prvej triede kde sme spolu sedeli no a od tej doby sme nerozlučná dvojica. Mám ho hrozné rada. Beriem ho ako za vlastného brata. Ako malí sme sa často hrávali na princa a princeznú. Toľko krát sme si povedali že keď budeme dospelí tak sa zoberieme. Proste čo viac si človek môže priať než je najlepší kamarát.
•7:30•
„Stacy! Je pol siedmej! Ako sa chceš za pol hodinu pripraviť a ísť do školy? Okamžite že si dole!"
„Hej heeej už.." mrmlala som si zaspato popod nos. Trvalo mi do kým som si uvedomila že som zase zaspala.
„Sakra" zasyčala som pretože som sa buchla nohou o roh postele.
Make-Up už nestíham a ani raňajky nie. Rýchlo som si umyla zuby a opláchla tvár. Vlasy som si dala do drdolu a obliekla si predom pripravený outfit.Rýchlo som zobrala tašku a utekala dole. Samozrejme že ma pri dverách čakal Alex.
„Dnes to je 10 minút čakania. Zlepšuješ sa. Myslím že to neskoré vstávanie ťa aj niečo naučí." Smial sa. Nenávidím keď do mňa rýpe.
„Ale vieš ty čo. Zajtra vstanem o 6:00 a budem čakať ja teba" neviem čo som to povedala keďže ja o 6:00 nevstanem ani keby mal prísť prezident :D
„Prosím ťa. Ty by si nevstala" ako keby mi čítal myšlienky. Ja som dala urazený pohľad a šla som z dverí keď si má pritiahol a objal. Milujem to na ňom. Samozrejme by to nebol Alex pokiaľ by niečo nespravil. „Auu to bolí." zakričala som naňho. „Tvoje vlasy nechutia práve najlepšie." smial sa. Drgla som ho do boku a utekala do školy.V škole sme sa každý premiestnili do tried. Alex mal hodinu s prvou skupinou. Mali Biológiu. Ja zas Španielčinu. Nenávidím ju. Máme odpornú učiteľku. Nedokáže nás naučiť absolútne nič. Našťastie sedím v poslednej lavici a ona je.. slepá. Takže slúchadlá do uší a mám vyhraté.
Zaujímalo by má čo robí Alex.•Alex•
Dnes som čakal len 10 minút. To je celkom výhra. Zvyčajne čakám aj hodinu a potom máme problém. Ja vstávam 6:00. Ku Stacy to mám pol hodiny. Dnes som si dal obyčajnú košeľu a rifle.
Po 10 minútovom čakaní prišla. Vyzerala skvelo. Páči sa mi jej vkus na módu. Videl som že nemala make-up no aj tak vyzerala dokonalo. Mám šťastie že práve ja mám za najlepšiu kamarátku takúto babu.
Po príchode do školy sme sa rozdelili. Biológia. Super! Mám rád biológiu. Sadol som si do lavice a mali sme skúmať nejaké oči zvierat. Bavilo má to takze táto hodina prejde rýchlo.•Stacy•
Ja to tak nenávidím.. Práve na koniec ma musela chytiť.
Môj mobil zavibroval. Jasné že mi tá stará ropucha dala poznámku. No super to zas bude doma.
Zazvonilo na prestávku a pred triedou čakal Alex. Ten je ale rýchli.
„Ahoj.." povedala som s nechuťou v hlase.
„Čau. Čo sa deje? Zas ťa chytila?" začal sa smiať.
„Ále.. vraj ešte raz a ten mobil mi zoberie.. dala mi poznámku. Ťava sprostá..."
„Ehm. Hovoríte o mne slečna Stacy?"Nie nie prosím nech je to len zlý sen. Pomaly som sa otočila. Stála tam..
„Prosím?? Nie pani učiteľka to by som si nedovolila. Hovorím o mojej mladšej sestre. Viete... keď sa s ňou nejdete hrať tak Vám zoberie mobil a skryje ho."„Nechce sa mi Vám veriť ale pre dnešok to nechám tak. Mám až moc dobrú náladu a vaše chovanie mi ju nijako nezničí. Uvidíme sa na chémií. Zastupujem. Zatiaľ dovidenia."
„Toto je zlý sen... " povedala som keď sa veľký zadok ráčil odísť.
„Neboj. Nejako to prežiješ. Počuj nezájdeme po škole ku nám? Moja mama ide ku Vám takze si môžeme pozrieť nejaký film."
„To bude skvelé. Aspoň nejaké odreágovanie po škole. Okej idem ja. Uvidíme sa na obede papa" poslala som mu vzdušnú pusinku a odišla.
Teším sa.Jou jou 😂 ďalšia časť. Zatiaľ sa len zoznamujeme s postavami. Neskôr príde do tuhého. Snáď sa Vám táto časť páčila a teším sa na vás. Čo myslíte aké bude pozeranie filmu?? 😏😏
KAMU SEDANG MEMBACA
"Just Friends"
Romansa•UKONČENÉ• Mladá 16 ročná Stacy má už dlho svojho najlepšieho priateľa Alexa. Poznajú sa už 10 rokov. Sú spolu každý jeden deň. Všetko je dokonalé do kým sa nepohádajú a Alex neodíde. Medzi tým sa Stacy deje zo života peklo. Nájdu si nakoniec k sebe...